13.2 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    scattered clouds
    13.2 ° C
    13.2 °
    13.2 °
    84 %
    1.7kmh
    37 %
    pon
    30 °
    uto
    24 °
    sri
    23 °
    čet
    14 °
    pet
    16 °
    Ministarstvo obrazovanja ZDK radi na novim školskim kurikulumima Ministarstvo obrazovanja ZDK radi na novim školskim kurikulumima

    Ministarstvo obrazovanja ZDK radi na novim školskim kurikulumima

    Ministarstvo obrazovanja ZDK radi na novim školskim kurikulumima

    S ciljem postizanja što kvalitetnijeg obrazovanja nadležno ministarstvo Zeničko-dobojskog kantona izradilo je 45 nacrta predmetnih kurikuluma za što su dobili i pohvale od Organizacije za evropsku sigurnost i saradnju (OSCE).

    Izrada kvalitetnog kurikuluma za osnovne škole i gimnazije od velikog je značaja za ishode učenja, ali i kvalitet postignutog znanja tokom školovanja. Ministarstvo obrazovanja Zeničko-dobojskog kantona i Pedagoški zavod u Zenici proteklih mjeseci radili su na projektu “Kvalitetno obrazovanje kroz kurikularnu reformu” koja obuhvata izradu nastavnih planova i programa definiranih ishodima učenja i njihovog prezentiranja za javnu raspravu.

    Sve navedeno u vidu čestitke navedenim ustanovama u Zeničko-dobojskom kantonu uputila je i Misija OSCE-a te se navodi da je sjajno vidjeti da odlučnost i kontinuirani rad vode do izrade 45 nacrta, ali i da će nastaviti raditi zajednički na osiguranju inkluzivnog i kvalitetnog obrazovanja za svu djecu.

    Projekt “Kvalitetno obrazovanje kroz kuriularnu reformu” se implementira s ciljem unapređenja kvaliteta i inkluzivnosti obrazovanja kroz razvoj predmetnih kurikuluma. Izradu predmetnih kurikuluma vrši stručni tim koji broji 36 članova, a formirana je 21 predmetna radna grupa za izradu nacrta predmetnih kurikuluma u devet obrazovnih područja. U okviru 21 predmetne radne grupe bilo je angažirano 150 obrazovnih profesionalaca, od čega je 137 odabrano na osnovu javnog poziva MONKS-a.

    – Članovi Stručnog tima su u periodu od novembra 2020. do januara 2021. godine prošli metodološku obuku za izradu kurikuluma baziranog na ishodima učenja, obuku za analizu postojećih nastavnih planova i programa u ZDK-u, obuku o primjeni platforme za kurikulum, obuku o elementima savremenog kurikuluma te pristupili izradi operativnog plana djelovanja. Nakon obuka otpočelo se sa aktivnostima na razvoju nacrta predmetnih kurikuluma, a do 12. jula ove godine urađeno je 45 nacrta predmetnih kurikuluma – izjavio je ministar obrazovanja Spahija Kozlić te dodao da je ZDK najveće do sada postigao u pogledu kurikuluma obrazovanja što im je vjetar u leđa za dalji rad.

    Do 17. septembra traje i javna rasprava o nacrtima predmetnih kurikuluma, čiji je cilj informiranje stručne, naučne i šire javnosti o dosadašnjim projektnim aktivnostima i prikupljanje povratnih informacija od nastavnika iz redovnih osnovnih škola i gimnazija sa područja ZDK-a u svrhu poboljšanja nacrta predmetnih kurikuluma.

    S ciljem postizanja što kvalitetnijeg obrazovanja nadležno ministarstvo Zeničko-dobojskog kantona izradilo je 45 nacrta predmetnih kurikuluma za što su dobili i pohvale od Organizacije za evropsku sigurnost i saradnju (OSCE).

    Izrada kvalitetnog kurikuluma za osnovne škole i gimnazije od velikog je značaja za ishode učenja, ali i kvalitet postignutog znanja tokom školovanja. Ministarstvo obrazovanja Zeničko-dobojskog kantona i Pedagoški zavod u Zenici proteklih mjeseci radili su na projektu “Kvalitetno obrazovanje kroz kurikularnu reformu” koja obuhvata izradu nastavnih planova i programa definiranih ishodima učenja i njihovog prezentiranja za javnu raspravu.

    Sve navedeno u vidu čestitke navedenim ustanovama u Zeničko-dobojskom kantonu uputila je i Misija OSCE-a te se navodi da je sjajno vidjeti da odlučnost i kontinuirani rad vode do izrade 45 nacrta, ali i da će nastaviti raditi zajednički na osiguranju inkluzivnog i kvalitetnog obrazovanja za svu djecu.

    Projekt “Kvalitetno obrazovanje kroz kuriularnu reformu” se implementira s ciljem unapređenja kvaliteta i inkluzivnosti obrazovanja kroz razvoj predmetnih kurikuluma. Izradu predmetnih kurikuluma vrši stručni tim koji broji 36 članova, a formirana je 21 predmetna radna grupa za izradu nacrta predmetnih kurikuluma u devet obrazovnih područja. U okviru 21 predmetne radne grupe bilo je angažirano 150 obrazovnih profesionalaca, od čega je 137 odabrano na osnovu javnog poziva MONKS-a.

    – Članovi Stručnog tima su u periodu od novembra 2020. do januara 2021. godine prošli metodološku obuku za izradu kurikuluma baziranog na ishodima učenja, obuku za analizu postojećih nastavnih planova i programa u ZDK-u, obuku o primjeni platforme za kurikulum, obuku o elementima savremenog kurikuluma te pristupili izradi operativnog plana djelovanja. Nakon obuka otpočelo se sa aktivnostima na razvoju nacrta predmetnih kurikuluma, a do 12. jula ove godine urađeno je 45 nacrta predmetnih kurikuluma – izjavio je ministar obrazovanja Spahija Kozlić te dodao da je ZDK najveće do sada postigao u pogledu kurikuluma obrazovanja što im je vjetar u leđa za dalji rad.

    Do 17. septembra traje i javna rasprava o nacrtima predmetnih kurikuluma, čiji je cilj informiranje stručne, naučne i šire javnosti o dosadašnjim projektnim aktivnostima i prikupljanje povratnih informacija od nastavnika iz redovnih osnovnih škola i gimnazija sa područja ZDK-a u svrhu poboljšanja nacrta predmetnih kurikuluma.

    Ministarstvo obrazovanja ZDK radi na novim školskim kurikulumima Ministarstvo obrazovanja ZDK radi na novim školskim kurikulumima
    Ministarstvo obrazovanja ZDK radi na novim školskim kurikulumima

    Posljednje objavljeno