23.2 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Razvili coca-colu s ukusom jegulja

    Razvili coca-colu s ukusom jegulja

    Ako ste mislili da je coca-cola s ukusom vanilije neobično piće, ukusi koje razvija firma “Kimura Beverage” su još čudniji.

    Kada su u pitanju novi i potpuno neistraženi ukusi gaziranih pića, “Kimura Beverage” se smatra pionirom Japana. Zapamtite, u pitanju je ista država gdje su ukusi gaziranih pića kao što je coca-cola s ukusom jabuke ili pepsi s ukusom sakure u potpunosti uobičajeni. Ono što “Kimuru” odvaja od drugih kompanija za proizvodnju sokova je originalnost njihovih ukusa, koji idu od ukiseljenih šljiva do ribljih jaja i čipsa.

    Coca-cola s ukusom karija ili hljeba, čak i kola s ukusom jegulje su samo neki od ludih ukusa koje je “Kimura” razvila i lansirala na tržište u proteklih nekoliko godina. Ovi slatkiši su mnogo više od imena i elegantne etikete. Sudeći po Nibbon TV, ova firma potroši i do godinu dana razvijajući ukus.

    Na primjer, posljednja kreacija, koja navodno ima ukusa ljutog mentaika (usoljenih ribljih jaja), je razvijana od strane miksologa “Kimure” preko godinu dana, jer su pokušavali u potpunosti pogoditi ukus i eliminisati neprijatan riblji ukus.

    “Kimura Beverage” ima portfolio s više od 100 gaziranih pića, od kojih se mnogi sastoje od neobičnih ukusa. Strategija ove firme se sastoji u tome da proizvedu daju što je moguće više okusa, kako bi se svidjeli široj publici, i čudni ukusi igraju svoju ulogu u ovome. Iz kompanije kažu da mnoge neobične ukuse kupuju turisti koji ih žele kao suvenire i da su ukusi često hitovi u regijama odakle potiče recept na kojem je taj specifičan ukus zasnovan.

    Na primjer, kompanija je počela prodavati ukus ljutog mentauja u Fukuoki, gdje je ovaj recept vrlo popularan. Ova popularna pića se takođe izvoze u 40 različitih država, uključujući SAD i Australiju.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Ako ste mislili da je coca-cola s ukusom vanilije neobično piće, ukusi koje razvija firma “Kimura Beverage” su još čudniji.

    Kada su u pitanju novi i potpuno neistraženi ukusi gaziranih pića, “Kimura Beverage” se smatra pionirom Japana. Zapamtite, u pitanju je ista država gdje su ukusi gaziranih pića kao što je coca-cola s ukusom jabuke ili pepsi s ukusom sakure u potpunosti uobičajeni. Ono što “Kimuru” odvaja od drugih kompanija za proizvodnju sokova je originalnost njihovih ukusa, koji idu od ukiseljenih šljiva do ribljih jaja i čipsa.

    - Reklama -

    Coca-cola s ukusom karija ili hljeba, čak i kola s ukusom jegulje su samo neki od ludih ukusa koje je “Kimura” razvila i lansirala na tržište u proteklih nekoliko godina. Ovi slatkiši su mnogo više od imena i elegantne etikete. Sudeći po Nibbon TV, ova firma potroši i do godinu dana razvijajući ukus.

    - Reklama -

    Na primjer, posljednja kreacija, koja navodno ima ukusa ljutog mentaika (usoljenih ribljih jaja), je razvijana od strane miksologa “Kimure” preko godinu dana, jer su pokušavali u potpunosti pogoditi ukus i eliminisati neprijatan riblji ukus.

    - Reklama -

    “Kimura Beverage” ima portfolio s više od 100 gaziranih pića, od kojih se mnogi sastoje od neobičnih ukusa. Strategija ove firme se sastoji u tome da proizvedu daju što je moguće više okusa, kako bi se svidjeli široj publici, i čudni ukusi igraju svoju ulogu u ovome. Iz kompanije kažu da mnoge neobične ukuse kupuju turisti koji ih žele kao suvenire i da su ukusi često hitovi u regijama odakle potiče recept na kojem je taj specifičan ukus zasnovan.

    Na primjer, kompanija je počela prodavati ukus ljutog mentauja u Fukuoki, gdje je ovaj recept vrlo popularan. Ova popularna pića se takođe izvoze u 40 različitih država, uključujući SAD i Australiju.

    IzvorOddity
    Zenica
    few clouds
    23.2 ° C
    23.2 °
    23.2 °
    36 %
    3.4kmh
    21 %
    uto
    25 °
    sri
    5 °
    čet
    8 °
    pet
    8 °
    sub
    14 °