-0.6 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Njemački gigant gasi pet i po hiljada radnih mjesta

    Njemački gigant gasi pet i po hiljada radnih mjesta

    Njemački BOSCH, dobavljač dijelova za automobilsku industriju, objavio je da će ukinuti 5500 radnih mjesta zbog sve dublje krize u sektoru u uslovima slabe potražnje i oštre konkurencije.

    Više od dvije trećine otkaza, njih oko 3800, bit će podijeljeno u Njemačkoj, rekla je glasnogovornica kompanije navodeći kontinuiranu “potrebu za prilagodbom”.

    Uprava je navela brojke u planovima, ali definitivno će ih utvrditi u pregovorima s predstavnicima radnika.

    Najviše otkaza bit će podijeljeno u odjelu računalnih rješenja za pomoć u vožnji i za automatiziranu vožnju, u kojem će do kraja 2027. godine biti ugašeno 3500 radnih mjesta diljem svijeta, od čega polovina u Njemačkoj.

    Prema radničkom vijeću, to uključuje Boschove centre u Leonbergu, Abstattu, Renningenu i Schwieberdingenu u saveznoj pokrajini Baden-Württemberg te u Hildesheimu u Donjoj Saskoj, gdje će do 2032. biti ugašeno još 750 radnih mjesta, od čega njih 600 već do kraja 2026. godine.

    Bosch u Hildesheimu proizvodi i elemente za elektromobilnost.

    U planu je i smanjenje troškova u odjelu koji proizvodi upravljačke sistema za automobile i kamione. Tako će od 2027. do 2030. biti ugašeno do 1300 radnih mjesta na lokaciji u Schwäbisch Gmündu, također u Baden-Württembergu, što će značiti otkaze za više od trećine njegovih radnika.

    Kompanija pripisuje gašenje radnih mjesta krizi u automobilskoj industriji.

    “Globalna proizvodnja stagnirat će ove godine na oko 93 miliona vozila, a mogla bi se i malo smanjiti u odnosu na prošlu godinu”, navode u Boschu.

    U idućoj godini očekuje se u najboljem slučaju blagi oporavak zbog značajnog viška kapaciteta i pojačanog pritiska konkurencije i cijena.

    Prema Boschu, proizvođači trebaju znatno manje dijelova za električna vozila nego za benzince i dizelaše, što znači i višak radnika.

    Uz to, tržište novih tehnologija ne razvija se kao što su u Boschu očekivali – znatno je slabija potražnja za sistemima pomoći vozaču i rješenjima za automatiziranu vožnju nego što se prognoziralo.

    “Mnoge takve projekte proizvođači su odgodili ili otkazali”, napominju iz kompanije Bosch.

    Njemački BOSCH, dobavljač dijelova za automobilsku industriju, objavio je da će ukinuti 5500 radnih mjesta zbog sve dublje krize u sektoru u uslovima slabe potražnje i oštre konkurencije.

    Više od dvije trećine otkaza, njih oko 3800, bit će podijeljeno u Njemačkoj, rekla je glasnogovornica kompanije navodeći kontinuiranu “potrebu za prilagodbom”.

    Uprava je navela brojke u planovima, ali definitivno će ih utvrditi u pregovorima s predstavnicima radnika.

    Najviše otkaza bit će podijeljeno u odjelu računalnih rješenja za pomoć u vožnji i za automatiziranu vožnju, u kojem će do kraja 2027. godine biti ugašeno 3500 radnih mjesta diljem svijeta, od čega polovina u Njemačkoj.

    Prema radničkom vijeću, to uključuje Boschove centre u Leonbergu, Abstattu, Renningenu i Schwieberdingenu u saveznoj pokrajini Baden-Württemberg te u Hildesheimu u Donjoj Saskoj, gdje će do 2032. biti ugašeno još 750 radnih mjesta, od čega njih 600 već do kraja 2026. godine.

    Bosch u Hildesheimu proizvodi i elemente za elektromobilnost.

    U planu je i smanjenje troškova u odjelu koji proizvodi upravljačke sistema za automobile i kamione. Tako će od 2027. do 2030. biti ugašeno do 1300 radnih mjesta na lokaciji u Schwäbisch Gmündu, također u Baden-Württembergu, što će značiti otkaze za više od trećine njegovih radnika.

    Kompanija pripisuje gašenje radnih mjesta krizi u automobilskoj industriji.

    “Globalna proizvodnja stagnirat će ove godine na oko 93 miliona vozila, a mogla bi se i malo smanjiti u odnosu na prošlu godinu”, navode u Boschu.

    U idućoj godini očekuje se u najboljem slučaju blagi oporavak zbog značajnog viška kapaciteta i pojačanog pritiska konkurencije i cijena.

    Prema Boschu, proizvođači trebaju znatno manje dijelova za električna vozila nego za benzince i dizelaše, što znači i višak radnika.

    Uz to, tržište novih tehnologija ne razvija se kao što su u Boschu očekivali – znatno je slabija potražnja za sistemima pomoći vozaču i rješenjima za automatiziranu vožnju nego što se prognoziralo.

    “Mnoge takve projekte proizvođači su odgodili ili otkazali”, napominju iz kompanije Bosch.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Zenica
    overcast clouds
    -0.6 ° C
    -0.6 °
    -0.6 °
    60 %
    1.9kmh
    97 %
    uto
    7 °
    sri
    9 °
    čet
    13 °
    pet
    13 °
    sub
    12 °