Toblerone uklanja kultnu planinu Matterhorn sa svog pakovanja
Toblerone uklanja kultnu planinu Matterhorn sa svog pakovanja
Toblerone će ukloniti planinski vrh Matterhorn sa svoje ambalaže nakon što se dio proizvodnje čokolade preseli iz Švicarske u Slovačku.
Poznata planina u obliku piramide, koja odražava alpski vrh, biće podvrgnuta rekonstrukciji. Američka firma Mondelez saopštila je da će slika planine od 4.478 metara biti zamijenjena drugim vrhom, prenosi BBC.
Iz Švicarske navode stroga pravila o “švicarstvu” koja kažu da se neki proizvodi ne mogu koristiti te promovisati nacionalne simbole ako nisu isključivo proizvedeni u Švicarskoj.
U izjavi za BBC, Mondelez je saopštio da premješta dio proizvodnje izvan zemlje kako bi “odgovorio na povećanu potražnju širom svijeta i kako bi razvijao brend Toblerone za budućnost”.
Rečeno je da će njegovo novo pakovanje sadržavati “izrazito novo pismo Tobleronea i logo koji crpi daljnju inspiraciju iz Toblerone arhive”.
Toblerone, čokolada u obliku planine napravljena od švajcarskog mlijeka sa medom i nugatom od badema, prvi put je puštena u prodaju 1908. godine u Bernu, glavnom gradu Švajcarske.
Međutim, tek 1970. godine na njegovoj ambalaži debitovala je nazubljena silueta Matterhorna, a prije toga su bili Bernski medvjed i orao, navodi se na web stranici Toblerone.
Mondelez je rekao da je Bern “važan dio naše historije i da će to biti i u budućnosti”.
Godine 2016. Toblerone je izazvao kontroverzu promjenom dizajna čokoladice kako bi razmaknuo prepoznatljive trouglaste komade u pokušaju da smanji troškove.
Nakon mnogo kritika, kompanija se vratila u prvobitni oblik dvije godine kasnije.
Toblerone će ukloniti planinski vrh Matterhorn sa svoje ambalaže nakon što se dio proizvodnje čokolade preseli iz Švicarske u Slovačku.
Poznata planina u obliku piramide, koja odražava alpski vrh, biće podvrgnuta rekonstrukciji. Američka firma Mondelez saopštila je da će slika planine od 4.478 metara biti zamijenjena drugim vrhom, prenosi BBC.
Iz Švicarske navode stroga pravila o “švicarstvu” koja kažu da se neki proizvodi ne mogu koristiti te promovisati nacionalne simbole ako nisu isključivo proizvedeni u Švicarskoj.
U izjavi za BBC, Mondelez je saopštio da premješta dio proizvodnje izvan zemlje kako bi “odgovorio na povećanu potražnju širom svijeta i kako bi razvijao brend Toblerone za budućnost”.
Rečeno je da će njegovo novo pakovanje sadržavati “izrazito novo pismo Tobleronea i logo koji crpi daljnju inspiraciju iz Toblerone arhive”.
Toblerone, čokolada u obliku planine napravljena od švajcarskog mlijeka sa medom i nugatom od badema, prvi put je puštena u prodaju 1908. godine u Bernu, glavnom gradu Švajcarske.
Međutim, tek 1970. godine na njegovoj ambalaži debitovala je nazubljena silueta Matterhorna, a prije toga su bili Bernski medvjed i orao, navodi se na web stranici Toblerone.
Mondelez je rekao da je Bern “važan dio naše historije i da će to biti i u budućnosti”.
Godine 2016. Toblerone je izazvao kontroverzu promjenom dizajna čokoladice kako bi razmaknuo prepoznatljive trouglaste komade u pokušaju da smanji troškove.
Nakon mnogo kritika, kompanija se vratila u prvobitni oblik dvije godine kasnije.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.