11.9 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Trasa kroz sjeveroistočnu Bosnu prioritet

    Trasa kroz sjeveroistočnu Bosnu prioritet

    U sjedištu Vlade Federacije BiH u Sarajevu održan je sastanak na temu “Definisanje optimalne varijante trase brze ceste od Sarajeva do Beograda, a na osnovu inicijative pokrenute od strane Republike Turske”.

    Nakon sastanka Fadil Novalić, premijer Vlade FBiH istakao je da je veza s Beogradom potrebna, bez obzira ko će biti investitor, ali da treba razmišljati o tome da taj pravac bude isplativ u budućnosti i da korist od autoputa treba imati što više ljudi, a to je, po njemu, sjeveroistočni dio Bosne.

    Trasa koja bi išla kroz sjeveroistočnu Bosnu, povezala bi uz Sarajevo i Banju Luku, najveće gradove Tuzlu, Bijeljinu, Brčko…

    “Imao sam priliku da održimo sastanak o veoma važnoj temi s pet predstavnika gradova. Sasvim je jasno da nam veza prema Beogradu treba, bilo u režiji turskih, kineskih ili sopstvenih investicija. Taj pravac bi trebao biti što održiviji i isplativiji u budućoj eksploataciji i da korist od te trase ima što veći boj ljudi. Ne treba zaboraviti da je najveći broj stanovništva smješten u tom uglu BiH od Doboja do Bijeljine i sjeverno do Orašja, južno s Kantonom Tuzla, gdje živi oko milion i po ljudi. Tamo je smješten i veliki ekonomski potencijal, to je žitnica BiH, najveća industrijska zona, tamo imamo jedinu luku koja je na određen način prohodna i iskoristiva i da imamo konekciju pruge od Brčkog prema jugu. Sve pretpostavke ekonomske, demografske i svake druge, koje su bitne za BiH, su tu. Ostaje pitanje da na određeni način sve aktere u ovom projektu angažiramo da idu u tom pravcu”, kazao je Novalić.

    Dodao je da su predstavnici Tuzle, Bijeljine, Brčkog, Orašja i Žepča ponovili da ne žele da isključe istočni pravac prema Višegradu, ali kada se sve pogleda omjer je sedam na prema jedan u korist sjeveroistočnog koridora. Stoga je jedini njihov zahtjev da taj region ima prioritet.

    Jasmin Imamović, gradonačelnik Tuzle, kazao je da su on i kolege došli ponoviti ono što su rekli u Bijeljini u vrijeme kada je Recep Tayyip Erdogan, predsjednik Turske, bio u posjeti Srbiji.

    “Snaga ovog prijedloga jeste demografska snaga, radi se o milion i po ljudi. Drugi pravac, protiv kojeg nismo, je negdje do 300.000 ljudi. Naša snaga je i u ekonomiji, vezali bismo vazdušnu luku Tuzla i luku Brčko, radi se i o transportu roba. Ovo je nešto što integriše BiH, tu su tri i više nacija i to je najmnogoljudniji dio. I to je jedna velika snaga ovoga projekta i naša potreba da se taj prostor brže razvija. Taj prostor sjeveroistočne Bosne da je bolje povezan puno bi pomogao i drugim dijelovima BiH”, naglasio je Imamović

    Mićo Mićić, gradonačelnik Bijeljine, se zahvalio federalnom premijeru koji je prepoznao njihovu inicijativu.

    “Mislim da je ovo sasvim normalna inicijativa i da puno toga, da ne ponavljam, ide u prilog tome da ovo bude jedan od prioriteta i da se uradi ovaj autoput. Autoput za Beograd nam svima treba, ali ono što je potpuno sigurno poslije Sarajeva i Banjaluke, ovi gradovi su najveći privredni centri. Tako da sve to ide u prilog ovoj našoj trasi. Nismo izmišljali toplu vodu, u prostornoplanskoj dokumentaciji RS i FBiH svi ovi putevi postoje, tako da bi iskoristili dio autoputa 5c od Sarajeva do Zenice, od Zenice postoji idejno rješenje od Žepča preko Tuzle do Brčkog i isto tako idejno rješenje postoji za autoput Bijeljina – Brčko. Tako da ovo je sasvim normalno i ide u pravcu da je ovo jedna od najboljih trasa kojom bi povezali najgušće naseljeni dio BiH”, kazao je Mićić.

    Sastanku u Vladi FBiH prisustvovali su federalni premijer Novalić, federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić, direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić, gradonačelnici Tuzle, Bijeljine i Brčko Distrikta BiH Jasmin Imamović, Mićo Mićić i Siniša Milić, te načelnici Žepča i Orašja Mato Zovko i Stanko Vincetić.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    U sjedištu Vlade Federacije BiH u Sarajevu održan je sastanak na temu “Definisanje optimalne varijante trase brze ceste od Sarajeva do Beograda, a na osnovu inicijative pokrenute od strane Republike Turske”.

