13.2 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    clear sky
    13.2 ° C
    13.2 °
    13.2 °
    69 %
    0.8kmh
    2 %
    čet
    13 °
    pet
    26 °
    sub
    27 °
    ned
    30 °
    pon
    27 °
    Zenička obilaznica slavi pola godine nerada, bez odgovornosti i ostavki Zenička obilaznica slavi pola godine nerada, bez odgovornosti i ostavki

    Zenička obilaznica slavi pola godine nerada, bez odgovornosti i ostavki

    Zenička obilaznica slavi pola godine nerada, bez odgovornosti i ostavki

    Skoro je šest mjeseci prošlo od kada je na nekoliko dana slavodobitno otvoreno, a onda do danas zatvoreno jedno od najskupljih 11 kilometara autoceste kroz Bosnu i Hercegovinu tzv. dionica Zeničke obilaznice. Dozvola još uvijek nema, ali ni odgovornosti o tom pitanju.

    Priča o Zeničkoj obilaznici vjerovatno će se spominjati i nakon njenog drugog otvorenja i puštanja u promet kada dobije sve potrebne dozvole koje nadležni, iako su znali, a ako nisu vjerovatno su morali znati, nisu nabavili na vrijeme.

    Kako bi simbolično otvorili dionicu, iako je to najmanje bitna stavka nakon šest mjeseci nerada, predstavnici Autocesta FBiH novinare su 25. novembra prošle godine provozali po dionici dužine 11 kilometara.

    Dok se pričalo o zahvatima, problemima prilikom gradnje, komplikacijama terena, niko nije pričao o dozvolama. Na oko tada nezavršena dionica Koridora 5C Zenica jug – Zenica sjever poznatija kao Zenička obilaznica veoma brzo odlukom inspektora je zatvorena.

    Izdavanje dozvola koje su bile potrebne za otvorenje dionice traje već punih šest mjeseci. Kako saznaje Klix, Federalno ministarstvo za prostorno uređenje nakon izlaska komisije zatražilo je određenu dokumentaciju od Autocesta FBiH, a zašto sve to traje šest mjeseci niko ne zna.

    O odgovornosti niko ne govori, na pitanja ko je kriv zbog čega građani voze još uvijek magistralnim putem M-17, zbog čega je protok roba usporen jer se ne koristi obilaznica te kada će biti otvorena Zenička obilaznica, odgovora nema.

    Direktor JP Autocesta FBiH Adnan Terzić na sve ovo bi možda imao odgovor, koji je dao sredinom januara u izjavi za N1 televiziju na konstataciju novinarke da Zenička obilaznica nije puštena u promet.

    – Pa šta sad? – prokomentarisao je Terzić.

    Autoceste FBiH nedavno su se pohvalile i s velikim iznosom naplate putarine, a pitanje je koliko su izgubili za šest mjeseci nerada Zeničke obilaznice koja košta po putničkom automobilu 1 KM do 4,5 KM ovisno o klasi vozila.

    Vrijednost radova na Zeničkoj obilaznici iznosili su 225 miliona eura, ali šta sad? Obilaznica još uvijek nije otvorena, ali šta sad? Gubitke niko nije računao i odgovornost za propuste niko ne želi preuzeti, ali šta sad?

    Zenička obilaznica će proraditi kada sve dozvole dobije ili što bi muzičar Frenkie kazao: “Još malo pa će nam i autoput biti gotov, taman kad sinu za osamnaesti kupim motor…”

    Skoro je šest mjeseci prošlo od kada je na nekoliko dana slavodobitno otvoreno, a onda do danas zatvoreno jedno od najskupljih 11 kilometara autoceste kroz Bosnu i Hercegovinu tzv. dionica Zeničke obilaznice. Dozvola još uvijek nema, ali ni odgovornosti o tom pitanju.

    Priča o Zeničkoj obilaznici vjerovatno će se spominjati i nakon njenog drugog otvorenja i puštanja u promet kada dobije sve potrebne dozvole koje nadležni, iako su znali, a ako nisu vjerovatno su morali znati, nisu nabavili na vrijeme.

    Kako bi simbolično otvorili dionicu, iako je to najmanje bitna stavka nakon šest mjeseci nerada, predstavnici Autocesta FBiH novinare su 25. novembra prošle godine provozali po dionici dužine 11 kilometara.

    Dok se pričalo o zahvatima, problemima prilikom gradnje, komplikacijama terena, niko nije pričao o dozvolama. Na oko tada nezavršena dionica Koridora 5C Zenica jug – Zenica sjever poznatija kao Zenička obilaznica veoma brzo odlukom inspektora je zatvorena.

    Izdavanje dozvola koje su bile potrebne za otvorenje dionice traje već punih šest mjeseci. Kako saznaje Klix, Federalno ministarstvo za prostorno uređenje nakon izlaska komisije zatražilo je određenu dokumentaciju od Autocesta FBiH, a zašto sve to traje šest mjeseci niko ne zna.

    O odgovornosti niko ne govori, na pitanja ko je kriv zbog čega građani voze još uvijek magistralnim putem M-17, zbog čega je protok roba usporen jer se ne koristi obilaznica te kada će biti otvorena Zenička obilaznica, odgovora nema.

    Direktor JP Autocesta FBiH Adnan Terzić na sve ovo bi možda imao odgovor, koji je dao sredinom januara u izjavi za N1 televiziju na konstataciju novinarke da Zenička obilaznica nije puštena u promet.

    – Pa šta sad? – prokomentarisao je Terzić.

    Autoceste FBiH nedavno su se pohvalile i s velikim iznosom naplate putarine, a pitanje je koliko su izgubili za šest mjeseci nerada Zeničke obilaznice koja košta po putničkom automobilu 1 KM do 4,5 KM ovisno o klasi vozila.

    Vrijednost radova na Zeničkoj obilaznici iznosili su 225 miliona eura, ali šta sad? Obilaznica još uvijek nije otvorena, ali šta sad? Gubitke niko nije računao i odgovornost za propuste niko ne želi preuzeti, ali šta sad?

    Zenička obilaznica će proraditi kada sve dozvole dobije ili što bi muzičar Frenkie kazao: “Još malo pa će nam i autoput biti gotov, taman kad sinu za osamnaesti kupim motor…”

    IzvorKlix.ba
    Zenička obilaznica slavi pola godine nerada, bez odgovornosti i ostavki Zenička obilaznica slavi pola godine nerada, bez odgovornosti i ostavki
    Zenička obilaznica slavi pola godine nerada, bez odgovornosti i ostavki

    Posljednje objavljeno