
Radovi na izgradnji poddionice autoceste Vranduk – Ponirak na Koridoru Vc, koja se proteže u dužini od 5,1 kilometar na pravcu Zenica – Doboj, odvijaju se ubrzanim tempom i ulaze u završnu fazu. Poseban značaj na ovoj trasi ima tunel Ponirak – Vraca, koji predstavlja jedan od najvažnijih objekata cijelog koridora.
Ugovor za gradnju ove poddionice potpisan je 15. maja 2019. godine, a posao je dodijeljen kompanijama Azvirt iz Azerbejdžana i Hering iz Širokog Brijega, dok nadzor nad radovima vrši konzorcij DRI iz Slovenije i DIVEL iz Sarajeva. Ukupna vrijednost projekta iznosi 76,5 miliona eura s PDV-om, a sredstva su osigurana putem OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID). Prema planu, završetak radova očekuje se do kraja prve polovine naredne godine.
Ova poddionica spada među tehnički najzahtjevnije na cijelom Koridoru Vc zbog složene geološke strukture i konfiguracije terena, pa je podijeljena na čak sedam LOT-ova s devet objekata, od kojih je većina završena. Na trasi se nalaze dva mosta, pet vijadukata i jedan cut-cover tunel, dok se posebno ističu monumentalni objekti most Vranduk 1 (390 metara), most Vranduk 2 (340 metara), te most Vranduk (400 metara), kao i tri manja vijadukta ukupne dužine oko 300 metara.
Poddionica Vranduk – Ponirak predstavlja vezu između dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica) i poddionice Ponirak – Vraca, čime će biti osigurana moderna i brza saobraćajna povezanost od Zenice prema sjeveru i Doboju.
Uz kontinuirani rad mašina i radnika, investitori i izvođači ističu da će naredni mjeseci biti ključni kako bi se ispoštovali rokovi, a Koridor Vc dobio još jedan važan i funkcionalan segment.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.