13.9 C
Zenica
More
    Euro-asfalt u konzorciju koji će graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj (VIDEO)
    Euro-asfalt u konzorciju koji će graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj (VIDEO)

    Ukupno podjela

    Euro-asfalt u konzorciju koji će graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj (VIDEO) Euro-asfalt u konzorciju koji će graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj (VIDEO) Euro-asfalt u konzorciju koji će graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj (VIDEO)

    Euro-asfalt u konzorciju koji će graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj (VIDEO)

    Euro-asfalt u konzorciju koji će graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj (VIDEO)

    Euro-asfalt u konzorciju koji će graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj (VIDEO)

    Konzorcij koji čine Kolektor CPG, GP Krk i Euro-asfalt za gradnju 2,9 kilometara ceste od luke Rijeka do čvora Škurinje ponudio je 456,3 miliona kuna bez PDV-a.

    - Izbori 2020 -Euro-asfalt u konzorciju koji će graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj (VIDEO)

    U Hrvatskim cestama danas su donijeli odluku da najskuplju cestu u Hrvatskoj, dionicu DC403, od čvora Škurinje do luka Rijeke gradi konzorcij firmi iz Slovenije, Hrvatske i BiH – Kolektor CPG, GP Krk i Euro-asfalt koji je za taj posao ponudio 456,3 milijuna kuna bez PDV-a.

    Na nadmetanje za gradnju tih 2.977 metara glavne trase i 380 metara spojne ceste stiglo je pet ponuda koje su otvorene sredinom decembra prošle godine.

    Procijenjena vrijednost radova iznosila je 461 milion kuna, a gradnja te dionice tako je skupa zbog objekata među kojima su tunel Podmurvice (1.253 metra), vijadukt Piopi (316 metara), vijadukt Mlaka (144 metra) te jedan pružni podvožnjak dužine 56 metara.

    - Izbori 2020 -Euro-asfalt u konzorciju koji će graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj (VIDEO)

    Odbijene ponude

    Osim konzorcija čija je ponuda na kraju i odabrana, za gradnju ceste koja je strateški važna za riječku luku stigle su i ponude China Road and Bridge Corporation (CRBC), firme koja već gradi Pelješki most, a Kinezi su za taj posao ponudili cijenu od 469 miliona kuna.

    Poduzeće za ceste iz Slavonskog Broda u zajednici s turskom firmom Yapi Merkezi Insaat Ve Sanayi ponudilo je 574,7 miliona kuna.

    Talijanski konzorcij koji čini Rizzani de Eccher i Consorzio Infrastrutture S.C.A.R.L. ponudio je pak 478,7 miliona kuna, a austrijski Strabag 511,1 milion kuna.

    A sve te ponude odbijene su jer prelaze procijenjenu vrijednost radova.

    Kao i većinu drugih velikih nadmetanja i ovaj su obilježile i usporile žalbe na natječajnu dokumentaciju, kojih je bilo ukupno tri, a sve su propale jer su bile ili neuredne ili neosnovane ili povučene.

    No uspjele su zaustaviti nadmetanje na ukupno 2,5 mjeseca.

    Video: Pelješki most – Pogledajte kako se grade pristupne ceste

    Euro-asfalt u konzorciju koji će graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj (VIDEO)

    Konzorcij koji čine Kolektor CPG, GP Krk i Euro-asfalt za gradnju 2,9 kilometara ceste od luke Rijeka do čvora Škurinje ponudio je 456,3 miliona kuna bez PDV-a.

    U Hrvatskim cestama danas su donijeli odluku da najskuplju cestu u Hrvatskoj, dionicu DC403, od čvora Škurinje do luka Rijeke gradi konzorcij firmi iz Slovenije, Hrvatske i BiH – Kolektor CPG, GP Krk i Euro-asfalt koji je za taj posao ponudio 456,3 milijuna kuna bez PDV-a.

    Na nadmetanje za gradnju tih 2.977 metara glavne trase i 380 metara spojne ceste stiglo je pet ponuda koje su otvorene sredinom decembra prošle godine.

    Procijenjena vrijednost radova iznosila je 461 milion kuna, a gradnja te dionice tako je skupa zbog objekata među kojima su tunel Podmurvice (1.253 metra), vijadukt Piopi (316 metara), vijadukt Mlaka (144 metra) te jedan pružni podvožnjak dužine 56 metara.

    Odbijene ponude

    Osim konzorcija čija je ponuda na kraju i odabrana, za gradnju ceste koja je strateški važna za riječku luku stigle su i ponude China Road and Bridge Corporation (CRBC), firme koja već gradi Pelješki most, a Kinezi su za taj posao ponudili cijenu od 469 miliona kuna.

    Poduzeće za ceste iz Slavonskog Broda u zajednici s turskom firmom Yapi Merkezi Insaat Ve Sanayi ponudilo je 574,7 miliona kuna.

    Talijanski konzorcij koji čini Rizzani de Eccher i Consorzio Infrastrutture S.C.A.R.L. ponudio je pak 478,7 miliona kuna, a austrijski Strabag 511,1 milion kuna.

    A sve te ponude odbijene su jer prelaze procijenjenu vrijednost radova.

    Kao i većinu drugih velikih nadmetanja i ovaj su obilježile i usporile žalbe na natječajnu dokumentaciju, kojih je bilo ukupno tri, a sve su propale jer su bile ili neuredne ili neosnovane ili povučene.

    No uspjele su zaustaviti nadmetanje na ukupno 2,5 mjeseca.

    Video: Pelješki most – Pogledajte kako se grade pristupne ceste

    Zenica
    clear sky
    13.9 ° C
    14 °
    13.9 °
    54 %
    1kmh
    0 %
    pon
    14 °
    uto
    17 °
    sri
    18 °
    čet
    21 °
    pet
    21 °

    Posljednje objavljeno

    RS pooštrava mjere: Vratiti maske na otvorenom

    Na sastanku, koji je danas u Banjaluci sazvao predsjednik Vlade Republike Srpske Radovan Višković o epidemiološkoj situaciji u Republici Srpskoj, s osvrtom...

    Pogledajte gdje se izvode radovi na putevima u BiH

    Na dionicama u kotlinama i uz riječne tokove upozoravamo na smanjenu vidljivost zbog jutarnje magle. Pažnju skrećemo i na učestale odrone zemlje...

    Afera ”Respiratori”: Niko od osumnjičenih se nije pojavio na sudu

    Kako je i ranije najavljeno danas je počelo ročište u predmetu Fadil Novalić i drugi koji su osumnjičeni u aferi “Respiratori”.

    Glavni švedski epidemiolog: Maske previše ne pomažu, rješenje je samo distanca

    Otvoreni kafići, restorani, brojni šetači, ljudi na romobilima i biciklisti, lica bez maski u javnom prijevozu i trgovinama - tako ovih dana...