Javno preduzeće “Grijanje” d.o.o. Zenica saopćilo je da je saradnja između ovog preduzeća, kompanije Nova Željezara Zenica i Toplane Zenica značajno unaprijeđena i stabilizovana od trenutka dolaska novih vlasnika i početka rada Nove Željezare.
Kako navode iz “Grijanja”, komunikacija između menadžmenta triju kompanija odvija se svakodnevno, što omogućava pravovremeno reagovanje u svim operativnim segmentima sistema daljinskog grijanja.
“Vrše se sedmične narudžbe toplotne energije u skladu s važećim Ugovorom, uzimajući u obzir vremenske prilike i trenutne potrebe sistema. Komunikacija i prilagodba odvijaju se u realnom vremenu, što značajno doprinosi stabilnosti grijne sezone”, stoji u saopćenju.
U slučajevima kada dođe do nedostatka visokopećnog plina, Toplana Zenica, prema tehničkim i komercijalnim mogućnostima, nadoknađuje energent zemnim plinom, čime se osigurava kontinuitet isporuke toplinske energije građanima Zenice.
Iz Javnog preduzeća “Grijanje” posebno su istakli važnost tehničke podrške koju pružaju radnici Nove Željezare Zenica i Toplane Zenica, koji po potrebi izlaze na teren i učestvuju u saniranju eventualnih kvarova na pumpnom postrojenju.
“Njihova operativna podrška od velikog je značaja za funkcionisanje sistema daljinskog grijanja i uredno snabdijevanje toplinskom energijom”, naveli su iz „Grijanja“.
Preduzeće je najavilo da će i ubuduće transparentno i pravovremeno informisati javnost o svim relevantnim pitanjima u vezi s isporukom toplotne energije, te zahvalilo građanima Zenice na razumijevanju i saradnji.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.
