9 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Kinezi već završili trećinu Pelješkog mosta, od februara počinje postavljanje konstrukcije

    Kinezi već završili trećinu Pelješkog mosta, od februara počinje postavljanje konstrukcije

    Prvi segmenti rasponske konstrukcije za Pelješki most krajem ove sedmice iz dvije kineske fabrike krenut će put Jadrana. Gledajući vrijednost izvršenih radova kineski graditelji već su izvršili trećinu radova ovog kapitalnog infrastrukturnog objekta koji je dio spora dviju zemalja.

    U Hrvatskim cestama kažu da su od izvođača radova China Road and Bridge Corporation (CRBC) dobili potvrdu da će prvih 29 segmenata rasponske konstrukcije prema gradilištu mosta krenuti 25. januara, odnosno na Kinesku novu godinu.

    Pri tome je, kako piše Večernji list, predviđeno da će brodovi s građevinskim materijalom do Hrvatske putovati maksimalno 35 dana, no očekuje se da će na gradilište stići u kraćem roku. Tako se predviđa da će prvi segmenti rasponske konstrukcije biti isporučeni u drugoj polovini februara.

    Prema podacima Hrvatskih cesta, ta isporuka obuhvata dostavu baznih segmenata centralnih stupova u moru te određenih segmenata čelične rasponske konstrukcije, predviđenih za bočni dio mosta.

    Kinezi su u gradnju Pelješkog mosta uvedeni krajem jula 2018. godine, a ukupna je vrijednost dosad izvedenih radova, prema podacima Hrvatskih cesta, 619,9 miliona kuna, a to znači da je na budućem mostu obavljeno više od trećine predviđenih radova s obzirom na to da je ukupna ugovorena cijena njegove gradnje 2,08 milijardi kuna.

    CRBC se obvezao da će most sagraditi u roku od tri godine od dana uvođenja u posao, a to znači do kraja jula 2021. Na gradilištu Pelješkog mosta trenutno je 629 radnika, od čega su 132 radnika tehničko i pomoćno osoblje, a ostali su su radnici mašinci i mornari na brodovima.

    Što se tiče mašina i opreme, na gradilištu su, među ostalim, po tri toranjske i portalne dizalice te tri dizalice za ugradnju betona. Za gradnju mosta se trenutno koristi 21 plovilo, i to plovne dizalice, barže za prijevoz elemenata konstrukcije, trajekti, remorkeri i klapete te brodovi za prijevoz osoblja.

    Pelješki most godinama je dio spora između Bosne i Hercegovine i Hrvatske o granici na moru te omogućavanju ulaska u Neumski zaliv.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Prvi segmenti rasponske konstrukcije za Pelješki most krajem ove sedmice iz dvije kineske fabrike krenut će put Jadrana. Gledajući vrijednost izvršenih radova kineski graditelji već su izvršili trećinu radova ovog kapitalnog infrastrukturnog objekta koji je dio spora dviju zemalja.

    U Hrvatskim cestama kažu da su od izvođača radova China Road and Bridge Corporation (CRBC) dobili potvrdu da će prvih 29 segmenata rasponske konstrukcije prema gradilištu mosta krenuti 25. januara, odnosno na Kinesku novu godinu.

    - Reklama -

    Pri tome je, kako piše Večernji list, predviđeno da će brodovi s građevinskim materijalom do Hrvatske putovati maksimalno 35 dana, no očekuje se da će na gradilište stići u kraćem roku. Tako se predviđa da će prvi segmenti rasponske konstrukcije biti isporučeni u drugoj polovini februara.

    - Reklama -

    Prema podacima Hrvatskih cesta, ta isporuka obuhvata dostavu baznih segmenata centralnih stupova u moru te određenih segmenata čelične rasponske konstrukcije, predviđenih za bočni dio mosta.

    - Reklama -

    Kinezi su u gradnju Pelješkog mosta uvedeni krajem jula 2018. godine, a ukupna je vrijednost dosad izvedenih radova, prema podacima Hrvatskih cesta, 619,9 miliona kuna, a to znači da je na budućem mostu obavljeno više od trećine predviđenih radova s obzirom na to da je ukupna ugovorena cijena njegove gradnje 2,08 milijardi kuna.

    CRBC se obvezao da će most sagraditi u roku od tri godine od dana uvođenja u posao, a to znači do kraja jula 2021. Na gradilištu Pelješkog mosta trenutno je 629 radnika, od čega su 132 radnika tehničko i pomoćno osoblje, a ostali su su radnici mašinci i mornari na brodovima.

    Što se tiče mašina i opreme, na gradilištu su, među ostalim, po tri toranjske i portalne dizalice te tri dizalice za ugradnju betona. Za gradnju mosta se trenutno koristi 21 plovilo, i to plovne dizalice, barže za prijevoz elemenata konstrukcije, trajekti, remorkeri i klapete te brodovi za prijevoz osoblja.

    Pelješki most godinama je dio spora između Bosne i Hercegovine i Hrvatske o granici na moru te omogućavanju ulaska u Neumski zaliv.

    IzvorKlix.ba
    Zenica
    overcast clouds
    9 ° C
    9 °
    9 °
    52 %
    3.2kmh
    91 %
    pet
    12 °
    sub
    12 °
    ned
    4 °
    pon
    6 °
    uto
    7 °