Schwarz grupacija, u čijem sastavu posluje Lidl, u posljednje četiri godine u Bosni i Hercegovini uložila je gotovo pola milijarde KM (oko 250 miliona eura) kako bi izgradila jaku i modernu mrežu maloprodajnih objekata koja će trajno promijeniti tržište u zemlji.
“Ovo ulaganje, između ostalog, obuhvata izgradnju logističkog centra i izgradnju Lidl prodavnica širom zemlje. Investicija je to koja potvrđuje posvećenost tržištu BiH te želju da zaposlenima i kupcima ponudimo samo najbolje. Ova ulaganja će se nastaviti i u narednom periodu. U Lidlu se uvijek trudimo biti pokretačem pozitivnih promjena!”, poručili su iz ove kompanije.
Kao prvi i ključni korak, 24. maja 2024. godine je u Lepenici (općina Kiseljak) svečano položen kamen temeljac za novi logistički centar.Riječ je o investiciji vrijednoj preko 100 miliona eura, centar se prostire na 60.000 m² unutar poslovne zone Azapovići, na zemljištu površine 250.000 m². Očekuje se da će centar zapošljavati više od 200 radnika, te postati glavno distributivno čvorište za Lidlovu maloprodaju u BiH, s planiranim završetkom do kraja ove godine .
Paralelno s izgradnjom logističkog centra, Lidl je završava izgradnju prvih trgovina u većim gradovima – dvije u Sarajevu (Novi Grad i Vogošća), te po jednu u Mostaru, Gračanici i Bijeljini U isto vrijeme, u toku su radovi na dodatnim lokacijama: Istočno Sarajevo, Livno, Bihać, Gradiška i Modriča već grade prodavnice, dok su kupljeni zemljišni posjedi u Zvorniku, Zenici i Trebinju. U Banjoj Luci su već obezbijeđene prve lokacije, a pregovori se vode i za parcele u Laktašima, Prnjavoru, Doboju, Živinicama i drugim općinama
Lidlova strategija predviđa da se u početnoj fazi istovremeno otvori 10 do 15 prodavnica u glavnim urbanim centrima, s ciljem da do kraja 2026. bude aktivno najmanje 30 objekata širom zemlje. Fokus će biti na ravnomjernom razvoju maloprodajne mreže, kroz kontinuirano otvaranje novih trgovina onako kako objekti budu spremni.

