14.6 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    broken clouds
    14.6 ° C
    14.6 °
    14.6 °
    81 %
    2kmh
    76 %
    pon
    17 °
    uto
    18 °
    sri
    21 °
    čet
    23 °
    pet
    21 °

    Ponovo zapela izgradnja brze ceste Lašva – Nević Polje

    Ponovo zapela izgradnja brze ceste Lašva – Nević Polje

    Izgradnja brze ceste Lašva-Nević Polje i koja je nakon nekoliko desetljeća čekanja trebala početi od Nević Polja prema izlazu iz poslovne zone Vitez u dužini oko 5 kilometara i vrijednosti 77 miliona maraka, ponovo je zapela.

    Table postavljene, pripremni radovi navodno završeni, potpisani ugovori sa podizvođačima, međutim mještani Mjesne zajednice Nova Bila kažu – nema početka radova bez rješavanja problema lokalne zajednice.

    – Nismo mi protiv brze ceste, ona je potrebna, ali treba riješiti lokalnu zajednicu i te probleme – navodi predsjednik MZ Nova Bila Ivica Bajo.

    Ovako dok nas dočekuje u naselju Baraći starom više od tri stotine godina i iz kojeg je zbog dionice brze ceste iseljeno šest porodica, govori prvi čovjek mjesne zajednice Nova Bila. Kaže, više od godinu dana upozorava JP Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine, da postojeći projekt ima značajne nedostatke, koji bi, ukoliko se ne otklone, otežali život. O svemu je upoznao i općinu Travnik.

    – Angažirali smo privatno dva inžinjera Gorana Gučanina i Marka Ćurka, koji su ustanovili greške na projektima. Nisu vodili brigu o kanalizacijama. Tu ima bolnica, Dom zdravlja, osnovna i srednja škola. Ukinuli su kanale koji su stari po 250 godina. Mislim da se projekat ne može raditi iz ureda bez terena – dodaje Bajo.

    – Mjesna zajednica tvrdi da niko od projektanata nije dolazio na teren i s njima razgovarao, a znajući predsjednika MZ-a, sasvim sam siguran da bi on znao za to. I Javnim cestama i svima koji su uključeni na višim nivoima sam kazao da bi mogli imati problem na terenu – kazao je načelnik Općine Travnik Kenan Dautović.

    Istina, predstavnici Autocesta Federacije Bosne i Hercegovine prošlog su mjeseca bili u Novoj Biloj, što potvrđuje sačinjeni zapisnik, no zvaničnog preuzimanja obaveza rješavanja uočenih problema još nema. Da zahtjeve mještana Autoceste i dalje ignoriraju potvrđuje i odgovor na naše pitanje hoće li oni odgoditi početak radova.

    – Vlada Federacije daje saglasnost za uvođenje u posjed izvođača radova, možda je to neki novi problemčić. Nisam upoznat sa zahtjevom konkretno – tvrdi Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH.

    Međutim, Bajo na pitanje šta će biti ako Autoceste ne prihvate njihove zahtjeve – nema dileme.

    – Ne odustajemo od svoga, neće oni proći ovdje, a po meni su trebali svi predstavnici MZ i Bila i Nević Polje koji se na trasi uključiti se da se riješi lokalna zajednica, pristupni putevi, kanalizacija, oborinske vode, sve to, a niko nije protiv brze ceste.

    Brza cesta Lašva-Nević Polje projekat koji za stanovništvo a posebno privrednike te turističke radnike ovog kantona znači život i koji se čeka desetljećima, očigledno je barem kada su u pitanju politike i finansijeri, na posljednjem mjestu među prioritetima.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Izgradnja brze ceste Lašva-Nević Polje i koja je nakon nekoliko desetljeća čekanja trebala početi od Nević Polja prema izlazu iz poslovne zone Vitez u dužini oko 5 kilometara i vrijednosti 77 miliona maraka, ponovo je zapela.

    Table postavljene, pripremni radovi navodno završeni, potpisani ugovori sa podizvođačima, međutim mještani Mjesne zajednice Nova Bila kažu – nema početka radova bez rješavanja problema lokalne zajednice.

    – Nismo mi protiv brze ceste, ona je potrebna, ali treba riješiti lokalnu zajednicu i te probleme – navodi predsjednik MZ Nova Bila Ivica Bajo.

    Ovako dok nas dočekuje u naselju Baraći starom više od tri stotine godina i iz kojeg je zbog dionice brze ceste iseljeno šest porodica, govori prvi čovjek mjesne zajednice Nova Bila. Kaže, više od godinu dana upozorava JP Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine, da postojeći projekt ima značajne nedostatke, koji bi, ukoliko se ne otklone, otežali život. O svemu je upoznao i općinu Travnik.

    – Angažirali smo privatno dva inžinjera Gorana Gučanina i Marka Ćurka, koji su ustanovili greške na projektima. Nisu vodili brigu o kanalizacijama. Tu ima bolnica, Dom zdravlja, osnovna i srednja škola. Ukinuli su kanale koji su stari po 250 godina. Mislim da se projekat ne može raditi iz ureda bez terena – dodaje Bajo.

    – Mjesna zajednica tvrdi da niko od projektanata nije dolazio na teren i s njima razgovarao, a znajući predsjednika MZ-a, sasvim sam siguran da bi on znao za to. I Javnim cestama i svima koji su uključeni na višim nivoima sam kazao da bi mogli imati problem na terenu – kazao je načelnik Općine Travnik Kenan Dautović.

    Istina, predstavnici Autocesta Federacije Bosne i Hercegovine prošlog su mjeseca bili u Novoj Biloj, što potvrđuje sačinjeni zapisnik, no zvaničnog preuzimanja obaveza rješavanja uočenih problema još nema. Da zahtjeve mještana Autoceste i dalje ignoriraju potvrđuje i odgovor na naše pitanje hoće li oni odgoditi početak radova.

    – Vlada Federacije daje saglasnost za uvođenje u posjed izvođača radova, možda je to neki novi problemčić. Nisam upoznat sa zahtjevom konkretno – tvrdi Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH.

    Međutim, Bajo na pitanje šta će biti ako Autoceste ne prihvate njihove zahtjeve – nema dileme.

    – Ne odustajemo od svoga, neće oni proći ovdje, a po meni su trebali svi predstavnici MZ i Bila i Nević Polje koji se na trasi uključiti se da se riješi lokalna zajednica, pristupni putevi, kanalizacija, oborinske vode, sve to, a niko nije protiv brze ceste.

    Brza cesta Lašva-Nević Polje projekat koji za stanovništvo a posebno privrednike te turističke radnike ovog kantona znači život i koji se čeka desetljećima, očigledno je barem kada su u pitanju politike i finansijeri, na posljednjem mjestu među prioritetima.

    Posljednje objavljeno