0.1 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    overcast clouds
    0.1 ° C
    0.2 °
    0.1 °
    96 %
    1.2kmh
    92 %
    uto
    4 °
    sri
    7 °
    čet
    9 °
    pet
    3 °
    sub
    2 °

    U više bh. gradova realizirane akcije u sklopu kampanje ‘Kupujmo domaće’

    U više bh. gradova realizirane akcije u sklopu kampanje ‘Kupujmo domaće’

    Privredna komora Federacije BiH (PKFBiH) je, u saradnji s partnerima, realizirala akcije pod nazivom „Kupujmo domaće – gradimo Bosnu i Hercegovinu“ i „Kupujmo domaće – posjećujmo lokalno“, tokom kojih je u više bh. gradova još jednom istaknut značaj podizanja svijesti o važnosti kupovine domaćih proizvoda te promocije i poticanja bh. proizvodnje.

    Tim povodom, danas je u Sarajevu održana pres-konferencija na kojoj je potpredsjednik PKFBiH Mirsad Jašarspahić ukazao na temeljne pravce institucionalne zaštite domaće proizvodnje, uključujući imperativ smanjenja vanjskotrgovinskog deficita.

    Upozorio je kako je u FBiH u prvih pet mjeseci ove godine deficit gotovo dvije milijarde KM i to prvenstveno u robama široke potrošnje, ilustrirajući to podacima da je samo mlijeka uvezeno više od deset miliona KM, jogurta osam miliona, te vode u vrijednosti od gotovo 50 miliona KM.

    – Ako se ovom dinamikom nastavi jačanje ‘uvoznih lobija’ postaje upitno punjenje budžeta, uključujući i školstvo, zdravstvo i svu druga infrastrukturu – potcrtao je Jašarspahić, zalažući se za agresivniju kampanju u promoviranju domaćih proizvoda i usluga.

    Naglasio je kako je zajedničkim angažmanom privrednih i obrtničkih komora, domaćih tržnih centara i nadležnih vlasti, neophodno ustrajati na stvaranju ambijenta u kojem će biti moguće izbalansirati vanjskotrgovinsku razmjenu, prvenstveno, sa susjednim zemljama, ali i šire.

    Jašarspahić je podsjetio kako PKFBiH proaktivno sudjeluje u kampanji „Kupujmo domaće“ te da zajedno s nadležnim institucijama definira sistemsku proceduru dodjele znakova „BH kvaliteta“ i „Izvorno domaće“ u sklopu brendiranja, odnosno Projekta vizualnog označavanja kvalitetnih domaćih proizvoda.

    Na značaj inicijativa koje je PKFBiH pokrenula u oblasti zaštite domaće proizvodnje i promoviranja domaćih usluga i proizvoda, te njihove veće zastupljenosti u sklopu trgovinskih lanaca, ukazali su predsjednici Privredne i Obrtničke komore Kantona Sarajevo Muamer Mahmutović i Naser Idrizagić.

    Naglasili su kako je „na terenu“ još prisutno nerazuzmjevanje i nedovoljno odgovorno ponašanje u kontekstu davanja prednosti domaćim proizvodima i uslugama, a što se imperativno nameće, posebno u situaciji pada privrednih aktivnosti što je posljedica aktuelne pandemije Covid-19.

    Potrebno je, kako su kazali, djelovati u dva pravca, odnosno  jačati svijest o važnosti kupovine domaćih proizvoda, te planski osigurati uvjete domaćim proizvođačima za plasman njihovih proizvoda i usluga na domaćem i inotržištu.

    Ocijenili su kako je neophodno djelovati na svijest građana kako bi se otklonili stereotipi o tome da je „ono što je uvezeno bolje“, te kako bi se ojačalo povjerenje u kvalitet vlastitih proizvoda i usluga.

    Inicijative i projekte koji se realiziraju u organizaciji PKFBiH pozdravile su predstavnice domaćih trgovinskih lanaca – Robot i Hoše-komerc,  podsjećajući na napore koji se ulažu na planu jačanja domaće ekonomije, uključujući saradnju s domaćim proizvođačima, te štampanje kataloga, organiziranje promocija i akcija, kao i realiziranje projekata kakav je, između ostalih, „BH korpa“…

    Između ostalog, apostrofirana je i uloga Zadružnog saveza FBiH koji je inkorporiran kao kolektivni član PKFBiH, koji okuplja 300 zadruga, a s ciljem da se ojača poljoprivredna proizvodnja, kao i poveznica sa tržnim centrima i osigura plasman poljoprivrednih/prehrambenih proizvoda, te animiraju nadležna ministarstva za poticaj poljoprivrednim proizvođačima.

