Podignuta optužnica protiv načelnika Maglaja i predsjednika SDP-a ZDK
Podignuta optužnica protiv načelnika Maglaja i predsjednika SDP-a ZDK
Mirsad Mahmutagić
Kantonalno tužilaštvo Zeničko-dobojskog kantona podiglo je optužnicu protiv Mahmutagić Mirsada, načelnika Maglaja i predsjednika SDP-a ZDK, zbog produženog krivičnog djela nesavjestan rad u službi.
U nastavku pročitajte ovu optužnicu.
“U vremenskom periodu počev od 01.01.2017. godine do 31.03.2022. godine, u Maglaju, u svojstvu službene osobe u Federaciji, kao načelnik općine Maglaj, izabran na lokalnim izborima 2016. i 2020. godine, u kojem svojstvu je prema odredbama člana 15. stav 1. tačka 3. i 4. Zakona o principima lokalne samouprave u Federaciji Bosne i Hercegovine i prema odredbama člana 42. stav 1. tačka 3. i 4. Statuta Općine Maglaj, između ostalog, bio ovlašten da izrađuje nacrt i prijedlog budžeta i prijedloge drugih odluka i da iste podnosi Općinskom vijeću radi usvajanja, svjesno povredom odredbe člana 42. stav 3. Statuta Općine Maglaj, kojim je propisano da načelnik odgovora za ustavnost i zakonitost akata koje predlaže Vijeću, te odredbe člana 1. stav 1, 2. i 3. i člana 2. stav 1, 2. i 3.
Odluke o visini naknade za rad članovima izborne komisije osnovne izborne jedince u Bosni i Hercegovini – Prečišćeni tekst (Sl. glasnik BiH broj 32/16), prema kojim je propisano da isti članovi imaju pravo na stalnu mjesečnu naknadu za svoj rad i da se ista, ukoliko je to povoljnije za članove, isplaćuje u utvrđenim iznosima prema broju upisanih birača za određenu osnovnu izbornu jedinicu, pa je konkretno za Općinu Maglaj, kao osnovne izborne jedinice u kojoj je u izvodu iz Centralnog biračkog spiska upisano do 50.000 birača ta naknada propisana u visini od 210,00 KM mjesečno, a u visini od 700,00 KM mjesečno kao naknada u izbornom periodu, te i suprotno odredbama člana 1.2a stav 3. Izbornog zakona Bosne i Hercegovine u vezi sa članom 3. Odluke o visini naknade za rad članovima izborne komisije osnovne izborne jedince u Bosni i Hercegovini – Prečišćeni tekst (Sl. glasnik BiH broj 32/16), kojim je propisano da se sredstva za navedene naknade obezbjeđuju u budžetu osnovne izborne jedinice, očito nesavjesno postupio u vršenju svoje dužnosti na način da je za pojedinačne godine predlagao odluke o visini naknade članovima Općinske izborne komisije Maglaj u manjim mjesečnim iznosima o navedenih propisanih iznosa i to u visini od 70,00 KM mjesečno kao stalnu naknadu i u visini od 200,00 KM mjesečno za izborni period, pozivajući se u preambulama ovih odluka na nevažeće odredbe ranije Odluke o visini naknade za rad članova izborne komisije osnovne izborne jedinice u Bosni i Hercegovini (“Službeni glasnik BiH”, br. 37/10, 53/10 i 38/14) koja je stupanjem na snagu nove navedene Odluke o visini naknade za rad članova izborne komisije osnovne izborne jedinice u Bosni i Hercegovini – Prečišćeni tekst (Sl. glasnik BiH broj 32/16) prestala da važi, te takve pojedinačne svoje odluke dostavljao Općinskom vijeće na usvajanje, a počev od 2019. godine nastavio predlagati iste takve odluke i pored donesenih sudskih odluka u kojima je ukazano da se prilikom utvrđivanja visine naknade istim članovima imaju primjenjivati prethodno navedene odredbe članova Odluke o visini naknade za rad članova izborne komisije osnovne izborne jedinice u Bosni i Hercegovini – Prečišćeni tekst (Sl. glasnik BiH broj 32/16), što je i htio, svjesno pristajući da takvim svojim postupanjem i vršenjem dužnosti suprotno propisanom načinu bude povrijeđeno pravo članova Općinske izborne komisije Maglaj na pravičnu naknadu za rad u punom iznosu i time se istim nanese imovinska šteta, koja se ogleda u razlikama isplaćenih i pripadajućih visina naknade za rad, za koji iznos je oštetio članove Općinske izborne komisije.
