U FBiH u izgradnji osam dionica, većina gotova ove godine
U FBiH u izgradnji osam dionica, većina gotova ove godine
Foto: Arhiv
Prema podacima JP Autoceste FBiH, trenutno je aktivno osam gradilišta puteva u FBiH.
Među njima je i dionica Poprikuše – Nemila (između Zenice i Žepča), na kojoj su projektovani tunel Golubinja, mostovi Golubinja i Bosna, te vijadukti Golubinja 2 i Kovanići. Ovoj dionici pripada i petlja Poprikuše.
Nadalje, najznačajniji objekti na dionici Vranduk – Ponirak (također sjeverno od Zenice) su mostovi Vranduk 1 i Vranduk 2, tunel Vranduk i tri manja vijadukta.
Na dionici Ponirak – Vraca najznačajniji objekat je tunel Zenica.
Također, dionica Tarčin – Ivan (između Sarajev i Konjica) podjeljena je na Tarčin – ulaz u tunel Ivan te tunel Ivan, a na njoj su projektovani i dvostrano odmorište te dva mosta.
Projekt Počitelj – Zvirovići podijeljen je na Počitelj – početak mosta Počitelj i kraj mosta Počitelj – Zvirovići, te sam most Počitelj. Na ovoj dionici pored mosta, najznačajniji su i tunel, tri 3 vijadukta, te petlja Počitelj.
Za dionicu brze ceste Prača – Goražde prva faza podrazumijeva probijanje i izradu primarne podgrade glavne i servisne cijevi tunela Hranjen.
Pripreme za izgradnju dijela Sarajevske obilaznice od petlje Vlakovo do priključka na kružni tok Mostarsko raskršće, okončane su u ranijem periodu, navode iz Vlade FBiH.
Prema podacima JP Autoceste FBiH, trenutno je aktivno osam gradilišta puteva u FBiH.
Među njima je i dionica Poprikuše – Nemila (između Zenice i Žepča), na kojoj su projektovani tunel Golubinja, mostovi Golubinja i Bosna, te vijadukti Golubinja 2 i Kovanići. Ovoj dionici pripada i petlja Poprikuše.
Nadalje, najznačajniji objekti na dionici Vranduk – Ponirak (također sjeverno od Zenice) su mostovi Vranduk 1 i Vranduk 2, tunel Vranduk i tri manja vijadukta.
Na dionici Ponirak – Vraca najznačajniji objekat je tunel Zenica.
Također, dionica Tarčin – Ivan (između Sarajev i Konjica) podjeljena je na Tarčin – ulaz u tunel Ivan te tunel Ivan, a na njoj su projektovani i dvostrano odmorište te dva mosta.
Projekt Počitelj – Zvirovići podijeljen je na Počitelj – početak mosta Počitelj i kraj mosta Počitelj – Zvirovići, te sam most Počitelj. Na ovoj dionici pored mosta, najznačajniji su i tunel, tri 3 vijadukta, te petlja Počitelj.
Za dionicu brze ceste Prača – Goražde prva faza podrazumijeva probijanje i izradu primarne podgrade glavne i servisne cijevi tunela Hranjen.
Pripreme za izgradnju dijela Sarajevske obilaznice od petlje Vlakovo do priključka na kružni tok Mostarsko raskršće, okončane su u ranijem periodu, navode iz Vlade FBiH.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.