5.8 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Tužbe poslodavaca zbog šteta izazavanih radovima na Vranduku

    Tužbe poslodavaca zbog šteta izazavanih radovima na Vranduku

    Poslodavci Federacije Bosne i Hercegovine upozoravaju da dnevne štete zbog radova u Tunelu “Vranduk” premašuju milion maraka. Zbog radova koji traju od jeseni, navode, ne trpe samo vlasnici kompanija, nego i građani Bosne i Hercegovine.

    Na posljednjoj sjednici Upravnog odbora Udruženja poslodavaca FBIH razmatrani su problemi štete koju trpi privreda BiH zbog rekonstrukcije tunela Vranduk, kao i moguće posljedice najavljene rekonstrukcije tunela Crnaja. Članovi UO naglasili su da za nastalu štetu neko mora snositi odgovornost, naročito ako se ima u vidu da investitor i izvođači radova nisu pravovremeno osigurali adekvatan alternativni pravac.

    Na sjednici UO istaknuto je da je rekonstrukcija tunela Vranduk koja traje od jeseni prošle godine već nanijela ogromne štete privredi BiH, a neke procjene govore da šteta za privredu i stanovništvo iznosi oko milion KM dnevno. Također je rečeno da su zbog nemogućnosti normalne i pravovremene komunikacije, pojedine kompanije primorane ugasiti dijelove firme smještene u drugim gradovima i dati otkaze radnicima.

    Neko mora snositi odgovornost

    Članovi UO naglasili su da za nastalu štetu neko mora snositi odgovornost, naročito ako se ima u vidu da investitor i izvođači radova nisu pravovremeno osigurali adekvatan alternativni pravac.

    Naime, ovaj pravac koji se trebao koristiti kao alternativni nije prethodno bio saniran i pripremljen da ga koriste teretna i druga motorna vozila, tako da se ne može koristiti. Alternativni pravac saniran istovremeno sa rekonstrukcijom tunela Vranduk što je nedopustivo. Najveću odgovornost za velika oštećenja koja ugrožavaju sigurnost saobraćaja na alternativnom pravcu snosi Javno preduzeće Ceste Federacije BiH, jer nisu pravovremeno iskoordinirali njegovu pripremu za neometano odvijanje putničkog i teretnog saobraćaja, tvrde u Udruženju.

    Također je upitna i dužina rokova za izvođenje radova na rekonstrukciji tunela Vranduk u trajanju od 18 mjeseci, naročito ako se ima u vidu činjenica da se radi o glavnoj putnoj komunikaciji i privrednoj poveznici sjever-jug.

    Zbog svega navedenog, privrednici su od UPFBiH tražili da, u njihovo ime, pokrene postupak za naknadu štete tužbom protiv JP Ceste FBiH.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Poslodavci Federacije Bosne i Hercegovine upozoravaju da dnevne štete zbog radova u Tunelu “Vranduk” premašuju milion maraka. Zbog radova koji traju od jeseni, navode, ne trpe samo vlasnici kompanija, nego i građani Bosne i Hercegovine.

    Na posljednjoj sjednici Upravnog odbora Udruženja poslodavaca FBIH razmatrani su problemi štete koju trpi privreda BiH zbog rekonstrukcije tunela Vranduk, kao i moguće posljedice najavljene rekonstrukcije tunela Crnaja. Članovi UO naglasili su da za nastalu štetu neko mora snositi odgovornost, naročito ako se ima u vidu da investitor i izvođači radova nisu pravovremeno osigurali adekvatan alternativni pravac.

    - Reklama -

    Na sjednici UO istaknuto je da je rekonstrukcija tunela Vranduk koja traje od jeseni prošle godine već nanijela ogromne štete privredi BiH, a neke procjene govore da šteta za privredu i stanovništvo iznosi oko milion KM dnevno. Također je rečeno da su zbog nemogućnosti normalne i pravovremene komunikacije, pojedine kompanije primorane ugasiti dijelove firme smještene u drugim gradovima i dati otkaze radnicima.

    - Reklama -

    Neko mora snositi odgovornost

    Članovi UO naglasili su da za nastalu štetu neko mora snositi odgovornost, naročito ako se ima u vidu da investitor i izvođači radova nisu pravovremeno osigurali adekvatan alternativni pravac.

    - Reklama -

    Naime, ovaj pravac koji se trebao koristiti kao alternativni nije prethodno bio saniran i pripremljen da ga koriste teretna i druga motorna vozila, tako da se ne može koristiti. Alternativni pravac saniran istovremeno sa rekonstrukcijom tunela Vranduk što je nedopustivo. Najveću odgovornost za velika oštećenja koja ugrožavaju sigurnost saobraćaja na alternativnom pravcu snosi Javno preduzeće Ceste Federacije BiH, jer nisu pravovremeno iskoordinirali njegovu pripremu za neometano odvijanje putničkog i teretnog saobraćaja, tvrde u Udruženju.

    Također je upitna i dužina rokova za izvođenje radova na rekonstrukciji tunela Vranduk u trajanju od 18 mjeseci, naročito ako se ima u vidu činjenica da se radi o glavnoj putnoj komunikaciji i privrednoj poveznici sjever-jug.

    Zbog svega navedenog, privrednici su od UPFBiH tražili da, u njihovo ime, pokrene postupak za naknadu štete tužbom protiv JP Ceste FBiH.

    IzvorBHRT
    Zenica
    broken clouds
    5.8 ° C
    5.8 °
    5.8 °
    91 %
    1.7kmh
    75 %
    pet
    17 °
    sub
    19 °
    ned
    23 °
    pon
    26 °
    uto
    17 °