REKAPITULACIJA
Članovi izborne komisije
iznos razlike
1
E. M.
2.100,00
2
D.A.
2.100,00
3
T. T. H.
2.100,00
4
A. B.
11,200,00
5
T.Z.
5.060,00
6
M. N.
11,200,00
7
A. Š.P.
3.078,13
8
J. M.
l.190,00
U K U P N O
38.028,13
E. M.
Rb
Period
Iznos naknade
Razlika
Odluka OV Maglaj
Odluka CIK-a
1 1
2
3
4
5 (4-3)
I 17.
70,00
210,00
140,00
2
II 17.
70,00
210,00
140,00
3
III 17.
70,00
210,00
140,00
4 5 6
IV 17.
70,00
210,00
140,00
V 17.
70,00
210,00
140,00
VI 17.
70,00
210,00
140,00
7
VII 17.
70,00
210,00
140,00
8
VIII 17.
70,00
210,00
140,00
9
IX 17.
70,00
210,00
140,00
101 1
X 17.
70,00
210,00
140,00
XI 17.
70,00
210,00
140,00
1 2
XII 17.
70,00
210,00
140,00
13
I 18.
70,00
210,00
140,00
II 18.
70,00
210,00
140,00
1 5
III 18.
70,00
210,00
140,00
UKUPNO
1.050,00
3.150,00
2.100,00
D. A.
Rb
Period
Iznos naknade
Razlika
Odluka OV Maglaj
Odluka CIK-a
1
2
3
4
5 (4-3)
1
I 17.
70,00
210,00
140,00
2
II 17.
70,00
210,00
140,00
3
III 17.
70,00
210,00
140,00
4
IV 17.
70,00
210,00
140,00
5
V 17.
70,00
210,00
140,00
6
VI 17.
70,00
210,00
140,00
7
VII 17
70,00
210,00
140,00
8
VIII17.
70,00
210,00
140,00
9
IX 17.
70,00
210,00
1 40,00
10
X 17.
70,00
210,00
140,00
11
XI 17.
70,00
210,00
140,00
12
XII 17.
70,00
210,00
140,00
13141516
I 18.
70,00
210,00
140,00
II 18.
70,00
210,00
140,00
III 18.IV 18.
70,00
210,00
140,00
UKUPNO
1.050,00
3.150,00
2.100,00
T. T. H.
Rb
Period
Iznos naknade
Razlika
Odluka OV Maglaj
Odluka CIK-a
1
2
3
4
5 (4-3)
1
I 17.
70,00
210,00
140,00
2
II 17.III 17.
70,00
210,00
140,00
3
70,00
210,00
140,00
4
IV 17.
70,00
210,00
140,00
5
V 17.
70,00
210,00
140,00
6
VI 17.
70,00
210,00
140,00
7
VII 17.
70,00
210,00
140,00
8
VIII 17
70,00
210,00
140,00
9
IX 17.
70,00
210,00
140,00
10
X 17.
70,00
210,00
140,00
1112
XI 17.XII 17.
70,00
210,00
140,00
70,00
210,00
140,00
13 14
I 18.
70,00
210,00
140,00
II 18.
70,00
210,00
140,00
15
III 18.
70,00
210,00
140,00
UKUPNO
1.050,00
3.150,00
2.100,00
Kantonalno tužilaštvo Zeničko-dobojskog kantona podiglo je optužnicu protiv Mahmutagić Mirsada, načelnika Maglaja i predsjednika SDP-a ZDK, zbog produženog krivičnog djela nesavjestan rad u službi.
