12.5 C
Zenica

Ukupno podjela

Posljednje objavljeno

Početkom 2022. godine asteroid veličine autobusa približava se Zemlji

Prema američkoj svemirskoj agenciji NASA, asteroid 2014 YE15, prvi put otkriven 2014., približit će se Zemlji na udaljenosti od oko 7.400.000 km 6. januara, javlja Russia Today.

Iako NASA objekte veće od 150 metara koji se približavaju Zemlji na udaljenosti od 7,5 miliona kilometara smatra potencijalno opasnim, taj sedam metara širok ili asteroid veličine autobusa, ne smatraju velikom prijetnjom.

Kraj godine obilježit će i naizgled veća opasnost koja prolazi iz svemira, jer 29. decembra asteroid širok oko 149 metara doći će puno bliže Zemlji, na 3.540.000 km.

Asteroidi se pojavljuju u relativnoj blizini planeta svakih nekoliko dana, a NASA prati njihovo kretanje i redovito ažurira popis sljedećih pet prilaza asteroidima.

To, međutim, ne znači da se mogu zanemariti. Čak i mali mogu uzrokovati probleme, jer je 2013. godine, 20 metara širok asteroid eksplodirao je iznad Čeljabinska u Rusiji, ispuštajući istu energiju kao oko 26 do 33 eksplozije atomske bombe. Oštećeno je nekoliko zgrada, a oko 1.500 ljudi je liječeno od povreda uzrokovanih eksplozijom.

Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

IzvorFena