Tunel Ponirak – Vraca oblikuje novu saobraćajnu sliku na Koridoru Vc (FOTO)
Tunel Ponirak – Vraca oblikuje novu saobraćajnu sliku na Koridoru Vc (FOTO)
Radovi na izgradnji poddionice autoceste Vranduk – Ponirak na Koridoru Vc, koja se proteže u dužini od 5,1 kilometar na pravcu Zenica – Doboj, odvijaju se ubrzanim tempom i ulaze u završnu fazu. Poseban značaj na ovoj trasi ima tunel Ponirak – Vraca, koji predstavlja jedan od najvažnijih objekata cijelog koridora.
Ugovor za gradnju ove poddionice potpisan je 15. maja 2019. godine, a posao je dodijeljen kompanijama Azvirt iz Azerbejdžana i Hering iz Širokog Brijega, dok nadzor nad radovima vrši konzorcij DRI iz Slovenije i DIVEL iz Sarajeva. Ukupna vrijednost projekta iznosi 76,5 miliona eura s PDV-om, a sredstva su osigurana putem OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID). Prema planu, završetak radova očekuje se do kraja prve polovine naredne godine.
Ova poddionica spada među tehnički najzahtjevnije na cijelom Koridoru Vc zbog složene geološke strukture i konfiguracije terena, pa je podijeljena na čak sedam LOT-ova s devet objekata, od kojih je većina završena. Na trasi se nalaze dva mosta, pet vijadukata i jedan cut-cover tunel, dok se posebno ističu monumentalni objekti most Vranduk 1 (390 metara), most Vranduk 2 (340 metara), te most Vranduk (400 metara), kao i tri manja vijadukta ukupne dužine oko 300 metara.
Poddionica Vranduk – Ponirak predstavlja vezu između dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica) i poddionice Ponirak – Vraca, čime će biti osigurana moderna i brza saobraćajna povezanost od Zenice prema sjeveru i Doboju.
Uz kontinuirani rad mašina i radnika, investitori i izvođači ističu da će naredni mjeseci biti ključni kako bi se ispoštovali rokovi, a Koridor Vc dobio još jedan važan i funkcionalan segment.
Radovi na izgradnji poddionice autoceste Vranduk – Ponirak na Koridoru Vc, koja se proteže u dužini od 5,1 kilometar na pravcu Zenica – Doboj, odvijaju se ubrzanim tempom i ulaze u završnu fazu. Poseban značaj na ovoj trasi ima tunel Ponirak – Vraca, koji predstavlja jedan od najvažnijih objekata cijelog koridora.
Ugovor za gradnju ove poddionice potpisan je 15. maja 2019. godine, a posao je dodijeljen kompanijama Azvirt iz Azerbejdžana i Hering iz Širokog Brijega, dok nadzor nad radovima vrši konzorcij DRI iz Slovenije i DIVEL iz Sarajeva. Ukupna vrijednost projekta iznosi 76,5 miliona eura s PDV-om, a sredstva su osigurana putem OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID). Prema planu, završetak radova očekuje se do kraja prve polovine naredne godine.
Ova poddionica spada među tehnički najzahtjevnije na cijelom Koridoru Vc zbog složene geološke strukture i konfiguracije terena, pa je podijeljena na čak sedam LOT-ova s devet objekata, od kojih je većina završena. Na trasi se nalaze dva mosta, pet vijadukata i jedan cut-cover tunel, dok se posebno ističu monumentalni objekti most Vranduk 1 (390 metara), most Vranduk 2 (340 metara), te most Vranduk (400 metara), kao i tri manja vijadukta ukupne dužine oko 300 metara.
Poddionica Vranduk – Ponirak predstavlja vezu između dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica) i poddionice Ponirak – Vraca, čime će biti osigurana moderna i brza saobraćajna povezanost od Zenice prema sjeveru i Doboju.
Uz kontinuirani rad mašina i radnika, investitori i izvođači ističu da će naredni mjeseci biti ključni kako bi se ispoštovali rokovi, a Koridor Vc dobio još jedan važan i funkcionalan segment.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.