Mama ŠČ! je na ljestvici za Eurosong među najgore tri pjesme prema mišljenju fanova
Mama ŠČ! je na ljestvici za Eurosong među najgore tri pjesme prema mišljenju fanova
Na aplikaciji My Eurovision Scoreboard, koja dopušta fanovima Eurosonga da naprave poredak zemalja koje se natječu s obzirom na pjesme koje im se sviđaju, Hrvatska se trenutno nalazi na 19. mjestu od njih 21.
Od Hrvatske, koja je do sad skupila samo 10.046 bodova, na aplikaciji manje bodova imaju samo Rumunjska (6365 bodova) i San Marino (1703 boda).
Prvo mjesto trenutno drži Norveška s 100.202 boda, drugo Finska, a treće Češka. Važno je napomenuti kako se ljestvica ažurira svakih 5 minuta i kako se na njoj nalaze do sad samo odabrane pjesme.
Zbog toga na njoj još uvijek nema primjerice Srbije niti Švedske, budući da ove države još nisu odabrale pjesmu koja će ih predstavljati na Eurosongu.
Hrvatska većini korisnika aplikacije nije u top 10
Korisnici aplikacije na svom profilu imaju mogućnost poredati pjesme država tako da na prvo mjesto stave onu koja im se najviše sviđa, a na posljednje ona koja im se sviđa najmanje. Bodove od 12 do 1, po eurovizijskom sistemu, dobivaju samo prvih 10 zemalja na pojedinačnoj ljestvici, a onda se ti bodovi zbrajaju te se stvara sveukupna lista.
Činjenica da je Hrvatska do ovog trenutka skupila samo tek nešto više od 10.000 bodova znači da ju je malen postotak korisnika stavio u svoj top 10.
Ipak, stanje na kladionici je puno bolje te se Hrvatska tamo nalazi na 15. mjestu od 37 zemalja (ukupnog broja zemalja koje se ove godine natječu na Eurosongu).
Na aplikaciji My Eurovision Scoreboard, koja dopušta fanovima Eurosonga da naprave poredak zemalja koje se natječu s obzirom na pjesme koje im se sviđaju, Hrvatska se trenutno nalazi na 19. mjestu od njih 21.
Od Hrvatske, koja je do sad skupila samo 10.046 bodova, na aplikaciji manje bodova imaju samo Rumunjska (6365 bodova) i San Marino (1703 boda).
Prvo mjesto trenutno drži Norveška s 100.202 boda, drugo Finska, a treće Češka. Važno je napomenuti kako se ljestvica ažurira svakih 5 minuta i kako se na njoj nalaze do sad samo odabrane pjesme.
Zbog toga na njoj još uvijek nema primjerice Srbije niti Švedske, budući da ove države još nisu odabrale pjesmu koja će ih predstavljati na Eurosongu.
Hrvatska većini korisnika aplikacije nije u top 10
Korisnici aplikacije na svom profilu imaju mogućnost poredati pjesme država tako da na prvo mjesto stave onu koja im se najviše sviđa, a na posljednje ona koja im se sviđa najmanje. Bodove od 12 do 1, po eurovizijskom sistemu, dobivaju samo prvih 10 zemalja na pojedinačnoj ljestvici, a onda se ti bodovi zbrajaju te se stvara sveukupna lista.
Činjenica da je Hrvatska do ovog trenutka skupila samo tek nešto više od 10.000 bodova znači da ju je malen postotak korisnika stavio u svoj top 10.
Ipak, stanje na kladionici je puno bolje te se Hrvatska tamo nalazi na 15. mjestu od 37 zemalja (ukupnog broja zemalja koje se ove godine natječu na Eurosongu).
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.