14.3 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    broken clouds
    14.3 ° C
    14.3 °
    14.3 °
    93 %
    1.6kmh
    72 %
    sub
    22 °
    ned
    21 °
    pon
    20 °
    uto
    18 °
    sri
    20 °

    Otkriveni novi detalji: Poznato kada će biti završen autoput Vc kroz FBiH

    Otkriveni novi detalji: Poznato kada će biti završen autoput Vc kroz FBiH

    Imajući u vidu da je koridor Vc paneuropski transportni koridor, Europska unija do sada je svojim programima podržala njegovu izgradnju bespovratnim sredstvima u iznosu više od 297 miliona eura.

    Ako se uspije realizirati sve planirano, a već je mnogo toga i odrađeno, izgradnja koridora Vc do 2028. godine, kako su to naveli federalni premijer i resorni ministar, realan je rok, uz uvjet izgradnje tunela Prenj u razdoblju od šest godina, poručio je, između ostaloga, u intervjuu za Večernji list BiH Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste Federacije BiH.

    Posljednja informacija iz JP Autoceste FBiH govori kako je raspisan konkurs za izgradnju dionice Mostar sjever – Mostar jug. Možete li objasniti kakav je značaj navedenog dijela koridora te što nam možete reći o tehničkim karakteristikama dionice?

    – Izgradnjom dionice Mostar sjever – Mostar jug ostvarit će se puna prometna funkcionalnost autoceste kroz Hercegovinu od Mostara sjever pa sve do graničnog prijelaza Bijača. Prema planiranoj dinamici izgradnje autoceste južno od ove dionice, a to su dionice Mostar jug – tunel Kvanj, Kvanj – Buna i Počitelj – Zvirovići, bit će završena u planiranom roku ove dionice.

    Dužina dionice Mostar sjever – Mostar jug je 14,2 kilometra. Prema projektu planirana je izgradnja petlje Mostar sjever s bočnim naplatnim mjestom, pet tunela ukupne dužine oko šest kilometara i deset vijadukata/mostova ukupne dužine oko dva kilometra. Dužina otvorene trase je oko šest kilometara.

    Početak izvođenja radova po planu trebao bi biti u prvoj polovini 2023., a rok za završetak je tri godine.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Imajući u vidu da je koridor Vc paneuropski transportni koridor, Europska unija do sada je svojim programima podržala njegovu izgradnju bespovratnim sredstvima u iznosu više od 297 miliona eura.

    Ako se uspije realizirati sve planirano, a već je mnogo toga i odrađeno, izgradnja koridora Vc do 2028. godine, kako su to naveli federalni premijer i resorni ministar, realan je rok, uz uvjet izgradnje tunela Prenj u razdoblju od šest godina, poručio je, između ostaloga, u intervjuu za Večernji list BiH Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste Federacije BiH.

    Posljednja informacija iz JP Autoceste FBiH govori kako je raspisan konkurs za izgradnju dionice Mostar sjever – Mostar jug. Možete li objasniti kakav je značaj navedenog dijela koridora te što nam možete reći o tehničkim karakteristikama dionice?

    – Izgradnjom dionice Mostar sjever – Mostar jug ostvarit će se puna prometna funkcionalnost autoceste kroz Hercegovinu od Mostara sjever pa sve do graničnog prijelaza Bijača. Prema planiranoj dinamici izgradnje autoceste južno od ove dionice, a to su dionice Mostar jug – tunel Kvanj, Kvanj – Buna i Počitelj – Zvirovići, bit će završena u planiranom roku ove dionice.

    Dužina dionice Mostar sjever – Mostar jug je 14,2 kilometra. Prema projektu planirana je izgradnja petlje Mostar sjever s bočnim naplatnim mjestom, pet tunela ukupne dužine oko šest kilometara i deset vijadukata/mostova ukupne dužine oko dva kilometra. Dužina otvorene trase je oko šest kilometara.

    Početak izvođenja radova po planu trebao bi biti u prvoj polovini 2023., a rok za završetak je tri godine.

    Posljednje objavljeno