32.9 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Putnici u BiH nemaju sreće, opet više karata nego sjedišta

    Putnici u BiH nemaju sreće, opet više karata nego sjedišta

    Nekoliko putnika u Mostaru s uredno kupljenim online kartama za autobusnu liniju do Splita ostali su bez svojeg prijevoza jer je prodano više karata od dostupnih mjesta u Centrotransovom  autobusu koji prometuje na relaciji Sarajevo – Split.

    Kako su rekli putnici, iako je bilo mjesta u autobusu, vozač ih nije htio primiti a, kako tvrde, “probrao” je strance te ih pustio u autobus. Uprkos tome što su vidjeli da je u autobusu ostalo praznih mjesta, ostali su bez prijevoza.

    Kako je za Bljesak pojašnjeno iz Centrotransa, dogodilo se to da nisu usklađene online platforme, kojih ima više, s podacima koje je imao vozač na spomenutoj liniji te da je četiri mjesta morao ostaviti zbog rezervacija u Čapljini. Kažu kako je u Mostaru ostalo pet putnika te da mogu sačekati sljedeći autobus koji vozi za Split.

    Na pitanje o obeštećenju putnika ostavljenih da čekaju iako su uredno izvršili online kupovinu karata, nisu dobili odgovor.

    Nažalost, prijevoz putnika često prate ovakve neugodne situacije, a najčešće se putnici žale na prijevoz vozom u kojem se, uprkos kupljenim kartama i rezervacijama, mora stajati ili sjediti na podu jer se proda više karata nego što voz prima putnika.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Nekoliko putnika u Mostaru s uredno kupljenim online kartama za autobusnu liniju do Splita ostali su bez svojeg prijevoza jer je prodano više karata od dostupnih mjesta u Centrotransovom  autobusu koji prometuje na relaciji Sarajevo – Split.

    Kako su rekli putnici, iako je bilo mjesta u autobusu, vozač ih nije htio primiti a, kako tvrde, “probrao” je strance te ih pustio u autobus. Uprkos tome što su vidjeli da je u autobusu ostalo praznih mjesta, ostali su bez prijevoza.

    Kako je za Bljesak pojašnjeno iz Centrotransa, dogodilo se to da nisu usklađene online platforme, kojih ima više, s podacima koje je imao vozač na spomenutoj liniji te da je četiri mjesta morao ostaviti zbog rezervacija u Čapljini. Kažu kako je u Mostaru ostalo pet putnika te da mogu sačekati sljedeći autobus koji vozi za Split.

    Na pitanje o obeštećenju putnika ostavljenih da čekaju iako su uredno izvršili online kupovinu karata, nisu dobili odgovor.

    Nažalost, prijevoz putnika često prate ovakve neugodne situacije, a najčešće se putnici žale na prijevoz vozom u kojem se, uprkos kupljenim kartama i rezervacijama, mora stajati ili sjediti na podu jer se proda više karata nego što voz prima putnika.

    IzvorBljesak
    Zenica
    broken clouds
    32.9 ° C
    32.9 °
    32.9 °
    21 %
    4kmh
    61 %
    pet
    33 °
    sub
    34 °
    ned
    29 °
    pon
    26 °
    uto
    29 °