16.4 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Addiko Bank objavio uslove moratorija za klijente

    Addiko Bank objavio uslove moratorija za klijente

    Addiko banka najavila je da cijene usluga ostaju nepromijenjene, a u petak su na internet stranici banke objavljene informacije o uslovima i načinu apliciranja za odgodu plaćanja za klijente pogođene epidemijom korona virusa.

    Inače, Addiko banka je prva reagovala na početku epidemije, te ukinula naknade za transakcije putem internet i mobilnog bankarstva, kako bi klijente dodatno motivisala da plaćanja vrše od kuće, te da ne izlaze vani.

    „Naknade za Internet i mobilno bankarstvo za fizička lica su 0 KM do kraja aprila, a ne planiramo povećavati naknade ni za ostale proizvode i usluge za fizička i pravna lica. Prioritet Addiko banke je zaštiti svoje klijente i zaposlenike, da bismo se svi što jednostavnije i efikasnije nosili sa posljedicama epidemije,“ istakli su u Addiko banci.

    Klijenti banke čiji su prihodi značajno pogođeni epidemijom mogu i zvanično aplicirati za odgodu plaćanja svojih kreditnih obaveza. „Način prijave zahtjeva je veoma jednostavan, u prvoj fazi za fizička lica čak bez fizičkog dostavljanja dokumentacije, kako bismo klijentima olakšali apliciranje, zaštitili ih i poštedili bespotrebnog izlaska iz njihovih domova“, kažu u Addiko banci i ističu da će svi klijenti koji apliciraju za ovu odgodu dobiti odgovor od banke u što kraćem roku, u skladu sa tehničkim mogućnostima banke.  

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Addiko banka najavila je da cijene usluga ostaju nepromijenjene, a u petak su na internet stranici banke objavljene informacije o uslovima i načinu apliciranja za odgodu plaćanja za klijente pogođene epidemijom korona virusa.

    Inače, Addiko banka je prva reagovala na početku epidemije, te ukinula naknade za transakcije putem internet i mobilnog bankarstva, kako bi klijente dodatno motivisala da plaćanja vrše od kuće, te da ne izlaze vani.

    „Naknade za Internet i mobilno bankarstvo za fizička lica su 0 KM do kraja aprila, a ne planiramo povećavati naknade ni za ostale proizvode i usluge za fizička i pravna lica. Prioritet Addiko banke je zaštiti svoje klijente i zaposlenike, da bismo se svi što jednostavnije i efikasnije nosili sa posljedicama epidemije,“ istakli su u Addiko banci.

    Klijenti banke čiji su prihodi značajno pogođeni epidemijom mogu i zvanično aplicirati za odgodu plaćanja svojih kreditnih obaveza. „Način prijave zahtjeva je veoma jednostavan, u prvoj fazi za fizička lica čak bez fizičkog dostavljanja dokumentacije, kako bismo klijentima olakšali apliciranje, zaštitili ih i poštedili bespotrebnog izlaska iz njihovih domova“, kažu u Addiko banci i ističu da će svi klijenti koji apliciraju za ovu odgodu dobiti odgovor od banke u što kraćem roku, u skladu sa tehničkim mogućnostima banke.  

    Zenica
    broken clouds
    16.4 ° C
    16.4 °
    16.4 °
    81 %
    0.5kmh
    62 %
    uto
    31 °
    sri
    33 °
    čet
    36 °
    pet
    36 °
    sub
    37 °