33.9 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    U ZDK-u počinje višemjesečna kampanja promocije domaćih proizvoda

    U ZDK-u počinje višemjesečna kampanja promocije domaćih proizvoda

    Zeničko-dobojski kanton u znaku je akcije podizanja svijesti o važnosti kupovine domaćih proizvoda i očuvanja radnih mjesta. Ministarstvo privrede Zeničko-dobojskog kantona pokrenulo je kampanju Kupujmo domaće-gradimo BiH, gdje su uključena privredna udruženja i razvojne agencije. Sporazum je potpisan sa kantonalnom Privrednom komorom, koja će u toku 10-mjesečne kampanje, kroz niz različitih aktivnosti, raditi na promociji domaćih proizvoda i proizvođača, a sve s ciljem povećanja konkurentnosti privrede Zeničko-dobojskog kantona.

    Minimalna plata u iznosu od 1.000 maraka, inflacija i neradna nedjelja, prema informacijama iz resornog ministarstva, značajno su utjecali na privrednu sliku naše zemlje, dovodeći brojne firme pred ozbiljne izazove. Radi očuvanja najvažnijeg segmetna razvoja Zeničko-dobojskog kantona, Ministarstvo privrede pokrenulo je kampanju “Kupujmo domaće-gradimo BiH”, kako bi zaštitilo domaća preduzeća i očuvalo radna mjesta.

    “Imali smo niz odluka, posebno na početku godine, koje su, zasigurno, negativno utjecale na poslovanje malih preduzeća. Ovo je prvi put da se neko institucionalno uključuje u kampanju. Do sad su kampanje ovog tipa vodila udruženja građana”, ističe Samir Šibonjić, ministar privrede Zeničko-dobojskog kantona (NES).

    Na javni poziv resornog ministarstva aplicirala je i Privredna komora Zeničko-dobojskog kantona. Njihov projekat, usmjeren na promociju domaće privrede, bit će realizovan u narednih deset mjeseci nizom različitih aktivnosti.

    “Planirano je da prvo na različitim sajamskim manifestacijama nastojimo doprinijeti promidžbi domaćih proizvođača i proizvoda. Planirali smo da krenemo s promidžbama i različitim aktivnostima u vrtićima, osnovnim i srednjim školama i na univerzitetima”, objašnjava Diana Babić, predsjednica Privredne komore Zeničko-dobojskog kantona.

    Sveobuhvatna kampanja doprinijet će povećanju konkuretnosti privrede Zeničko-dobojskog kantona.

    “Ovo je nešto sveobuhvatno što će dati doprinos otvaranju novih radnih mjesta kao i povećanju konkurentnosti naših firmi”, ocjenjuje Šibonjić.

    “Zamislili smo da promoviramo sve domaće proizvođače s područja Zeničko-dobojskog kantona, njihove proizvode i njihove potencijale”, kaže Babić.

    Provedbom ove kampanje poboljšat će se ekonomska slika Bosne i Hercegovine, s druge strane, bit će sačuvana postojeća radna mjesta i firme koje se svakodnevno suočavaju sa izazovima moći će održati svoje poslovanje.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Zeničko-dobojski kanton u znaku je akcije podizanja svijesti o važnosti kupovine domaćih proizvoda i očuvanja radnih mjesta. Ministarstvo privrede Zeničko-dobojskog kantona pokrenulo je kampanju Kupujmo domaće-gradimo BiH, gdje su uključena privredna udruženja i razvojne agencije. Sporazum je potpisan sa kantonalnom Privrednom komorom, koja će u toku 10-mjesečne kampanje, kroz niz različitih aktivnosti, raditi na promociji domaćih proizvoda i proizvođača, a sve s ciljem povećanja konkurentnosti privrede Zeničko-dobojskog kantona.

    Minimalna plata u iznosu od 1.000 maraka, inflacija i neradna nedjelja, prema informacijama iz resornog ministarstva, značajno su utjecali na privrednu sliku naše zemlje, dovodeći brojne firme pred ozbiljne izazove. Radi očuvanja najvažnijeg segmetna razvoja Zeničko-dobojskog kantona, Ministarstvo privrede pokrenulo je kampanju “Kupujmo domaće-gradimo BiH”, kako bi zaštitilo domaća preduzeća i očuvalo radna mjesta.

    “Imali smo niz odluka, posebno na početku godine, koje su, zasigurno, negativno utjecale na poslovanje malih preduzeća. Ovo je prvi put da se neko institucionalno uključuje u kampanju. Do sad su kampanje ovog tipa vodila udruženja građana”, ističe Samir Šibonjić, ministar privrede Zeničko-dobojskog kantona (NES).

    Na javni poziv resornog ministarstva aplicirala je i Privredna komora Zeničko-dobojskog kantona. Njihov projekat, usmjeren na promociju domaće privrede, bit će realizovan u narednih deset mjeseci nizom različitih aktivnosti.

    “Planirano je da prvo na različitim sajamskim manifestacijama nastojimo doprinijeti promidžbi domaćih proizvođača i proizvoda. Planirali smo da krenemo s promidžbama i različitim aktivnostima u vrtićima, osnovnim i srednjim školama i na univerzitetima”, objašnjava Diana Babić, predsjednica Privredne komore Zeničko-dobojskog kantona.

    Sveobuhvatna kampanja doprinijet će povećanju konkuretnosti privrede Zeničko-dobojskog kantona.

    “Ovo je nešto sveobuhvatno što će dati doprinos otvaranju novih radnih mjesta kao i povećanju konkurentnosti naših firmi”, ocjenjuje Šibonjić.

    “Zamislili smo da promoviramo sve domaće proizvođače s područja Zeničko-dobojskog kantona, njihove proizvode i njihove potencijale”, kaže Babić.

    Provedbom ove kampanje poboljšat će se ekonomska slika Bosne i Hercegovine, s druge strane, bit će sačuvana postojeća radna mjesta i firme koje se svakodnevno suočavaju sa izazovima moći će održati svoje poslovanje.

    Zenica
    clear sky
    33.9 ° C
    33.9 °
    33.9 °
    26 %
    3.2kmh
    0 %
    sri
    34 °
    čet
    34 °
    pet
    35 °
    sub
    35 °
    ned
    31 °