10.8 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Ruski lanac uskoro otvara market u Zenici i drugim bh. gradovima

    Ruski lanac uskoro otvara market u Zenici i drugim bh. gradovima

    Ruski trgovački lanac Mere ponovo otvara prodavnice u Bosni i Hercegovini.

    Ovo nije prvi pokušaj ruskog “ultra diskontnog” brenda da se pozicionira na tržištu BiH.

    Mere je prije tri godine otvorio prve prodavnice u Istočnom Sarajevu, Prijedoru i Doboju, najavljujući veliku ekspanziju širom države – od Mostara i Banjaluke do Tuzle, Zenice i Bijeljine, s planom da u BiH izgrade mrežu od 50 do 80 objekata.

    Međutim, već godinu kasnije kompanija je zatvorila sve poslovnice i povukla se iz BiH.

    BiznisInfo je ranije ove godine objavio da se Mere planira vratiti, a to sada potvrđuje i oglas za posao koji je objavljen ovih dana.

    Naime, traže direktora i zamjenika direktora marketa u Bijeljini, gdje bi se uskoro trebao otvoriti novi objekat površine oko 1.000 kvadratnih metara. Prije toga su raspisali konkurs za menadžera nabavke s lokacijom u Istočnom Sarajevu.

    Ostaje da se vidi hoće li ovoga puta pokušaj biti uspješniji i da li će uslijediti ekspanzija širom Bosne i Hercegovine.

    Mere posluje po modelu “ultra diskonta”, prodajući prehrambene proizvode, kućnu hemiju, opremu za domaćinstvo i druge artikle po cijenama nižim od konkurencije. Njihova filozofija je jednostavna – “Niske cijene svaki dan”.

    Specifičnost brenda je ograničen asortiman i oslanjanje na direktne isporuke dobavljača, uz minimalne troškove usluge i marketinga. Kompanija tvrdi da im ovakav pristup omogućava prodaju robe i do 20 odsto jeftinije u odnosu na evropske rivale.

    U evropskim zemljama lanac posluje pod brendom Mere, dok je u Rusiji poznat kao Svetofor. Izgled njihovih objekata podsjeća više na skladište nego na klasične supermarkete, što dodatno naglašava diskontni karakter poslovanja. BiznisInfo.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Ruski trgovački lanac Mere ponovo otvara prodavnice u Bosni i Hercegovini.

    Ovo nije prvi pokušaj ruskog “ultra diskontnog” brenda da se pozicionira na tržištu BiH.

    Mere je prije tri godine otvorio prve prodavnice u Istočnom Sarajevu, Prijedoru i Doboju, najavljujući veliku ekspanziju širom države – od Mostara i Banjaluke do Tuzle, Zenice i Bijeljine, s planom da u BiH izgrade mrežu od 50 do 80 objekata.

    Međutim, već godinu kasnije kompanija je zatvorila sve poslovnice i povukla se iz BiH.

    BiznisInfo je ranije ove godine objavio da se Mere planira vratiti, a to sada potvrđuje i oglas za posao koji je objavljen ovih dana.

    Naime, traže direktora i zamjenika direktora marketa u Bijeljini, gdje bi se uskoro trebao otvoriti novi objekat površine oko 1.000 kvadratnih metara. Prije toga su raspisali konkurs za menadžera nabavke s lokacijom u Istočnom Sarajevu.

    Ostaje da se vidi hoće li ovoga puta pokušaj biti uspješniji i da li će uslijediti ekspanzija širom Bosne i Hercegovine.

    Mere posluje po modelu “ultra diskonta”, prodajući prehrambene proizvode, kućnu hemiju, opremu za domaćinstvo i druge artikle po cijenama nižim od konkurencije. Njihova filozofija je jednostavna – “Niske cijene svaki dan”.

    Specifičnost brenda je ograničen asortiman i oslanjanje na direktne isporuke dobavljača, uz minimalne troškove usluge i marketinga. Kompanija tvrdi da im ovakav pristup omogućava prodaju robe i do 20 odsto jeftinije u odnosu na evropske rivale.

    U evropskim zemljama lanac posluje pod brendom Mere, dok je u Rusiji poznat kao Svetofor. Izgled njihovih objekata podsjeća više na skladište nego na klasične supermarkete, što dodatno naglašava diskontni karakter poslovanja. BiznisInfo.

    Zenica
    overcast clouds
    10.8 ° C
    10.8 °
    10.8 °
    73 %
    2.5kmh
    100 %
    sri
    10 °
    čet
    11 °
    pet
    11 °
    sub
    15 °
    ned
    12 °