Besplatni džoint, vaučeri, skurilne diplome. Raznim se metodama pokušava motivirati ljude na vakcinaciju. Skepsa oko vakcinacije je tradicija.
U SAD-u kampanja vakcinisanja napreduje ubrzanim tempom. Gotovo 50 posto američkih žitelja već je primilo prvu dozu vakcine. A 38% i drugu.
Na početku ove godine je bilo problema oko nabavke vakcine, ali situacija u američkim centrima za vakcinaciju se u međuvremenu kompletno promijenila. Sada je ponuda vakcina veća od potražnje. Sve češće se naime događa da raspoložive vakcine ne mogu biti iskorišteno jer nema ljudi koji se žele vakcinisati. I zato aktivisti, vlasti i poduzeća već neko vrijeme pokušavaju motivirati ljude da dođu na vakcinaciju – pa i neobičnim akcijama.
Vlasti američke savezne države Ohajo svake sedmice organizira lutriju – građani koji su se vakcinisali svake sedmice mogu osvojiti milion dolara. U Njujorku je krajem aprila svaka osoba koja je primila prvu dozu vakcine imala pravo na besplatni džoint.
Maine je pokušao „motivisati“ ljude da se vakcinišu podjelom besplatnih lovačkih licenci, a prije nekoliko dana je jedna akcija grada New Orleansa izazvala pažnju medija – za svaku ubrizganu dozu vakcine građani su dobivali pola kilograma ljuskara.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.