6.9 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Šta je virutal office i kako može smanjiti troškove poslovanja?

    Šta je virutal office i kako može smanjiti troškove poslovanja?

    Tek ste ušli u svijet startup biznisa i promorani ste da štedite novac na poslovnom prostoru, računaru, internetu i računu za mobilni telefon. Prije nego se upustite u nemirne vode poslovnog svijeta da li ste vi i vaši zaposleni spremni raditi od kuće ili povremeno da idete u kancelariju? Uz trenutno dostupnu tehnologiju, poslovanje gotovo možete voditi iz bilo kojeg mjesta. Kancelarija vam može biti u kući, na aerodromu, plaži ili čak na planini. Međutim, sva ova mjesta stvaraju veliku buku.

    Ukoliko ipak želite da to bude produktivno, morate imati disciplinu i morate imati mirnu lokaciju. Dodajmo na sve ovo sastanke sa potencijalnim klijentima. Za prvu pomoć možete otići u neki lokal. Koliko to djeluje ozbiljno pitat će se klijent? Prvi utisci mnogo znače.


    Da se vratimo na početak kada smo pisali o smanjenom budžetu. Treba vam povremeno sala za sastanke, da možete doći nekoliko puta u sedmici u kancelariju, printer, brz Internet, mirna lokacija i ono što je najvažnije adresa vašeg preduzeća? Sve ovo možete naći u „virtualnoj kancelariji“.

    Virtualna kancelarija pruža kompanijama fizičku adresu, brzi Internet i pristup sali za sastanke bez potrebe za plaćanjem ogromnih mjesečnih troškova. Virtual office postali su popularna rješenja za freelancere i poduzetnike koji rade od kuće, ali žele poslovnu adresu svoje firme na nekoj od lokacija koje se nalaze u centru grada.

    Dakle, možete imati ovdje sjedište firme:

    Hrđava Zgrada

    Zapravo radite odavde:

    Home Office

    Virtualna poslovna adresa može pomoći u stvaranju reputacije kompanije, što olakšava privlačenje novih klijenata.

    Šta nudi virutalni office?

    Virtual office omogućuje kompanijama slijedeće:

    • Profesionalna poslovna poštanska adresa – ovo pomaže kompanijama da izgledaju malo ozbiljnije nego što bi inače mogle izgledati da koriste svoju pravu adresu „garaža kuće u kojoj živim br.1“.
    • Otvaranje i skeniranje koverti – ovo je sjajna usluga koju vam administratori šalju na mail.
    • Sala za sastanke – možda nećete imati pristup stolu 7/24, ali barem možete dogovoriti sastanke, umjesto lokalnih kafića i restorana.
    • Lokacija – U sklopu virtualne kancelarije, vlasnici kompanija dobit će adresu u samom centru grada, što je dobar način da uvjerite klijente da je vaš posao zakonit iako radite u „garaži“.
    • Učinkovitost – Radom od kuće tokom korištenja virtualne adrese štedite vrijeme i novac koji bi inače potrošili na dnevna putovanja.
    • Budžet – virtualno rješenje za kancelariju štedi mjesečne troškove, jer nema potrebe plaćati skupi poslovni prostor, kupovati namještaj i opremu.

    Virtualne kancelarije su obično idealne za vlasnike malih preduzeća, ali mogu dobro služiti i većim kompanijama u kojima mnogi zaposlenici rade od kuće ili povremeno koriste radne stolove. Prednosti office su višestruke. Prvo, mjesečni troškovi daleko su manji od cijene tradicionalnih poslovnih prostora, nemate troškove održavanja, niste vezani ugovor za vremenski period. Drugo, možete koristiti salu za videokonferencije i sastanke. Stoga se mala kompanija može činiti većom nego što jeste. Cijene virtualnih kancelarija mogu varirati  između 130-200 KM na mjesečnom nivou.

    Virtualna kancelarija može dovesti do veće produktivnosti, jer njene usluge oslobađaju radnika od administrativnih poslova, kao i putovanja na posao.  Ova fleksibilnost mladim kompanijama omogućila je bržu izgradnju poslovanja i proširenje tima. Razlog je logičan, manji troškovi ostavljali su mogućnost da se novac ulaže u izgradnju biznisa. Mnogi misle da lokacija adrese nije bitna, ali itekako donosi prevagu kada se klijent dvoumi između vas i konkurencije.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Tek ste ušli u svijet startup biznisa i promorani ste da štedite novac na poslovnom prostoru, računaru, internetu i računu za mobilni telefon. Prije nego se upustite u nemirne vode poslovnog svijeta da li ste vi i vaši zaposleni spremni raditi od kuće ili povremeno da idete u kancelariju? Uz trenutno dostupnu tehnologiju, poslovanje gotovo možete voditi iz bilo kojeg mjesta. Kancelarija vam može biti u kući, na aerodromu, plaži ili čak na planini. Međutim, sva ova mjesta stvaraju veliku buku.

