Zeničko-dobojski kanton u znaku je akcije podizanja svijesti o važnosti kupovine domaćih proizvoda i očuvanja radnih mjesta. Ministarstvo privrede Zeničko-dobojskog kantona pokrenulo je kampanju Kupujmo domaće-gradimo BiH, gdje su uključena privredna udruženja i razvojne agencije. Sporazum je potpisan sa kantonalnom Privrednom komorom, koja će u toku 10-mjesečne kampanje, kroz niz različitih aktivnosti, raditi na promociji domaćih proizvoda i proizvođača, a sve s ciljem povećanja konkurentnosti privrede Zeničko-dobojskog kantona.
Minimalna plata u iznosu od 1.000 maraka, inflacija i neradna nedjelja, prema informacijama iz resornog ministarstva, značajno su utjecali na privrednu sliku naše zemlje, dovodeći brojne firme pred ozbiljne izazove. Radi očuvanja najvažnijeg segmetna razvoja Zeničko-dobojskog kantona, Ministarstvo privrede pokrenulo je kampanju “Kupujmo domaće-gradimo BiH”, kako bi zaštitilo domaća preduzeća i očuvalo radna mjesta.
“Imali smo niz odluka, posebno na početku godine, koje su, zasigurno, negativno utjecale na poslovanje malih preduzeća. Ovo je prvi put da se neko institucionalno uključuje u kampanju. Do sad su kampanje ovog tipa vodila udruženja građana”, ističe Samir Šibonjić, ministar privrede Zeničko-dobojskog kantona (NES).
Na javni poziv resornog ministarstva aplicirala je i Privredna komora Zeničko-dobojskog kantona. Njihov projekat, usmjeren na promociju domaće privrede, bit će realizovan u narednih deset mjeseci nizom različitih aktivnosti.
“Planirano je da prvo na različitim sajamskim manifestacijama nastojimo doprinijeti promidžbi domaćih proizvođača i proizvoda. Planirali smo da krenemo s promidžbama i različitim aktivnostima u vrtićima, osnovnim i srednjim školama i na univerzitetima”, objašnjava Diana Babić, predsjednica Privredne komore Zeničko-dobojskog kantona.
Sveobuhvatna kampanja doprinijet će povećanju konkuretnosti privrede Zeničko-dobojskog kantona.
“Ovo je nešto sveobuhvatno što će dati doprinos otvaranju novih radnih mjesta kao i povećanju konkurentnosti naših firmi”, ocjenjuje Šibonjić.
“Zamislili smo da promoviramo sve domaće proizvođače s područja Zeničko-dobojskog kantona, njihove proizvode i njihove potencijale”, kaže Babić.
Provedbom ove kampanje poboljšat će se ekonomska slika Bosne i Hercegovine, s druge strane, bit će sačuvana postojeća radna mjesta i firme koje se svakodnevno suočavaju sa izazovima moći će održati svoje poslovanje.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.