9 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    light rain
    9 ° C
    11.2 °
    9 °
    99 %
    1.8kmh
    100 %
    čet
    8 °
    pet
    4 °
    sub
    2 °
    ned
    1 °
    pon
    2 °

    SDS pisao RAK-u: RTRS tendenciozno i neprofesionalno izvještavao sa protesta

    SDS pisao RAK-u: RTRS tendenciozno i neprofesionalno izvještavao sa protesta

    Srpska demokratska stranka uputila je danas prigovor Regulatornoj agenciji za komunikacije BiH zbog priloga u ‘Dnevniku 2’ emitovanog 2. oktobra 2021. godine u programu Radio-televizije Republike Srpske, koji na tendeciozan i jednostran način krši sve standarde profesionalnog novinarstva i koji ni na jedan način ne zadovoljava 5W (Who, What, When, Where, Why), nezamjenjivo pravilo prilikom pravljenja vijesti, saopćeno je iz SDS-a.

    – Prilog koji očito nije želio da potpiše niti jedan novinar Radio-televizije Republike Srpske, pa je prilog pročitala i potpisala glavna urednica Informativnog programa Nada Veletić. U prilogu nije izvješteno o skupu opozicije sa Trga Krajina, niti su emitovane izjave lidera koji su govorili na skupu, poruke i zahtjevi opozicije već je urednica IP RTRS-a Nada Veletić tendenciozno i neobjektivno dala sebi za pravo da procjenjuje da li je brojnost na skupu odgovarajuća i očekivana, kako je ‘opozicija ranije zloupotrijebila smrt mladića u svrhu političkih poena, te da danas to isto rade igrajući se sa zdravljem ljudi’ – kazali su iz SDS-a.

    Navode da je Nada Veletić dala sebi za pravo da naziva jednog od govornika opozicije „milionerom koji šutira novac“ ne pustivši ni sekund njegovog govora te se stavila u ulogu tumača kakvog je raspoloženja bio ko od govornika na skupu.

    – Niti jedna izjava lidera sa skupa nije emitovana u prilogu, sem segmenta po nekoliko sekundi koji su trebali da podrže tendenciozan narativ glavne urednice IP RTRS Nade Veletić. U prilogu nisu emitovani zahtjevi koje je opozicija sa protesta iznijela prema Radio-televiziji Republike Srpske i prema ključnim ljudima zdravstvenog sistema. Suprotno Zakonu o RTRS i Uređivačkim principima javnog RTV sistema u BiH, te Kodeksu o audiovizuelnim medijskim uslugama i medijskim uslugama radija, u Dnevniku 2, u potpunosti je cenzurisan protest opozicije sa Trga Krajine kao i zahtjevi koje smo uputili sa skupa, čime nam je onemogućeno da javnost bude upoznata sa našim stavovima – tvrde iz stranke.

    Iz SDS-a očekuju da RAK postupi u skladu sa Kodeksom o audiovizuelnim medijskim uslugama i medijskim uslugama radija.

    – Obzirom na razmjere prekršaja koji po ko zna koji put čini Radio-televizija Republike Srpske, ovaj dopis kao i video materijal priloga iz ‘Dnevnika 2’ od 2. oktobra 2021. godine poslali smo i Udruženju novinara Republike Srpske, Klubu novinara Banja Luka, Novinarskom Vijeću časti BH novinara kao i katedri za Novinarstvo na Fakultetu političkih nauka u Banja Luci i od svih ovih institucija tražili mišljenje o ovome prilogu – navodi se u saopćenju.

    Srpska demokratska stranka uputila je danas prigovor Regulatornoj agenciji za komunikacije BiH zbog priloga u ‘Dnevniku 2’ emitovanog 2. oktobra 2021. godine u programu Radio-televizije Republike Srpske, koji na tendeciozan i jednostran način krši sve standarde profesionalnog novinarstva i koji ni na jedan način ne zadovoljava 5W (Who, What, When, Where, Why), nezamjenjivo pravilo prilikom pravljenja vijesti, saopćeno je iz SDS-a.

    – Prilog koji očito nije želio da potpiše niti jedan novinar Radio-televizije Republike Srpske, pa je prilog pročitala i potpisala glavna urednica Informativnog programa Nada Veletić. U prilogu nije izvješteno o skupu opozicije sa Trga Krajina, niti su emitovane izjave lidera koji su govorili na skupu, poruke i zahtjevi opozicije već je urednica IP RTRS-a Nada Veletić tendenciozno i neobjektivno dala sebi za pravo da procjenjuje da li je brojnost na skupu odgovarajuća i očekivana, kako je ‘opozicija ranije zloupotrijebila smrt mladića u svrhu političkih poena, te da danas to isto rade igrajući se sa zdravljem ljudi’ – kazali su iz SDS-a.

    Navode da je Nada Veletić dala sebi za pravo da naziva jednog od govornika opozicije „milionerom koji šutira novac“ ne pustivši ni sekund njegovog govora te se stavila u ulogu tumača kakvog je raspoloženja bio ko od govornika na skupu.

    – Niti jedna izjava lidera sa skupa nije emitovana u prilogu, sem segmenta po nekoliko sekundi koji su trebali da podrže tendenciozan narativ glavne urednice IP RTRS Nade Veletić. U prilogu nisu emitovani zahtjevi koje je opozicija sa protesta iznijela prema Radio-televiziji Republike Srpske i prema ključnim ljudima zdravstvenog sistema. Suprotno Zakonu o RTRS i Uređivačkim principima javnog RTV sistema u BiH, te Kodeksu o audiovizuelnim medijskim uslugama i medijskim uslugama radija, u Dnevniku 2, u potpunosti je cenzurisan protest opozicije sa Trga Krajine kao i zahtjevi koje smo uputili sa skupa, čime nam je onemogućeno da javnost bude upoznata sa našim stavovima – tvrde iz stranke.

    Iz SDS-a očekuju da RAK postupi u skladu sa Kodeksom o audiovizuelnim medijskim uslugama i medijskim uslugama radija.

    – Obzirom na razmjere prekršaja koji po ko zna koji put čini Radio-televizija Republike Srpske, ovaj dopis kao i video materijal priloga iz ‘Dnevnika 2’ od 2. oktobra 2021. godine poslali smo i Udruženju novinara Republike Srpske, Klubu novinara Banja Luka, Novinarskom Vijeću časti BH novinara kao i katedri za Novinarstvo na Fakultetu političkih nauka u Banja Luci i od svih ovih institucija tražili mišljenje o ovome prilogu – navodi se u saopćenju.

    IzvorN1

    Posljednje objavljeno