    Ukoliko ipak želite da to bude produktivno, morate imati disciplinu i morate imati mirnu lokaciju. Dodajmo na sve ovo sastanke sa potencijalnim klijentima. Za prvu pomoć možete otići u neki lokal. Koliko to djeluje ozbiljno pitat će se klijent? Prvi utisci mnogo znače.

    - Reklama -


    Da se vratimo na početak kada smo pisali o smanjenom budžetu. Treba vam povremeno sala za sastanke, da možete doći nekoliko puta u sedmici u kancelariju, printer, brz Internet, mirna lokacija i ono što je najvažnije adresa vašeg preduzeća? Sve ovo možete naći u „virtualnoj kancelariji“.

    - Reklama -

    Virtualna kancelarija pruža kompanijama fizičku adresu, brzi Internet i pristup sali za sastanke bez potrebe za plaćanjem ogromnih mjesečnih troškova. Virtual office postali su popularna rješenja za freelancere i poduzetnike koji rade od kuće, ali žele poslovnu adresu svoje firme na nekoj od lokacija koje se nalaze u centru grada.

    - Reklama -

    Dakle, možete imati ovdje sjedište firme:

    Hrđava Zgrada

    Zapravo radite odavde:

    Home Office

    Virtualna poslovna adresa može pomoći u stvaranju reputacije kompanije, što olakšava privlačenje novih klijenata.

    Šta nudi virutalni office?

    Virtual office omogućuje kompanijama slijedeće:

    • Profesionalna poslovna poštanska adresa – ovo pomaže kompanijama da izgledaju malo ozbiljnije nego što bi inače mogle izgledati da koriste svoju pravu adresu „garaža kuće u kojoj živim br.1“.
    • Otvaranje i skeniranje koverti – ovo je sjajna usluga koju vam administratori šalju na mail.
    • Sala za sastanke – možda nećete imati pristup stolu 7/24, ali barem možete dogovoriti sastanke, umjesto lokalnih kafića i restorana.
    • Lokacija – U sklopu virtualne kancelarije, vlasnici kompanija dobit će adresu u samom centru grada, što je dobar način da uvjerite klijente da je vaš posao zakonit iako radite u „garaži“.
    • Učinkovitost – Radom od kuće tokom korištenja virtualne adrese štedite vrijeme i novac koji bi inače potrošili na dnevna putovanja.
    • Budžet – virtualno rješenje za kancelariju štedi mjesečne troškove, jer nema potrebe plaćati skupi poslovni prostor, kupovati namještaj i opremu.

    Virtualne kancelarije su obično idealne za vlasnike malih preduzeća, ali mogu dobro služiti i većim kompanijama u kojima mnogi zaposlenici rade od kuće ili povremeno koriste radne stolove. Prednosti office su višestruke. Prvo, mjesečni troškovi daleko su manji od cijene tradicionalnih poslovnih prostora, nemate troškove održavanja, niste vezani ugovor za vremenski period. Drugo, možete koristiti salu za videokonferencije i sastanke. Stoga se mala kompanija može činiti većom nego što jeste. Cijene virtualnih kancelarija mogu varirati  između 130-200 KM na mjesečnom nivou.

    Virtualna kancelarija može dovesti do veće produktivnosti, jer njene usluge oslobađaju radnika od administrativnih poslova, kao i putovanja na posao.  Ova fleksibilnost mladim kompanijama omogućila je bržu izgradnju poslovanja i proširenje tima. Razlog je logičan, manji troškovi ostavljali su mogućnost da se novac ulaže u izgradnju biznisa. Mnogi misle da lokacija adrese nije bitna, ali itekako donosi prevagu kada se klijent dvoumi između vas i konkurencije.

    Zenica
    overcast clouds
    6.9 ° C
    6.9 °
    6.9 °
    87 %
    0.8kmh
    99 %
    čet
    12 °
    pet
    18 °
    sub
    19 °
    ned
    23 °
    pon
    25 °