Od dana otvorenja Zeničke obilaznice problemi na ovoj dionici autoceste A1 ne prestaju. Nakon dilatacija, uslijedili su i problemi s otpadnim vodama zbog čega je u toku rješavanje problema.
Desetak kilometara autoputa naziva tzv. “Zenička obilaznica” koji su napravljeni na najnepristupačnijem dijelu autoceste A1 kroz Bosnu i Hercegovinu iz mjeseca u mjesec prolazi kroz određenu vrstu rekonstrukcije.
Prvo je izgradnja trajala i duže nego očekivanog, a zatim problemi sa podzemnim vodama i klizištima dodatno su otežali gradnju izvođačima radova, a problemi nisu riješeni ni nakon otvorenja ceste i naknadnog puštanja u promet.
Nije mnogo trebalo da se dese problemi s dilatacijama koje su izvođači mjesecima rješavali na ulazima i izlazima s mostova, a vršeni su radovi i u tunelima.
Sve je to u proteklih 16 mjeseci, koliko je Zenička obilaznica puštena u promet, dodatno otežavalo odvijanje saobraćaja zbog ograničenja brzine tokom izvođenja radova.
Posljednji problemi su zabilježeni neposredno prije ulaska u umjetni tunel Klopče gdje je uslijed neadekvatno urađene odvodnje bilo potrebno vršiti određene ispravke pa je saobraćaj proteklih dana ponovo usporen – jedna traka tunela je zatvorena. Dionica Zeničke obilaznice dugo već nije u kompletnom dijelu bila u funkciji.
Vozači se nadaju da će radovi sanacije ranijih grešaka, ali i sanacija tekućih problema biti brža te da će do završetka autoceste kroz BiH imati prvenstveno siguran autoput.
Od dana otvorenja Zeničke obilaznice problemi na ovoj dionici autoceste A1 ne prestaju. Nakon dilatacija, uslijedili su i problemi s otpadnim vodama zbog čega je u toku rješavanje problema.
Desetak kilometara autoputa naziva tzv. “Zenička obilaznica” koji su napravljeni na najnepristupačnijem dijelu autoceste A1 kroz Bosnu i Hercegovinu iz mjeseca u mjesec prolazi kroz određenu vrstu rekonstrukcije.
Prvo je izgradnja trajala i duže nego očekivanog, a zatim problemi sa podzemnim vodama i klizištima dodatno su otežali gradnju izvođačima radova, a problemi nisu riješeni ni nakon otvorenja ceste i naknadnog puštanja u promet.
Nije mnogo trebalo da se dese problemi s dilatacijama koje su izvođači mjesecima rješavali na ulazima i izlazima s mostova, a vršeni su radovi i u tunelima.
Sve je to u proteklih 16 mjeseci, koliko je Zenička obilaznica puštena u promet, dodatno otežavalo odvijanje saobraćaja zbog ograničenja brzine tokom izvođenja radova.
Posljednji problemi su zabilježeni neposredno prije ulaska u umjetni tunel Klopče gdje je uslijed neadekvatno urađene odvodnje bilo potrebno vršiti određene ispravke pa je saobraćaj proteklih dana ponovo usporen – jedna traka tunela je zatvorena. Dionica Zeničke obilaznice dugo već nije u kompletnom dijelu bila u funkciji.
Vozači se nadaju da će radovi sanacije ranijih grešaka, ali i sanacija tekućih problema biti brža te da će do završetka autoceste kroz BiH imati prvenstveno siguran autoput.