    Nakon sastanka Fadil Novalić, premijer Vlade FBiH istakao je da je veza s Beogradom potrebna, bez obzira ko će biti investitor, ali da treba razmišljati o tome da taj pravac bude isplativ u budućnosti i da korist od autoputa treba imati što više ljudi, a to je, po njemu, sjeveroistočni dio Bosne.

    - Reklama -

    Trasa koja bi išla kroz sjeveroistočnu Bosnu, povezala bi uz Sarajevo i Banju Luku, najveće gradove Tuzlu, Bijeljinu, Brčko…

    - Reklama -

    “Imao sam priliku da održimo sastanak o veoma važnoj temi s pet predstavnika gradova. Sasvim je jasno da nam veza prema Beogradu treba, bilo u režiji turskih, kineskih ili sopstvenih investicija. Taj pravac bi trebao biti što održiviji i isplativiji u budućoj eksploataciji i da korist od te trase ima što veći boj ljudi. Ne treba zaboraviti da je najveći broj stanovništva smješten u tom uglu BiH od Doboja do Bijeljine i sjeverno do Orašja, južno s Kantonom Tuzla, gdje živi oko milion i po ljudi. Tamo je smješten i veliki ekonomski potencijal, to je žitnica BiH, najveća industrijska zona, tamo imamo jedinu luku koja je na određen način prohodna i iskoristiva i da imamo konekciju pruge od Brčkog prema jugu. Sve pretpostavke ekonomske, demografske i svake druge, koje su bitne za BiH, su tu. Ostaje pitanje da na određeni način sve aktere u ovom projektu angažiramo da idu u tom pravcu”, kazao je Novalić.

    - Reklama -

    Dodao je da su predstavnici Tuzle, Bijeljine, Brčkog, Orašja i Žepča ponovili da ne žele da isključe istočni pravac prema Višegradu, ali kada se sve pogleda omjer je sedam na prema jedan u korist sjeveroistočnog koridora. Stoga je jedini njihov zahtjev da taj region ima prioritet.

    Jasmin Imamović, gradonačelnik Tuzle, kazao je da su on i kolege došli ponoviti ono što su rekli u Bijeljini u vrijeme kada je Recep Tayyip Erdogan, predsjednik Turske, bio u posjeti Srbiji.

    “Snaga ovog prijedloga jeste demografska snaga, radi se o milion i po ljudi. Drugi pravac, protiv kojeg nismo, je negdje do 300.000 ljudi. Naša snaga je i u ekonomiji, vezali bismo vazdušnu luku Tuzla i luku Brčko, radi se i o transportu roba. Ovo je nešto što integriše BiH, tu su tri i više nacija i to je najmnogoljudniji dio. I to je jedna velika snaga ovoga projekta i naša potreba da se taj prostor brže razvija. Taj prostor sjeveroistočne Bosne da je bolje povezan puno bi pomogao i drugim dijelovima BiH”, naglasio je Imamović

    Mićo Mićić, gradonačelnik Bijeljine, se zahvalio federalnom premijeru koji je prepoznao njihovu inicijativu.

    “Mislim da je ovo sasvim normalna inicijativa i da puno toga, da ne ponavljam, ide u prilog tome da ovo bude jedan od prioriteta i da se uradi ovaj autoput. Autoput za Beograd nam svima treba, ali ono što je potpuno sigurno poslije Sarajeva i Banjaluke, ovi gradovi su najveći privredni centri. Tako da sve to ide u prilog ovoj našoj trasi. Nismo izmišljali toplu vodu, u prostornoplanskoj dokumentaciji RS i FBiH svi ovi putevi postoje, tako da bi iskoristili dio autoputa 5c od Sarajeva do Zenice, od Zenice postoji idejno rješenje od Žepča preko Tuzle do Brčkog i isto tako idejno rješenje postoji za autoput Bijeljina – Brčko. Tako da ovo je sasvim normalno i ide u pravcu da je ovo jedna od najboljih trasa kojom bi povezali najgušće naseljeni dio BiH”, kazao je Mićić.

    Sastanku u Vladi FBiH prisustvovali su federalni premijer Novalić, federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić, direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić, gradonačelnici Tuzle, Bijeljine i Brčko Distrikta BiH Jasmin Imamović, Mićo Mićić i Siniša Milić, te načelnici Žepča i Orašja Mato Zovko i Stanko Vincetić.

    Zenica
    light rain
    11.9 ° C
    11.9 °
    11.9 °
    74 %
    2.4kmh
    75 %
    uto
    12 °
    sri
    12 °
    čet
    10 °
    pet
    17 °
    sub
    19 °