6.1 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Radovi na dionici Ponirak – Vranduk: Na gradilištima 300 radnika

    Radovi na dionici Ponirak – Vranduk: Na gradilištima 300 radnika

    Dok se očekuje otvorenje novih 11 kilometara autoceste od Nemile do Golubinje, radovi na drugim dionicama među kojima je i Ponirak – Vranduk kod Zenice napreduju punom dinamikom. Raduje informacija da je otvorenje planirano na ljeto 2026. godine.

    Izgradnja dionica na Koridoru 5C nastavlja se punim intenzitetom uprkos dolasku zimskih mjeseci i nepovoljnijih vremenskih uslova.

    Iz JP Autoceste FBiH za Klix su potvrdili da se na terenu radi u više smjena, s jasnim ciljem da se planirana dinamika ispoštuje do završetka radova.

    Trenutno je na projektu angažovano oko 300 radnika, a kako bi se osigurao kontinuitet, radovi su na specifičnim pozicijama organizovani u kontinuiranoj rotaciji od 24 sata dnevno, dok se na najkritičnijim dionicama radi svih sedam dana u sedmici.

    “Radovi teku vrlo dobro. Gdje god je to tehnički moguće, radimo u punom kapacitetu kako bismo maksimalno iskoristili resurse i ubrzali napredak”, navode iz JP Autoceste FBiH.

    Iako projekti ove veličine često nose geološke i tehničke izazove, iz Autocesta FBiH ističu da se svi problemi rješavaju u hodu, u skladu s inženjerskim standardima.

    Poseban fokus sada je na zimskom periodu. Planirano je da se radovi ne prekidaju, uz provođenje posebnih mjera zaštite materijala, opreme i, što je najvažnije, sigurnosti radnika na gradilištu.

    Pitanje koje najviše zanima javnost jeste rok završetka radova, a prema trenutnim projekcijama i planovima, potpuno povezivanje s dionicom Nemila – Poprikuše, odnosno, Sarajevo – Žepče, očekuje se tokom ljeta 2026. godine.

    Ovim tempom, JP Autoceste FBiH nastavljaju sa strateškim ciljem modernizacije putne infrastrukture koja će značajno skratiti vrijeme putovanja i povećati sigurnost u saobraćaju kroz centralni dio Bosne i Hercegovine.

    Dionica Ponirak – Vranduk s južne strane se veže na postojeći autoput do naplatnog mjesta Zenica sjever, dok se sa sjeverne strane veže na dionicu Vranduk – Nemila koju čine tunel Nemila i dio trase te dionicu Nemila – Poprikuše čije se otvorenje očekuje do kraja godine, a završava u mjestu Golubinja.

    Ukupna dužina dionice prema projektu iznosi 5,3 km. Od objekata na trasi se izdvajaju mostovi Vranduk 1 (L=390 m) i Vranduk 2 (L=340 m) i tunel Vranduk (L=400 m) te tri manja vijadukta ukupne dužine 300 m.

    Specifičnost trase je tlocrtno i visinski razdvojen lijevi i desni kolnik autoceste zbog činjenice da se autocesta proteže kroz jako strme padine.

    Autocesta se nalazi u većem dijelu u zasjeku zbog čega je isprojektovan značajan broj visokih potpornih zidova koji će se raditi tehnologijom armirane zemlje.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Dok se očekuje otvorenje novih 11 kilometara autoceste od Nemile do Golubinje, radovi na drugim dionicama među kojima je i Ponirak – Vranduk kod Zenice napreduju punom dinamikom. Raduje informacija da je otvorenje planirano na ljeto 2026. godine.

    Izgradnja dionica na Koridoru 5C nastavlja se punim intenzitetom uprkos dolasku zimskih mjeseci i nepovoljnijih vremenskih uslova.

    Iz JP Autoceste FBiH za Klix su potvrdili da se na terenu radi u više smjena, s jasnim ciljem da se planirana dinamika ispoštuje do završetka radova.

    Trenutno je na projektu angažovano oko 300 radnika, a kako bi se osigurao kontinuitet, radovi su na specifičnim pozicijama organizovani u kontinuiranoj rotaciji od 24 sata dnevno, dok se na najkritičnijim dionicama radi svih sedam dana u sedmici.

    “Radovi teku vrlo dobro. Gdje god je to tehnički moguće, radimo u punom kapacitetu kako bismo maksimalno iskoristili resurse i ubrzali napredak”, navode iz JP Autoceste FBiH.

    Iako projekti ove veličine često nose geološke i tehničke izazove, iz Autocesta FBiH ističu da se svi problemi rješavaju u hodu, u skladu s inženjerskim standardima.

    Poseban fokus sada je na zimskom periodu. Planirano je da se radovi ne prekidaju, uz provođenje posebnih mjera zaštite materijala, opreme i, što je najvažnije, sigurnosti radnika na gradilištu.

    Pitanje koje najviše zanima javnost jeste rok završetka radova, a prema trenutnim projekcijama i planovima, potpuno povezivanje s dionicom Nemila – Poprikuše, odnosno, Sarajevo – Žepče, očekuje se tokom ljeta 2026. godine.

    Ovim tempom, JP Autoceste FBiH nastavljaju sa strateškim ciljem modernizacije putne infrastrukture koja će značajno skratiti vrijeme putovanja i povećati sigurnost u saobraćaju kroz centralni dio Bosne i Hercegovine.

    Dionica Ponirak – Vranduk s južne strane se veže na postojeći autoput do naplatnog mjesta Zenica sjever, dok se sa sjeverne strane veže na dionicu Vranduk – Nemila koju čine tunel Nemila i dio trase te dionicu Nemila – Poprikuše čije se otvorenje očekuje do kraja godine, a završava u mjestu Golubinja.

    Ukupna dužina dionice prema projektu iznosi 5,3 km. Od objekata na trasi se izdvajaju mostovi Vranduk 1 (L=390 m) i Vranduk 2 (L=340 m) i tunel Vranduk (L=400 m) te tri manja vijadukta ukupne dužine 300 m.

    Specifičnost trase je tlocrtno i visinski razdvojen lijevi i desni kolnik autoceste zbog činjenice da se autocesta proteže kroz jako strme padine.

    Autocesta se nalazi u većem dijelu u zasjeku zbog čega je isprojektovan značajan broj visokih potpornih zidova koji će se raditi tehnologijom armirane zemlje.

    Zenica
    broken clouds
    6.1 ° C
    6.1 °
    6.1 °
    90 %
    0.3kmh
    79 %
    pon
    7 °
    uto
    12 °
    sri
    14 °
    čet
    13 °
    pet
    13 °