U nastavku pročitajte ovu optužnicu.
“U vremenskom periodu počev od 01.01.2017. godine do 31.03.2022. godine, u Maglaju, u svojstvu službene osobe u Federaciji, kao načelnik općine Maglaj, izabran na lokalnim izborima 2016. i 2020. godine, u kojem svojstvu je prema odredbama člana 15. stav 1. tačka 3. i 4. Zakona o principima lokalne samouprave u Federaciji Bosne i Hercegovine i prema odredbama člana 42. stav 1. tačka 3. i 4. Statuta Općine Maglaj, između ostalog, bio ovlašten da izrađuje nacrt i prijedlog budžeta i prijedloge drugih odluka i da iste podnosi Općinskom vijeću radi usvajanja, svjesno povredom odredbe člana 42. stav 3. Statuta Općine Maglaj, kojim je propisano da načelnik odgovora za ustavnost i zakonitost akata koje predlaže Vijeću, te odredbe člana 1. stav 1, 2. i 3. i člana 2. stav 1, 2. i 3.
Odluke o visini naknade za rad članovima izborne komisije osnovne izborne jedince u Bosni i Hercegovini – Prečišćeni tekst (Sl. glasnik BiH broj 32/16), prema kojim je propisano da isti članovi imaju pravo na stalnu mjesečnu naknadu za svoj rad i da se ista, ukoliko je to povoljnije za članove, isplaćuje u utvrđenim iznosima prema broju upisanih birača za određenu osnovnu izbornu jedinicu, pa je konkretno za Općinu Maglaj, kao osnovne izborne jedinice u kojoj je u izvodu iz Centralnog biračkog spiska upisano do 50.000 birača ta naknada propisana u visini od 210,00 KM mjesečno, a u visini od 700,00 KM mjesečno kao naknada u izbornom periodu, te i suprotno odredbama člana 1.2a stav 3. Izbornog zakona Bosne i Hercegovine u vezi sa članom 3. Odluke o visini naknade za rad članovima izborne komisije osnovne izborne jedince u Bosni i Hercegovini – Prečišćeni tekst (Sl. glasnik BiH broj 32/16), kojim je propisano da se sredstva za navedene naknade obezbjeđuju u budžetu osnovne izborne jedinice, očito nesavjesno postupio u vršenju svoje dužnosti na način da je za pojedinačne godine predlagao odluke o visini naknade članovima Općinske izborne komisije Maglaj u manjim mjesečnim iznosima o navedenih propisanih iznosa i to u visini od 70,00 KM mjesečno kao stalnu naknadu i u visini od 200,00 KM mjesečno za izborni period, pozivajući se u preambulama ovih odluka na nevažeće odredbe ranije Odluke o visini naknade za rad članova izborne komisije osnovne izborne jedinice u Bosni i Hercegovini (“Službeni glasnik BiH”, br. 37/10, 53/10 i 38/14) koja je stupanjem na snagu nove navedene Odluke o visini naknade za rad članova izborne komisije osnovne izborne jedinice u Bosni i Hercegovini – Prečišćeni tekst (Sl. glasnik BiH broj 32/16) prestala da važi, te takve pojedinačne svoje odluke dostavljao Općinskom vijeće na usvajanje, a počev od 2019. godine nastavio predlagati iste takve odluke i pored donesenih sudskih odluka u kojima je ukazano da se prilikom utvrđivanja visine naknade istim članovima imaju primjenjivati prethodno navedene odredbe članova Odluke o visini naknade za rad članova izborne komisije osnovne izborne jedinice u Bosni i Hercegovini – Prečišćeni tekst (Sl. glasnik BiH broj 32/16), što je i htio, svjesno pristajući da takvim svojim postupanjem i vršenjem dužnosti suprotno propisanom načinu bude povrijeđeno pravo članova Općinske izborne komisije Maglaj na pravičnu naknadu za rad u punom iznosu i time se istim nanese imovinska šteta, koja se ogleda u razlikama isplaćenih i pripadajućih visina naknade za rad, za koji iznos je oštetio članove Općinske izborne komisije.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.