Srbija ipak mora potpisati sporazum sa BiH o gradnji aerodroma u Trebinju
Srbija ipak mora potpisati sporazum sa BiH o gradnji aerodroma u Trebinju
Foto: Klix.ba
Iako je predsjednik SNSD-a Milorad Dodik s ponosom isticao kako će entitet Republika Srpska sa Srbijom graditi aerodrom u Trebinju, koji će u potpunosti finansirati Srbija, ništa neće moći bez odobrenja i aminovanja države Bosne i Hercegovine.
Tome svjedoči Nacrt memoranduma koji je pripremilo Ministarstvo prometa i komunikacija BiH na čijem čelu je Vojin Mitrović (SNSD), u ime BiH memorandum će potpisati Vijeće ministara, odnosno predsjedavajući Zoran Tegeltija nakon izglasavanja te odluke.
Godinama, a naročito posljednjih nekoliko mjeseci, vlast u RS-u je najavljivala kako će bez pitanja države BiH sa Srbijom krenuti u izgradnju ovog velikog projekta. To je sporno zbog same kategorizacije zemljišta koje je poljoprivredno, a odluka Ustavnog suda BiH i poljoprivredno zemljište, kao i šuma je isključivo u državnom vlasništvu. Evidentno je da niži nivo kao što je entitet ne može mimo države voditi i potpisivati odluke za investicije kakva je aerodrom u Trebinju.
U Nacrtu memoranduma između BiH i Srbije definisani su detalji saradnje na ovom projektu uz poštivanje zakonodavstva strana potpisnica u trenutku potpisivanja sporazuma. Nakon potpisivanja sporazuma bit će formirana međudržavna radna grupa koja će pratiti sve aktivnosti.
Podsjetimo, gradnja aerdroma planirana je 14 kilometara od Trebinja, a planirano je da se prostire na 300 hektara. Početna vrijednost projekta procjenjuje se na 50 miliona eura, a aerdromom će nakon izgradnje upravljati Srbija.
Kritike za ovaj projekt upućivane su i zbog činjenice da nedaleko od Trebinja postoji nekoliko izuzetno frekventnih aerdroma poput Dubrovnika ili Tivta, a ne treba zanemariti ni postojanje aerdroma u Mostaru pa se postavlja pitanje gdje je ekonomska opravdanost.
Iako je predsjednik SNSD-a Milorad Dodik s ponosom isticao kako će entitet Republika Srpska sa Srbijom graditi aerodrom u Trebinju, koji će u potpunosti finansirati Srbija, ništa neće moći bez odobrenja i aminovanja države Bosne i Hercegovine.
Tome svjedoči Nacrt memoranduma koji je pripremilo Ministarstvo prometa i komunikacija BiH na čijem čelu je Vojin Mitrović (SNSD), u ime BiH memorandum će potpisati Vijeće ministara, odnosno predsjedavajući Zoran Tegeltija nakon izglasavanja te odluke.
Godinama, a naročito posljednjih nekoliko mjeseci, vlast u RS-u je najavljivala kako će bez pitanja države BiH sa Srbijom krenuti u izgradnju ovog velikog projekta. To je sporno zbog same kategorizacije zemljišta koje je poljoprivredno, a odluka Ustavnog suda BiH i poljoprivredno zemljište, kao i šuma je isključivo u državnom vlasništvu. Evidentno je da niži nivo kao što je entitet ne može mimo države voditi i potpisivati odluke za investicije kakva je aerodrom u Trebinju.
U Nacrtu memoranduma između BiH i Srbije definisani su detalji saradnje na ovom projektu uz poštivanje zakonodavstva strana potpisnica u trenutku potpisivanja sporazuma. Nakon potpisivanja sporazuma bit će formirana međudržavna radna grupa koja će pratiti sve aktivnosti.
Podsjetimo, gradnja aerdroma planirana je 14 kilometara od Trebinja, a planirano je da se prostire na 300 hektara. Početna vrijednost projekta procjenjuje se na 50 miliona eura, a aerdromom će nakon izgradnje upravljati Srbija.
Kritike za ovaj projekt upućivane su i zbog činjenice da nedaleko od Trebinja postoji nekoliko izuzetno frekventnih aerdroma poput Dubrovnika ili Tivta, a ne treba zanemariti ni postojanje aerdroma u Mostaru pa se postavlja pitanje gdje je ekonomska opravdanost.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.