1.2 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    broken clouds
    1.2 ° C
    1.2 °
    1.2 °
    92 %
    1.5kmh
    63 %
    uto
    4 °
    sri
    4 °
    čet
    6 °
    pet
    0 °
    sub
    -2 °

    Ljudi koji poruke završavaju tačkama hladni

    Ljudi koji poruke završavaju tačkama hladni

    Tim znanstvenika Binghamton Universityja je napravio istraživanje na osnovu kojeg je zaključio da su ljudi koji završavaju poruke tačkom hladni i manje iskreni, odnosno da ih druga strana tako podsvjesno doživljava.

    S druge strane, ukoliko poruke učestalo završavate uskličnicima, čak i tamo gdje oni nisu potrebni, ljudi vas doživljavaju srdačnijima i pouzdanijima, izvještava The Guardian.

    Percepcija koja je rezultat točke ili uskličnika na kraju poruke proizlazi iz pokušaja da se pronađe kontekst u tekstualnoj poruci, objasnila je Celia Klin, voditeljica istraživanja.

    -Dopisivanju nedostaju mnoge društvene karakteristike koje su prisutne u komunikaciji licem u lice. Kada razgovaraju, ljudi lako upijaju društvene i emocionalne informacije kroz pokrete očiju, izraze lica, ton glasa, stanke u govoru. Ti se mehanizmi ne mogu koristiti kada se dopisujemo kratkim porukama. Zbog toga ima smisla da se ljudi pri dopisivanju oslanjaju na alate koji su im dostupni – emoticone, namjerne tipfelere, oponašanje zvukova i prema našem istraživanju – interpunkcijske znakove – navela je Celia Klin.

    Tim znanstvenika Binghamton Universityja je napravio istraživanje na osnovu kojeg je zaključio da su ljudi koji završavaju poruke tačkom hladni i manje iskreni, odnosno da ih druga strana tako podsvjesno doživljava.

    S druge strane, ukoliko poruke učestalo završavate uskličnicima, čak i tamo gdje oni nisu potrebni, ljudi vas doživljavaju srdačnijima i pouzdanijima, izvještava The Guardian.

    Percepcija koja je rezultat točke ili uskličnika na kraju poruke proizlazi iz pokušaja da se pronađe kontekst u tekstualnoj poruci, objasnila je Celia Klin, voditeljica istraživanja.

    -Dopisivanju nedostaju mnoge društvene karakteristike koje su prisutne u komunikaciji licem u lice. Kada razgovaraju, ljudi lako upijaju društvene i emocionalne informacije kroz pokrete očiju, izraze lica, ton glasa, stanke u govoru. Ti se mehanizmi ne mogu koristiti kada se dopisujemo kratkim porukama. Zbog toga ima smisla da se ljudi pri dopisivanju oslanjaju na alate koji su im dostupni – emoticone, namjerne tipfelere, oponašanje zvukova i prema našem istraživanju – interpunkcijske znakove – navela je Celia Klin.

    Posljednje objavljeno