Šest najvećih pogrešaka koje amateri rade nakon treninga

Objavljeno prije 3 mjeseca

Iskusni fitness znalci znaju da je sam trening tek dio cjelokupnog procesa zdravog života, što amateri koji se tek počeli s vježbanjem tek trebaju naučiti.

Pogotovo kad je riječ o dobroj pripremi za trening, što uključuje dobar tajming, individualan izbor najbolje vrste vježbe kao i sve ono što činite nakon što konačno odradite trening.

Sam trening tek je dio posla ako već želite od njega imati korist kakvu ste zamislili.

I zato ove greške pod hitno prestanite raditi:

1. Nakon treninga definitivno nije vrijeme za brzi junk food

Takva hrana gotovo da ni nema hranjivu vrijednost, a vama nakon treninga treba hrana.

2. Ne spavate i ne odmarate dovoljno

Odmor je, to morate znati, jednako važan kao i trening.

3. Ne pijete dovoljno vode
Znoj je odličan pokazatelj da ste učinili dovoljno, ali znoj treba valjano nadomjestiti tekućinom prije, za vrijeme i poslije treninga. Ne posežite za sportskim napicima punima šećera, već pijte običnu vodu.

4. Vitamine nadomještate dodacima prehrani

Hrana je uvijek bolji izbor, i zbog vitamina i zbog goriva za vaše mišiće.

5. Trenirate prečesto

U redu je što se konačno našli volju za treniranjem, ali zadržite se na 3-4 treninga sedmično.

6. Ne istežete se dovoljno ili se uopće ne istežete

Zagrijavanje prije vježbanja, trening i pravilno istezanje nakon vježbanja – to se zove cjelovit i pravilan trening. Sve ostalo je polovično i loše za vaše mišiće.