22.6 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Starbucks započeo prodaju kafe sa ukusom svinjetine

    Starbucks započeo prodaju kafe sa ukusom svinjetine

    Kompanija “Starbucks” odlučila je da iznenadi mušterije u Kini povodom Lunarne nove godine kafom sa ukusom svinjetine, piše “Russia Today”.

    Prodaja nove kafe ograničena je na proslavu Lunarne nove godine, koja se slavi od 10. februara i traje 15 dana.

    Prema stranici proizvoda u aplikaciji za isporuku “Starbucks China”, neobičan napitak kombinuje tradicionalne sastojke za kafu s mlijekom – espreso i zagrijano mlijeko – sa “Dongpo” sosom sa ukusom dinstane svinjetine i svježe slanine.

    Cijena kafe je 9,45 dolara, a njen ukus opisan je kao “zanimljiv”.

    “Mušterije su dobro prihvatile specijalni novogodišnji ukus kafe, a pojedini su došli u radnje kako bi se konkretno raspitali o novom napitku”, javila je agencija “Điupaj njuz”, pozivajući se na izjave predstavnika “Starbucks China”.

    Neuobičajena ponuda privukla je veliku pažnju i izazvala žustre rasprave na društvenim medijima, gdje su mnogi korisnici špekulisali o ukusu i svrsi napitka.

    Kina je najveće tržište za prodaju brendirane kafe u svijetu i drugo najveće tržište “Starbucks” nakon SAD.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Kompanija “Starbucks” odlučila je da iznenadi mušterije u Kini povodom Lunarne nove godine kafom sa ukusom svinjetine, piše “Russia Today”.

    Prodaja nove kafe ograničena je na proslavu Lunarne nove godine, koja se slavi od 10. februara i traje 15 dana.

    - Reklama -

    Prema stranici proizvoda u aplikaciji za isporuku “Starbucks China”, neobičan napitak kombinuje tradicionalne sastojke za kafu s mlijekom – espreso i zagrijano mlijeko – sa “Dongpo” sosom sa ukusom dinstane svinjetine i svježe slanine.

    - Reklama -

    Cijena kafe je 9,45 dolara, a njen ukus opisan je kao “zanimljiv”.

    - Reklama -

    “Mušterije su dobro prihvatile specijalni novogodišnji ukus kafe, a pojedini su došli u radnje kako bi se konkretno raspitali o novom napitku”, javila je agencija “Điupaj njuz”, pozivajući se na izjave predstavnika “Starbucks China”.

    Neuobičajena ponuda privukla je veliku pažnju i izazvala žustre rasprave na društvenim medijima, gdje su mnogi korisnici špekulisali o ukusu i svrsi napitka.

    Kina je najveće tržište za prodaju brendirane kafe u svijetu i drugo najveće tržište “Starbucks” nakon SAD.

    IzvorSrna
    Zenica
    broken clouds
    22.6 ° C
    22.6 °
    22.6 °
    45 %
    4.6kmh
    58 %
    pon
    23 °
    uto
    21 °
    sri
    19 °
    čet
    13 °
    pet
    17 °