Ukupno podjela

Posljednje objavljeno

U FBiH danas isplata penzija, najniža 692,23 KM, a najviša 3.461,14

U FBiH danas isplata penzija, najniža 692,23 KM, a najviša 3.461,14

U skladu sa Zakonom o MIO/PIO, penzije za septembar bit će isplaćene danas putem Jedinstvenog računa trezora Federacije Bosne i Hercegovine, izvijestio je Federalni zavod MIO/PIO.

Za korisnike koji su pravo ostvarili do 1. januara 2026. godine, najniža penzija iznosi 692,23 KM, zagarantovana 826,14 KM, dok najviša penzija iznosi 3.461,14 KM.

Osnovica za izračun najniže penzije iz člana 81. stav 2. Zakona o izmjenama i dopuni Zakona o MIO (“Službene novine Federacije BiH”, broj: 6/26), za korisnike koji pravo ostvaruju nakon 1. januara 2026. godine, iznosi 752,03 KM (724,36 + 3,82 posto = 752,03).

Na osnovu navedenog:

• Najniža penzija za manje od 20 godina penzijskog staža iznosi – 60 posto osnovice iznosi 451,22 KM

• Najniža penzija za 20 godina penzijskog staža i više, a manje od 25 godina – 65 posto osnovice iznosi 488,82 KM

• Najniža penzija za 25 godina penzijskog staža i više, a manje od 30 godina – 70 posto osnovice, iznosi 526,42 KM

• Najniža penzija za 30 godina penzijskog staža i više, a manje od 35 godina – 75 posto osnovice iznosi 564,02 KM

• Najniža penzija za 35 godina penzijskog staža i više, a manje od 40 godina – 85 posto osnovice, iznosi 639,23 KM

• Najniža penzija – za 40 godina penzijskog staža i više, odnosno 95 posto osnovice, iznosi 714,43 KM.

Invalidska i porodična penzija (iza aktivnog osiguranika) u smislu člana 81. stav 4. Zakona o penzijskom i invalidskom osiguranju od 1. januara 2026. godine iznosi:

• Najniža invalidska penzija iznosi 676,83 KM

• Najniža porodična penzija iznosi 676,83 KM

Iznos zagarantovane penzije za korisnike koji pravo ostvaruju nakon 1. januara 2026. godine na osnovu 40 ili više godina staža osiguranja utvrđen je u iznosu od 874,62 KM.

Najniža penzija korisnika koji pravo ostvaruju prema posebnim propisima (Zakon o prijevremenom povoljnijem penzionisanju branitelja odbrambeno-oslobodilačkog rata / domovinskog rata, Zakon o posebnim pravima dobitnika ratnih priznanja i odličja i članova njihovih porodica te Zakon o pravima branitelja i članova njihovih porodica), izmjenama navedenih propisa koji se primjenjuju od 1. 1. 2026. godine, utvrđena je u iznosu od 692,23 KM.

Prosječna samostalna penzija za septembar iznosi 885,61 KM.

Penziju za septembar primit će ukupno 473.402 korisnika, a potrebna sredstva za isplatu iznose 372,9 miliona KM, navodi se u saopćenju.

U skladu sa Zakonom o MIO/PIO, penzije za septembar bit će isplaćene danas putem Jedinstvenog računa trezora Federacije Bosne i Hercegovine, izvijestio je Federalni zavod MIO/PIO.

Za korisnike koji su pravo ostvarili do 1. januara 2026. godine, najniža penzija iznosi 692,23 KM, zagarantovana 826,14 KM, dok najviša penzija iznosi 3.461,14 KM.

Osnovica za izračun najniže penzije iz člana 81. stav 2. Zakona o izmjenama i dopuni Zakona o MIO (“Službene novine Federacije BiH”, broj: 6/26), za korisnike koji pravo ostvaruju nakon 1. januara 2026. godine, iznosi 752,03 KM (724,36 + 3,82 posto = 752,03).

Na osnovu navedenog:

• Najniža penzija za manje od 20 godina penzijskog staža iznosi – 60 posto osnovice iznosi 451,22 KM

• Najniža penzija za 20 godina penzijskog staža i više, a manje od 25 godina – 65 posto osnovice iznosi 488,82 KM

• Najniža penzija za 25 godina penzijskog staža i više, a manje od 30 godina – 70 posto osnovice, iznosi 526,42 KM

• Najniža penzija za 30 godina penzijskog staža i više, a manje od 35 godina – 75 posto osnovice iznosi 564,02 KM

• Najniža penzija za 35 godina penzijskog staža i više, a manje od 40 godina – 85 posto osnovice, iznosi 639,23 KM

• Najniža penzija – za 40 godina penzijskog staža i više, odnosno 95 posto osnovice, iznosi 714,43 KM.

Invalidska i porodična penzija (iza aktivnog osiguranika) u smislu člana 81. stav 4. Zakona o penzijskom i invalidskom osiguranju od 1. januara 2026. godine iznosi:

• Najniža invalidska penzija iznosi 676,83 KM

• Najniža porodična penzija iznosi 676,83 KM

Iznos zagarantovane penzije za korisnike koji pravo ostvaruju nakon 1. januara 2026. godine na osnovu 40 ili više godina staža osiguranja utvrđen je u iznosu od 874,62 KM.

Najniža penzija korisnika koji pravo ostvaruju prema posebnim propisima (Zakon o prijevremenom povoljnijem penzionisanju branitelja odbrambeno-oslobodilačkog rata / domovinskog rata, Zakon o posebnim pravima dobitnika ratnih priznanja i odličja i članova njihovih porodica te Zakon o pravima branitelja i članova njihovih porodica), izmjenama navedenih propisa koji se primjenjuju od 1. 1. 2026. godine, utvrđena je u iznosu od 692,23 KM.

Prosječna samostalna penzija za septembar iznosi 885,61 KM.

Penziju za septembar primit će ukupno 473.402 korisnika, a potrebna sredstva za isplatu iznose 372,9 miliona KM, navodi se u saopćenju.

Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

Dodaj Zenit.ba među omiljene izvore na Googleu ›
IzvorFena
Zenica
clear sky
5.2 ° C
5.2 °
5.2 °
84%
0.3m/s
0%
pon
23 °
uto
24 °
sri
21 °
čet
24 °
pet
15 °