11.4 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Završetak radova u tunelu Vranduk najkasnije u maju

    Završetak radova u tunelu Vranduk najkasnije u maju

    Rekonstrukcija jednog od najpoznatijih tunela u regionu, onom u Vranduku kod Zenice, u završnoj je fazi, zbog čega je smanjen obim radova.

    Iako se proteklih dana u javnosti pojavila informacija da će svi radovi u tunelu Vranduk biti završeni do kraja marta, do toga, sve je izvjesnije, neće doći, saznaje “Dnevni avaz”.

    Ostalo je još da se montira oprema, odnosno ventilatori, rasvjeta, da se ofarba tunel i uradi završni sloj asfalta, a već su završeni poslovi na mostovima. 

    “Ti bi radovi trebali biti završeni do kraja marta, ali iako je najveći dio radova završen, oni će se nastaviti i u četvrtom mjesecu. Veoma je teško predvidjeti kada ćemo završiti radove s obzirom na to da imamo situaciju da već mjesec stoji 50 metara hidroizolacije i čeka se na nanošenje mlaznog betona”, kaže radnik u tunelu (identitet poznat redakciji, op. a.).

    Sitnice koje bi se radile i u aprilu, a eventualno, najkasnije, mogle potrajati i do polovine maja, tiču se farbanja i, praktično, “šminkanja” samog tunela.

    Sasvim drugačiju sliku tunel će, ipak, poprimiti postavljanjem nove LED rasvjete i svijetlećih znakova, a predviđeno je postavljanje i videonadzora. Prema mišljenju radnika u tunelu, koji su predano radili na rekonstrukciji tunela čak i tokom noći, najveći izazov je bila odvodnja.

    “Najveći izazov bio je odvesti i pokupiti svu vodu, koje je bilo u ogromnim količinama. Srećom, uspjeli smo u tome, a najgori posao je urađen i završen”, otkriva sagovornik.

    Prolongiran rok

    Ističe da su imali problem i sa jednom parcelom koja nije na vrijeme uvedena u posjed pa je rok za završetak radova u ugovoru po tom osnovu prolongiran na šesti mjesec. Osim tunela Vranduk, koji je planiran da se završi do kraja marta, kasnit će završetak i evakuacionog tunela.  

    Višemjesečni saobraćajni kolaps

    Zbog činjenice da se obnova tunela i dva mosta počela raditi bez detaljnih priprema, dolazilo je do potpunog saobraćajnog kolapsa na najfrekventnijem putu u Federaciji BiH M-17. 

    Kilometarske kolone, nervozni vozači, česte saobraćajne nezgode, neadekvatna signalizacija obilaznice… samo su neki od problema koji su vladali zbog radova na tunelu. 

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Rekonstrukcija jednog od najpoznatijih tunela u regionu, onom u Vranduku kod Zenice, u završnoj je fazi, zbog čega je smanjen obim radova.

    Iako se proteklih dana u javnosti pojavila informacija da će svi radovi u tunelu Vranduk biti završeni do kraja marta, do toga, sve je izvjesnije, neće doći, saznaje “Dnevni avaz”.

    - Reklama -

    Ostalo je još da se montira oprema, odnosno ventilatori, rasvjeta, da se ofarba tunel i uradi završni sloj asfalta, a već su završeni poslovi na mostovima. 

    - Reklama -

    “Ti bi radovi trebali biti završeni do kraja marta, ali iako je najveći dio radova završen, oni će se nastaviti i u četvrtom mjesecu. Veoma je teško predvidjeti kada ćemo završiti radove s obzirom na to da imamo situaciju da već mjesec stoji 50 metara hidroizolacije i čeka se na nanošenje mlaznog betona”, kaže radnik u tunelu (identitet poznat redakciji, op. a.).

    - Reklama -

    Sitnice koje bi se radile i u aprilu, a eventualno, najkasnije, mogle potrajati i do polovine maja, tiču se farbanja i, praktično, “šminkanja” samog tunela.

    Sasvim drugačiju sliku tunel će, ipak, poprimiti postavljanjem nove LED rasvjete i svijetlećih znakova, a predviđeno je postavljanje i videonadzora. Prema mišljenju radnika u tunelu, koji su predano radili na rekonstrukciji tunela čak i tokom noći, najveći izazov je bila odvodnja.

    “Najveći izazov bio je odvesti i pokupiti svu vodu, koje je bilo u ogromnim količinama. Srećom, uspjeli smo u tome, a najgori posao je urađen i završen”, otkriva sagovornik.

    Prolongiran rok

    Ističe da su imali problem i sa jednom parcelom koja nije na vrijeme uvedena u posjed pa je rok za završetak radova u ugovoru po tom osnovu prolongiran na šesti mjesec. Osim tunela Vranduk, koji je planiran da se završi do kraja marta, kasnit će završetak i evakuacionog tunela.  

    Višemjesečni saobraćajni kolaps

    Zbog činjenice da se obnova tunela i dva mosta počela raditi bez detaljnih priprema, dolazilo je do potpunog saobraćajnog kolapsa na najfrekventnijem putu u Federaciji BiH M-17. 

    Kilometarske kolone, nervozni vozači, česte saobraćajne nezgode, neadekvatna signalizacija obilaznice… samo su neki od problema koji su vladali zbog radova na tunelu. 

    IzvorAvaz.ba
    Zenica
    overcast clouds
    11.4 ° C
    11.4 °
    11.4 °
    93 %
    1.4kmh
    100 %
    pet
    11 °
    sub
    19 °
    ned
    23 °
    pon
    21 °
    uto
    22 °