3.2 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    scattered clouds
    3.2 ° C
    3.2 °
    3.2 °
    87 %
    2.5kmh
    33 %
    čet
    19 °
    pet
    20 °
    sub
    13 °
    ned
    11 °
    pon
    14 °

    Brza cesta koja povezuje Mostar sa Hrvatskom na listi prioriteta FBiH

    Brza cesta koja povezuje Mostar sa Hrvatskom na listi prioriteta FBiH

    Nakon višegodišnjeg zastoja aktuelizuje se projekat brzog puta koji bi trebao da poveže Mostar, Široki Brijeg i Grude sa Splitom. Ova saobraćajnica uvrštena je u strategiju razvoja mreža autoputeva i brzih puteva FBiH.

    O ovoj temi bilo je riječi i na sastanku ministara saobraćaja i veza BiH i Hrvatske. Namjera je da se ova saobraćajnica što prije uvrsti u sveobuhvatnu listu evropskih koridora.

    Buduća brza cesta Mostar – Široki Brijeg – Grude – granica s Hrvatskom na listi je prometnih prioriteta u FBIH. Ona bi se trebala povezati s koridorom 5C na području Mostara preko sjeverne, te južne obilaznice koja je trenutno u izgradnji.

    Prema riječima Jadranka Puljića, pomoćnika ministra prometa i veza FBiH za cestogradnju, taj spoj brze ceste s oblaznicom previđen je u mjestu Polog, odakle ide prema Širokom Brijegu, pa do Gruda, te spaja na brzu cestu u Zagovozdu.

    A spajanje s brzom cestom u susjednoj Hrvatskoj, kako je najavljeno, biće povod novog bilateranog sastanka BiH i Hrvatske, koji bi se trebao održati u Sarajevu polovinom idućeg mjeseca. Cilj tog susreta je uvrstiti ovu prometnicu na mrežu evropskih koridora zbog lakšeg pristupa sredstvima iz evropskih fondova.

    Troškovi radova brze ceste ukupne dužine 63 kilometra procijenjeni su na oko 750 miliona KM. Podjeljena je u dvije dionice. Prva i jeftinija, dužine 40 km ide od južne obilaznice u Pologu, 10 kilometara zapadno od Mostara, pa do granice s Hrvatskom, a druga kraća i skuplja veže se na petlju Koridora Mostar sjever.

    Ministar prostornog uređenja i graditeljstva ZHK Miroslav Ramljak ističe kako ovdje nije pitanje povezivanje samo regionalnih centara Mostar i Split.

    “Imamo i drugi krak ove ceste koja ide od čvorišta kod Gruda prema Posušju, i veže se na čvor buduće autoceste Banjaluka – Split”, kaže Ramljak.

    Trenutno se radi na kompletiranju projektne dokumentacije kako bi se mogla osigurati sredstva za gradnju. Radovi na prvoj dionici do Širokog Brijega, prema procjenama, mogli bi krenuti tek za godinu i po dana.

    Nakon višegodišnjeg zastoja aktuelizuje se projekat brzog puta koji bi trebao da poveže Mostar, Široki Brijeg i Grude sa Splitom. Ova saobraćajnica uvrštena je u strategiju razvoja mreža autoputeva i brzih puteva FBiH.

    O ovoj temi bilo je riječi i na sastanku ministara saobraćaja i veza BiH i Hrvatske. Namjera je da se ova saobraćajnica što prije uvrsti u sveobuhvatnu listu evropskih koridora.

    Buduća brza cesta Mostar – Široki Brijeg – Grude – granica s Hrvatskom na listi je prometnih prioriteta u FBIH. Ona bi se trebala povezati s koridorom 5C na području Mostara preko sjeverne, te južne obilaznice koja je trenutno u izgradnji.

    Prema riječima Jadranka Puljića, pomoćnika ministra prometa i veza FBiH za cestogradnju, taj spoj brze ceste s oblaznicom previđen je u mjestu Polog, odakle ide prema Širokom Brijegu, pa do Gruda, te spaja na brzu cestu u Zagovozdu.

    A spajanje s brzom cestom u susjednoj Hrvatskoj, kako je najavljeno, biće povod novog bilateranog sastanka BiH i Hrvatske, koji bi se trebao održati u Sarajevu polovinom idućeg mjeseca. Cilj tog susreta je uvrstiti ovu prometnicu na mrežu evropskih koridora zbog lakšeg pristupa sredstvima iz evropskih fondova.

    Troškovi radova brze ceste ukupne dužine 63 kilometra procijenjeni su na oko 750 miliona KM. Podjeljena je u dvije dionice. Prva i jeftinija, dužine 40 km ide od južne obilaznice u Pologu, 10 kilometara zapadno od Mostara, pa do granice s Hrvatskom, a druga kraća i skuplja veže se na petlju Koridora Mostar sjever.

    Ministar prostornog uređenja i graditeljstva ZHK Miroslav Ramljak ističe kako ovdje nije pitanje povezivanje samo regionalnih centara Mostar i Split.

    “Imamo i drugi krak ove ceste koja ide od čvorišta kod Gruda prema Posušju, i veže se na čvor buduće autoceste Banjaluka – Split”, kaže Ramljak.

    Trenutno se radi na kompletiranju projektne dokumentacije kako bi se mogla osigurati sredstva za gradnju. Radovi na prvoj dionici do Širokog Brijega, prema procjenama, mogli bi krenuti tek za godinu i po dana.

    IzvorBHRT

    Posljednje objavljeno