16 C
Zenica
Nedjelja, 31 Maja, 2020
Električni automobili štetniji za životnu sredinu od dizel vozila

Ukupno podjela

Električni automobili štetniji za životnu sredinu od dizel vozila

Električni automobili štetniji za životnu sredinu od dizel vozila

Električni automobili štetniji za životnu sredinu od dizel vozila

Njemačko istraživanje dovelo je u pitanje ekološku prihvatljivost električnih automobila.

Naučnici su poslije nove analize ukazali da električna vozila pomažu klimi samo na papiru i da su, zapravo, gori za okolinu od dizel vozila.

Kad se emisije ugljen-dioksida iz proizvodnje baterija i neobnovljivih metoda korišćenih za proizvodnju električne energije u Nemačkoj uzmu u obzir, električni automobil opterećuje klimu 11 do 28 odsto više od dizel automobila, prenosi Bizlife.

Baterija za Tesla Model 3 proizvodi 11 do 15 tona ugljen-dioksida. Sa životnim vekom baterije od 10 godina i kapacitetom da se pređe 15.000 kilometara godišnje, to bi značilo 73 do 98 grama ugljen-dioksida po kilometru, tvrde autori.

Kada se u obzir uzme i emisija ugljen-dioksida koja rezultira iz elektične mreže, u stvarnosti, Tesla emituje znatno više ugljen dioksida od dizel Mercedesa, prema studiji.

Autori studije kažu da bi za klimu motori na pogon metanom bili bolji, jer su njihove emisije ugljen-dioksida za trećinu niže od emisija dizelaša.

Njemačko istraživanje dovelo je u pitanje ekološku prihvatljivost električnih automobila.

Naučnici su poslije nove analize ukazali da električna vozila pomažu klimi samo na papiru i da su, zapravo, gori za okolinu od dizel vozila.

Kad se emisije ugljen-dioksida iz proizvodnje baterija i neobnovljivih metoda korišćenih za proizvodnju električne energije u Nemačkoj uzmu u obzir, električni automobil opterećuje klimu 11 do 28 odsto više od dizel automobila, prenosi Bizlife.

Baterija za Tesla Model 3 proizvodi 11 do 15 tona ugljen-dioksida. Sa životnim vekom baterije od 10 godina i kapacitetom da se pređe 15.000 kilometara godišnje, to bi značilo 73 do 98 grama ugljen-dioksida po kilometru, tvrde autori.

Kada se u obzir uzme i emisija ugljen-dioksida koja rezultira iz elektične mreže, u stvarnosti, Tesla emituje znatno više ugljen dioksida od dizel Mercedesa, prema studiji.

Autori studije kažu da bi za klimu motori na pogon metanom bili bolji, jer su njihove emisije ugljen-dioksida za trećinu niže od emisija dizelaša.

Električni automobili štetniji za životnu sredinu od dizel vozila
Zenica
broken clouds
16 ° C
16 °
16 °
51 %
2.1kmh
75 %
ned
15 °
pon
16 °
uto
19 °
sri
22 °
čet
25 °
Električni automobili štetniji za životnu sredinu od dizel vozila

Posljednje objavljeno