    Privredna komora Federacije BiH (PKFBiH) je, u saradnji s partnerima, realizirala akcije pod nazivom „Kupujmo domaće – gradimo Bosnu i Hercegovinu“ i „Kupujmo domaće – posjećujmo lokalno“, tokom kojih je u više bh. gradova još jednom istaknut značaj podizanja svijesti o važnosti kupovine domaćih proizvoda te promocije i poticanja bh. proizvodnje.

    Tim povodom, danas je u Sarajevu održana pres-konferencija na kojoj je potpredsjednik PKFBiH Mirsad Jašarspahić ukazao na temeljne pravce institucionalne zaštite domaće proizvodnje, uključujući imperativ smanjenja vanjskotrgovinskog deficita.

    Upozorio je kako je u FBiH u prvih pet mjeseci ove godine deficit gotovo dvije milijarde KM i to prvenstveno u robama široke potrošnje, ilustrirajući to podacima da je samo mlijeka uvezeno više od deset miliona KM, jogurta osam miliona, te vode u vrijednosti od gotovo 50 miliona KM.

    – Ako se ovom dinamikom nastavi jačanje ‘uvoznih lobija’ postaje upitno punjenje budžeta, uključujući i školstvo, zdravstvo i svu druga infrastrukturu – potcrtao je Jašarspahić, zalažući se za agresivniju kampanju u promoviranju domaćih proizvoda i usluga.

    Naglasio je kako je zajedničkim angažmanom privrednih i obrtničkih komora, domaćih tržnih centara i nadležnih vlasti, neophodno ustrajati na stvaranju ambijenta u kojem će biti moguće izbalansirati vanjskotrgovinsku razmjenu, prvenstveno, sa susjednim zemljama, ali i šire.

    Jašarspahić je podsjetio kako PKFBiH proaktivno sudjeluje u kampanji „Kupujmo domaće“ te da zajedno s nadležnim institucijama definira sistemsku proceduru dodjele znakova „BH kvaliteta“ i „Izvorno domaće“ u sklopu brendiranja, odnosno Projekta vizualnog označavanja kvalitetnih domaćih proizvoda.

    Na značaj inicijativa koje je PKFBiH pokrenula u oblasti zaštite domaće proizvodnje i promoviranja domaćih usluga i proizvoda, te njihove veće zastupljenosti u sklopu trgovinskih lanaca, ukazali su predsjednici Privredne i Obrtničke komore Kantona Sarajevo Muamer Mahmutović i Naser Idrizagić.

    Naglasili su kako je „na terenu“ još prisutno nerazuzmjevanje i nedovoljno odgovorno ponašanje u kontekstu davanja prednosti domaćim proizvodima i uslugama, a što se imperativno nameće, posebno u situaciji pada privrednih aktivnosti što je posljedica aktuelne pandemije Covid-19.

    Potrebno je, kako su kazali, djelovati u dva pravca, odnosno  jačati svijest o važnosti kupovine domaćih proizvoda, te planski osigurati uvjete domaćim proizvođačima za plasman njihovih proizvoda i usluga na domaćem i inotržištu.

    Ocijenili su kako je neophodno djelovati na svijest građana kako bi se otklonili stereotipi o tome da je „ono što je uvezeno bolje“, te kako bi se ojačalo povjerenje u kvalitet vlastitih proizvoda i usluga.

    Inicijative i projekte koji se realiziraju u organizaciji PKFBiH pozdravile su predstavnice domaćih trgovinskih lanaca – Robot i Hoše-komerc,  podsjećajući na napore koji se ulažu na planu jačanja domaće ekonomije, uključujući saradnju s domaćim proizvođačima, te štampanje kataloga, organiziranje promocija i akcija, kao i realiziranje projekata kakav je, između ostalih, „BH korpa“…

    Između ostalog, apostrofirana je i uloga Zadružnog saveza FBiH koji je inkorporiran kao kolektivni član PKFBiH, koji okuplja 300 zadruga, a s ciljem da se ojača poljoprivredna proizvodnja, kao i poveznica sa tržnim centrima i osigura plasman poljoprivrednih/prehrambenih proizvoda, te animiraju nadležna ministarstva za poticaj poljoprivrednim proizvođačima.

    IzvorFENA

    Posljednje objavljeno