9.5 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Koliko je realno da se od novembra vozimo novim kilometrima autoputa od Zenice prema sjeveru?

    Koliko je realno da se od novembra vozimo novim kilometrima autoputa od Zenice prema sjeveru?

    Iako je ranije najavljivano da bi dionica autoputa na Koridoru 5C između Nemile i Poprikuša mogla biti otvorena do kraja oktobra, ali i neke druge dionice, prema trenutnom stanju na terenu, takav rok djeluje prilično nerealno.

    Istina je da je tunel “Bosna” u međuvremenu dobio završni izgled, zidovi su ofarbani, a radnici postavljaju svjetlosnu i saobraćajnu signalizaciju.

    U Poprikušama su u toku finalni radovi na isključnom kraku petlje, naplatnim kućicama i objektima Centra Autocesta FBiH, što pokazuje da se određeni dijelovi projekta privode kraju.

    Međutim, na samoj dionici Nemila – Poprikuše, posebno na lokaciji Topčić Polje (s druge strane rijeke Bosne), radovi se i dalje odvijaju punim intenzitetom.

    Prema dostupnim fotografijama, na više mjesta su u toku sanacije kosina i izgradnja kanalizacione mreže i glavne trase, dok je asfalt postavljen na jednom dijelu trase, dok do asfalta na drugim dijelovima ove dionice treba još mnogo posla da se uradi.

    Radi se i na izgradnji vjetrobranskog zida od Nemile ka sjeveru, što vide i bh. građani dok se voze magistralnim putem M-17, a priključna trasa u naselju Nemila, koja bi, ukoliko se odluči za otvoreni sistem naplate, kao na dionici Odžak – Svilaj, još nije napravljena, a o “naplatnom mjestu” još uvijek nema naznaka.

    Sve navedeno, zajedno s obaveznim tehničkim prijemom i procedurama koje prethode puštanju u promet, jasno ukazuje da je rok do kraja oktobra teško ostvariv.

    Shodno svemu ovome, a vezano za temu naselja Nemila, na posljednjoj sjednici Parlamenta FBiH zastupnik Kenan Uzunović je pitao kada će se uraditi izmjena projekta koja je prošla i Vladu FBiH.

    “Istakao bih nezadovoljstvo zbog neodgovornog rada Autocesta FBiH, konkretno nedostatka nove projektne dokumentacije koja treba da bude vezana za isključenje u Nemili, a koje je Vlada FBiH zajedno s Autocestama obećala mještanima Nemile. Pokrenuo sam inicijativu izmjene regulacionog plana i glasovima opozicije, kojoj sam iskazao zahvalnost, je to usvojeno, pa je kasnije i Vlada FBiH usvojila Odluku o izmjeni plana na Koridoru 5C koji bi omogućio isključenje u Nemili”, kaže Uzunović te dodaje da ni izvođači nemaju instrukcije o preprojektovanju.

    “Lično sam razgovarao s izvođačima radova koji kažu da nemaju nikakve instrukcije da li je taj put preprojektivan ili ne. Razumijem da Autoceste FBiH imaju drugih problema zbog svega što se dešava i istraga, ali to ne interesuje ni mene ni mještane. Ako se ne krene u izmjenu projektne dokumentacije – zajedno ću s mještanima Nemile izaći na proteste.”

    Iako su radovi vidno ubrzani i ulaze u završnu fazu, realnije je očekivati da će dionica biti spremna za promet nešto kasnije, uz uslov da vremenske prilike i dinamika izvođenja radova ostanu povoljne.

    Ipak, ako se pokaže suprotno, očigledno je da je gradnja autoputa u BiH mogla biti puno brža.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Iako je ranije najavljivano da bi dionica autoputa na Koridoru 5C između Nemile i Poprikuša mogla biti otvorena do kraja oktobra, ali i neke druge dionice, prema trenutnom stanju na terenu, takav rok djeluje prilično nerealno.

    Istina je da je tunel “Bosna” u međuvremenu dobio završni izgled, zidovi su ofarbani, a radnici postavljaju svjetlosnu i saobraćajnu signalizaciju.

    U Poprikušama su u toku finalni radovi na isključnom kraku petlje, naplatnim kućicama i objektima Centra Autocesta FBiH, što pokazuje da se određeni dijelovi projekta privode kraju.

    Međutim, na samoj dionici Nemila – Poprikuše, posebno na lokaciji Topčić Polje (s druge strane rijeke Bosne), radovi se i dalje odvijaju punim intenzitetom.

    Prema dostupnim fotografijama, na više mjesta su u toku sanacije kosina i izgradnja kanalizacione mreže i glavne trase, dok je asfalt postavljen na jednom dijelu trase, dok do asfalta na drugim dijelovima ove dionice treba još mnogo posla da se uradi.

    Radi se i na izgradnji vjetrobranskog zida od Nemile ka sjeveru, što vide i bh. građani dok se voze magistralnim putem M-17, a priključna trasa u naselju Nemila, koja bi, ukoliko se odluči za otvoreni sistem naplate, kao na dionici Odžak – Svilaj, još nije napravljena, a o “naplatnom mjestu” još uvijek nema naznaka.

    Sve navedeno, zajedno s obaveznim tehničkim prijemom i procedurama koje prethode puštanju u promet, jasno ukazuje da je rok do kraja oktobra teško ostvariv.

    Shodno svemu ovome, a vezano za temu naselja Nemila, na posljednjoj sjednici Parlamenta FBiH zastupnik Kenan Uzunović je pitao kada će se uraditi izmjena projekta koja je prošla i Vladu FBiH.

    “Istakao bih nezadovoljstvo zbog neodgovornog rada Autocesta FBiH, konkretno nedostatka nove projektne dokumentacije koja treba da bude vezana za isključenje u Nemili, a koje je Vlada FBiH zajedno s Autocestama obećala mještanima Nemile. Pokrenuo sam inicijativu izmjene regulacionog plana i glasovima opozicije, kojoj sam iskazao zahvalnost, je to usvojeno, pa je kasnije i Vlada FBiH usvojila Odluku o izmjeni plana na Koridoru 5C koji bi omogućio isključenje u Nemili”, kaže Uzunović te dodaje da ni izvođači nemaju instrukcije o preprojektovanju.

    “Lično sam razgovarao s izvođačima radova koji kažu da nemaju nikakve instrukcije da li je taj put preprojektivan ili ne. Razumijem da Autoceste FBiH imaju drugih problema zbog svega što se dešava i istraga, ali to ne interesuje ni mene ni mještane. Ako se ne krene u izmjenu projektne dokumentacije – zajedno ću s mještanima Nemile izaći na proteste.”

    Iako su radovi vidno ubrzani i ulaze u završnu fazu, realnije je očekivati da će dionica biti spremna za promet nešto kasnije, uz uslov da vremenske prilike i dinamika izvođenja radova ostanu povoljne.

    Ipak, ako se pokaže suprotno, očigledno je da je gradnja autoputa u BiH mogla biti puno brža.

    Zenica
    overcast clouds
    9.5 ° C
    9.5 °
    9.5 °
    92 %
    2.1kmh
    100 %
    uto
    11 °
    sri
    13 °
    čet
    18 °
    pet
    19 °
    sub
    13 °