14.5 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    clear sky
    14.5 ° C
    15 °
    13.9 °
    25 %
    0.5kmh
    0 %
    sri
    15 °
    čet
    17 °
    pet
    14 °
    sub
    7 °
    ned
    7 °
    Strožija evropska pravila za električne romobile

    Strožija evropska pravila za električne romobile

    Strožija evropska pravila za električne romobile

    Pariz je riješio ograničiti broj električnih romobila, a Belgija i Njemačka uvode strožije propise za njih zbog ometanja pješaka, prenose agencije pozivajući se na Politico.

    Električni romobili su na prepad osvojili Evropu i ostatak planete, ali je sada tome došao kraj.

    Naime, nakon velikog broja nezgoda koje su izazvali korisnici električnih romobila i, kako se navodi, gužvi i nesigurnosti koje stvaraju na trotoarima, evropski gradovi su odlučili drastično pooštriti propise.

    Tako samo u Briselu posluje šest specijaliziranih kompanija za iznajmljivanje električnih trotineta sa ukupnom flotom od 7.000 vozila, ali od septembra će biti strogo ograničena mjesta na kojima će biti dozvoljeno njihovo parkiranje, a slijede i druga ograničenja.

    Privlačnost tih vozila kao alternativnog prevoznog sredstva oslanja se na to što korisnici koji ih iznajmljuju mogu naći uvijek kada su im potrebna, a što često dovodi do prevelikog broja romobila koji pregrađuju trotoare i na razne druge načine ometaju pješake.

    Tako je, recimo, i gradonačelnica Pariza Anne Hidalgo maja ove godine zatražila ograničenje broja romobila u gradu i zatražila od kompanija koje se bave njihovim iznajmljivanjem da napuste prijestolnicu Francuske.

    Povrijeđen dječak u Beogradu

    Kako navodi Politico, izgleda da romobili obeshrabruju ljude da koriste ekološki prihvatljivije načine kretanja, pa i javni prijevoz. Tako je u nedavnoj anketi čak 44 posto ispitanika reklo kako im električni romobil zamjenjuje hodanje, a 30 posto bi javni prijevoz koristilo ako ne bi bilo romobila.

    Zabilježene su i nesreće sa ovim vozilima, a prva od njih sa smrtnim ishodom dogodila se u maju u Briselu, a u junu je jedan 25-godišnjak izgubio život u sudaru s kamionom.

    Nakon serije nesreća u kojima su učestvovali romobili širom Evrope, u švedskom gradu Helsingborgu su istog popodneva poslije pogibije jednog korisnika romobila, poslovnog čovjeka na pauzi za ručak, izbile demonstracije sa zahtjevom da se svi romobili svuda zabrane.

    Prošle sedmice povrijeđen je sedmogodišnji dječak u Beogradu kada je na njega, ispred zgrade u kojoj živi, naletjela osoba na električnom romobilu.

    Pariz je riješio ograničiti broj električnih romobila, a Belgija i Njemačka uvode strožije propise za njih zbog ometanja pješaka, prenose agencije pozivajući se na Politico.

    Električni romobili su na prepad osvojili Evropu i ostatak planete, ali je sada tome došao kraj.

    Naime, nakon velikog broja nezgoda koje su izazvali korisnici električnih romobila i, kako se navodi, gužvi i nesigurnosti koje stvaraju na trotoarima, evropski gradovi su odlučili drastično pooštriti propise.

    Tako samo u Briselu posluje šest specijaliziranih kompanija za iznajmljivanje električnih trotineta sa ukupnom flotom od 7.000 vozila, ali od septembra će biti strogo ograničena mjesta na kojima će biti dozvoljeno njihovo parkiranje, a slijede i druga ograničenja.

    Privlačnost tih vozila kao alternativnog prevoznog sredstva oslanja se na to što korisnici koji ih iznajmljuju mogu naći uvijek kada su im potrebna, a što često dovodi do prevelikog broja romobila koji pregrađuju trotoare i na razne druge načine ometaju pješake.

    Tako je, recimo, i gradonačelnica Pariza Anne Hidalgo maja ove godine zatražila ograničenje broja romobila u gradu i zatražila od kompanija koje se bave njihovim iznajmljivanjem da napuste prijestolnicu Francuske.

    Povrijeđen dječak u Beogradu

    Kako navodi Politico, izgleda da romobili obeshrabruju ljude da koriste ekološki prihvatljivije načine kretanja, pa i javni prijevoz. Tako je u nedavnoj anketi čak 44 posto ispitanika reklo kako im električni romobil zamjenjuje hodanje, a 30 posto bi javni prijevoz koristilo ako ne bi bilo romobila.

    Zabilježene su i nesreće sa ovim vozilima, a prva od njih sa smrtnim ishodom dogodila se u maju u Briselu, a u junu je jedan 25-godišnjak izgubio život u sudaru s kamionom.

    Nakon serije nesreća u kojima su učestvovali romobili širom Evrope, u švedskom gradu Helsingborgu su istog popodneva poslije pogibije jednog korisnika romobila, poslovnog čovjeka na pauzi za ručak, izbile demonstracije sa zahtjevom da se svi romobili svuda zabrane.

    Prošle sedmice povrijeđen je sedmogodišnji dječak u Beogradu kada je na njega, ispred zgrade u kojoj živi, naletjela osoba na električnom romobilu.

    Strožija evropska pravila za električne romobile

    Posljednje objavljeno