Počinje nova kampanja “Čeliku vrati staru moć i sjaj. Čepove skupi, podršku daj” (FOTO)
Počinje nova kampanja “Čeliku vrati staru moć i sjaj. Čepove skupi, podršku daj” (FOTO)
Nogometni klub Čelik i kompanija Carlsberg BH ozvaničili su, u Zenici, početak četvrte kampanje “Čeliku vrati staru moć i sjaj. Čepove skupi podršku daj”. Ova uspješna kampanja zahvaljujući vjernim navijačima do sada je NK Čeliku obezbijedila 46.150 KM.
Od danas podršku NK Čelik mogu ukazati svi koji vole klub tako što će u Pan kutije postavljene u odabranim zeničkim ugostiteljskim objektima, te u sandučić koji je postavljen na ulazu u prostorije NK Čelik (Stadion Bilino Polje) ubaciti što više metalnih čepova sa bilo kojeg proizvoda iz Carlsberg portfolija, jer za svaki ubačeni čep ova kompanija klubu donira 0,10 KM.
“Carlsberg BH sa svojim brendom Pan je dugi niz godina generali sponzor NK Čelik, na taj način želimo dati punu podršku klubu sa izuzetnom tradicijom koji je iznjedrio velike igrače, a kojeg bodri i podržava veliki broj navijača. Zahvaljujući njima kampanja ‘Čeliku vrati staru moć i sjaj. Čepove skupi podršku daj’ daje odlične rezultate što je naš zajednički doprinos što boljem radu Kluba. Raduje nas što smo smo dio ovog velikog društveno odgovornog projekata, te da i na ovaj način možemo dodatno podržati razvoj NK Čelik”, poručila je Selma Korjenić, brand activation specialist u Carlsberg BH.
Iz NK Čelika poručuju da kampanja predstavlja dobar stimulans za Kluba i nadaju se da će ove godine aktivacija biti najuspješnija do sada.
“Svaki sakupljeni čep nije samo simbol naše zajedničke podrške, već i konkretna pomoć koja će nam omogućiti da unaprijedimo našu infrastrukturu i sportsku aktivnost. Carlsberg BH je pokazao odgovornost i posvećenost lokalnoj zajednici, i zahvaljujemo im na ovoj inicijativi koja će direktno pomoći našem klubu. Pozivamo sve navijače, ljubitelje fudbala i građane da se uključe u ovu akciju, jer svaki čep se računa. Zajedno možemo postići velike stvari”, kazao je Emir Čerim, generalni direktor NK Čelik.
Kampanja “Čeliku vrati staru moć i sjaj. Čepove skupi, podršku daj” trajat će godinu dana, prvo brojanje čepova i prvi ček će biti uručen u martu 2025. godine. Drugo brojanje će biti organizovano u septembru 2025. kada će biti ozvaniček kraj kampanje te poznat ukupan iznos koji će Carlsberg BH uručiti NK Čelik.
Nogometni klub Čelik i kompanija Carlsberg BH ozvaničili su, u Zenici, početak četvrte kampanje “Čeliku vrati staru moć i sjaj. Čepove skupi podršku daj”. Ova uspješna kampanja zahvaljujući vjernim navijačima do sada je NK Čeliku obezbijedila 46.150 KM.
Od danas podršku NK Čelik mogu ukazati svi koji vole klub tako što će u Pan kutije postavljene u odabranim zeničkim ugostiteljskim objektima, te u sandučić koji je postavljen na ulazu u prostorije NK Čelik (Stadion Bilino Polje) ubaciti što više metalnih čepova sa bilo kojeg proizvoda iz Carlsberg portfolija, jer za svaki ubačeni čep ova kompanija klubu donira 0,10 KM.
“Carlsberg BH sa svojim brendom Pan je dugi niz godina generali sponzor NK Čelik, na taj način želimo dati punu podršku klubu sa izuzetnom tradicijom koji je iznjedrio velike igrače, a kojeg bodri i podržava veliki broj navijača. Zahvaljujući njima kampanja ‘Čeliku vrati staru moć i sjaj. Čepove skupi podršku daj’ daje odlične rezultate što je naš zajednički doprinos što boljem radu Kluba. Raduje nas što smo smo dio ovog velikog društveno odgovornog projekata, te da i na ovaj način možemo dodatno podržati razvoj NK Čelik”, poručila je Selma Korjenić, brand activation specialist u Carlsberg BH.
Iz NK Čelika poručuju da kampanja predstavlja dobar stimulans za Kluba i nadaju se da će ove godine aktivacija biti najuspješnija do sada.
“Svaki sakupljeni čep nije samo simbol naše zajedničke podrške, već i konkretna pomoć koja će nam omogućiti da unaprijedimo našu infrastrukturu i sportsku aktivnost. Carlsberg BH je pokazao odgovornost i posvećenost lokalnoj zajednici, i zahvaljujemo im na ovoj inicijativi koja će direktno pomoći našem klubu. Pozivamo sve navijače, ljubitelje fudbala i građane da se uključe u ovu akciju, jer svaki čep se računa. Zajedno možemo postići velike stvari”, kazao je Emir Čerim, generalni direktor NK Čelik.
Kampanja “Čeliku vrati staru moć i sjaj. Čepove skupi, podršku daj” trajat će godinu dana, prvo brojanje čepova i prvi ček će biti uručen u martu 2025. godine. Drugo brojanje će biti organizovano u septembru 2025. kada će biti ozvaniček kraj kampanje te poznat ukupan iznos koji će Carlsberg BH uručiti NK Čelik.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.