14 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Tim Daimler i Bosch prave robot-taksi

    Tim Daimler i Bosch prave robot-taksi

    Daimler, vlasnik Mercedes-Benza, i kompanija Bosch udružili su snage u razvoju samovozećih vozila, kako bi stvorili robot-taksi, koji će sam dolaziti do korisnika koji ga naruči putem pametnog telefona.

    Sporazum najvećeg svjetskog proizvođača automobila u premium klasi i najvećeg proizvođača automobilske opreme predstavlja snažnu konkurenciju drugim kompanijama na tom polju, poput Ubera i Didija, koji također rade na samovozećim prevoznim sredstvima.

    Tehnološke kompanije nastoje se prilagoditi promjenama na tržištu i potrošačima koji, umjesto da kupuju vlastita vozila, sve više koriste pametne telefone kako bi locirali i unajmili vozila.

    Savez je okončao nastojanja Daimlera da sam proizvede autonomna vozila.

    Samostalno kretanje gradom
    Bosch, kompanija koja je utemeljena 1886. godine, kada je i osnivač Mercedesa Carl Benz patentirao automobil, razvit će u saradnji s automobilskom kompanijom programe i algoritme koji su potrebni vozilu za samostalno kretanje.

    Zajednička saradnja na projektu omogućit će ubrzavanje procesa stvaranja sistema spremnog za proizvodnju samovozećih vozila i ubrzati rokove za nekoliko godina u odnosu na ranije planove.

    Autonomni sistem proizvodnje robot-taksija bit će pripravan početkom sljedećeg desetljeća, navodi Daimler.

    “Glavni cilj projekta je razviti sistem vožnje spreman za proizvodnju koji će omogućiti vozilima da se potpuno samostalno kreću gradom”, napisao je Daimler u saopćenju.

    Goldman Sachs je prošle godine procijenio da će tržište novih vozačkih sistema i autonomnih vozila narasti sa tri milijarde dolara u 2015. na 96 milijardi dolara u 2025. i na 290 milijardi dolara u 2035. godini.

    Daimler usmjerava svoje napore i na aplikacijski sektor dijeljenja i unajmljivanja vožnji, kojim dominiraju kineska kompanija Didi i američki Uber te Lyft.

    Da vozilo dođe do vozača
    Konsultantska firma McKinsey procjenjuje da će i taj segment tržišta naglo rasti i povećati se 28 posto do 2030. godine.

    “U određenom dijelu grada korisnik će naručiti vozilo pametnim telefonom i ono će samo doći do potrošača. Ideja je da vozilo dođe do vozača, a ne obratno”, navode iz Daimlera.

    Mercedesov rival BMW prošle godine udružio se s izraelskom kompanijom Mobileye za proizvodnju autonomnih vozila i proizvođačem računarskih čipova Intel kako bi razvio novu tehnologiju koja bi mogla dovesti samovozeće automobile na ceste do 2021. godine.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Daimler, vlasnik Mercedes-Benza, i kompanija Bosch udružili su snage u razvoju samovozećih vozila, kako bi stvorili robot-taksi, koji će sam dolaziti do korisnika koji ga naruči putem pametnog telefona.

    Sporazum najvećeg svjetskog proizvođača automobila u premium klasi i najvećeg proizvođača automobilske opreme predstavlja snažnu konkurenciju drugim kompanijama na tom polju, poput Ubera i Didija, koji također rade na samovozećim prevoznim sredstvima.

    - Reklama -

    Tehnološke kompanije nastoje se prilagoditi promjenama na tržištu i potrošačima koji, umjesto da kupuju vlastita vozila, sve više koriste pametne telefone kako bi locirali i unajmili vozila.

    - Reklama -

    Savez je okončao nastojanja Daimlera da sam proizvede autonomna vozila.

    - Reklama -

    Samostalno kretanje gradom
    Bosch, kompanija koja je utemeljena 1886. godine, kada je i osnivač Mercedesa Carl Benz patentirao automobil, razvit će u saradnji s automobilskom kompanijom programe i algoritme koji su potrebni vozilu za samostalno kretanje.

    Zajednička saradnja na projektu omogućit će ubrzavanje procesa stvaranja sistema spremnog za proizvodnju samovozećih vozila i ubrzati rokove za nekoliko godina u odnosu na ranije planove.

    Autonomni sistem proizvodnje robot-taksija bit će pripravan početkom sljedećeg desetljeća, navodi Daimler.

    “Glavni cilj projekta je razviti sistem vožnje spreman za proizvodnju koji će omogućiti vozilima da se potpuno samostalno kreću gradom”, napisao je Daimler u saopćenju.

    Goldman Sachs je prošle godine procijenio da će tržište novih vozačkih sistema i autonomnih vozila narasti sa tri milijarde dolara u 2015. na 96 milijardi dolara u 2025. i na 290 milijardi dolara u 2035. godini.

    Daimler usmjerava svoje napore i na aplikacijski sektor dijeljenja i unajmljivanja vožnji, kojim dominiraju kineska kompanija Didi i američki Uber te Lyft.

    Da vozilo dođe do vozača
    Konsultantska firma McKinsey procjenjuje da će i taj segment tržišta naglo rasti i povećati se 28 posto do 2030. godine.

    “U određenom dijelu grada korisnik će naručiti vozilo pametnim telefonom i ono će samo doći do potrošača. Ideja je da vozilo dođe do vozača, a ne obratno”, navode iz Daimlera.

    Mercedesov rival BMW prošle godine udružio se s izraelskom kompanijom Mobileye za proizvodnju autonomnih vozila i proizvođačem računarskih čipova Intel kako bi razvio novu tehnologiju koja bi mogla dovesti samovozeće automobile na ceste do 2021. godine.

    Zenica
    broken clouds
    14 ° C
    14 °
    14 °
    55 %
    1.6kmh
    81 %
    čet
    14 °
    pet
    17 °
    sub
    19 °
    ned
    23 °
    pon
    25 °