27.5 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    overcast clouds
    27.5 ° C
    27.5 °
    27.5 °
    26 %
    0.5kmh
    100 %
    pet
    27 °
    sub
    28 °
    ned
    26 °
    pon
    25 °
    uto
    30 °

    U Travniku napravljena porcija od 2.160 ćevapa

    U Travniku napravljena porcija od 2.160 ćevapa

    Povodom obilježavanja Dana opštine u Travniku je napravljena najveća porcija ćevapa u Bosni i Hercegovini.

    Organizator ovog događaja je čuvena travnička ćevabdžinica “Hari”.

    Porcija sadrži 2.160 ćevapa u “pitici”, kako u Travniku zovu somun ili lepinju, promjera 1,5 metara, prenosi Avaz.

    “Bosna i Hercegovina je prepoznatljiva u svijetu po mnogo čemu, ali kada spomenemo tradicionalna jela. Malo je onih koji odmah ne pomisle da jedno od najvažnijih tradicionalnih jela nismo službeno zaštitili. Za razliku od BiH, to su uradile Hrvatska i Slovenija te zasebno brendirale bosanske ćevape i uvrstile ih u gastronomsku ponudu”, kazala je Aldijana Dizdar, marketing-menadžer ćevabdžinice “Hari” u Travniku.

    Dodala je kako bh. ćevapi često osvajaju visoke pozicije na svjetskim top-listama najboljih jela, a već nekoliko puta su nominirani na listi najboljih jela internetske stranice “TasteAtlas-World food atlas”.

    “Prednosti zaštite autohtonih proizvoda su brojne te su značajno marketinško sredstvo. S obzirom na to da geografske oznake donose vrijednost proizvodu koji tako postaje konkurentniji na tržištu. Stoga je krajnje vrijeme da neke od autohtonih bh. proizvoda brendiramo”, naglasila je Dizdar.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Povodom obilježavanja Dana opštine u Travniku je napravljena najveća porcija ćevapa u Bosni i Hercegovini.

    Organizator ovog događaja je čuvena travnička ćevabdžinica “Hari”.

    Porcija sadrži 2.160 ćevapa u “pitici”, kako u Travniku zovu somun ili lepinju, promjera 1,5 metara, prenosi Avaz.

    “Bosna i Hercegovina je prepoznatljiva u svijetu po mnogo čemu, ali kada spomenemo tradicionalna jela. Malo je onih koji odmah ne pomisle da jedno od najvažnijih tradicionalnih jela nismo službeno zaštitili. Za razliku od BiH, to su uradile Hrvatska i Slovenija te zasebno brendirale bosanske ćevape i uvrstile ih u gastronomsku ponudu”, kazala je Aldijana Dizdar, marketing-menadžer ćevabdžinice “Hari” u Travniku.

    Dodala je kako bh. ćevapi često osvajaju visoke pozicije na svjetskim top-listama najboljih jela, a već nekoliko puta su nominirani na listi najboljih jela internetske stranice “TasteAtlas-World food atlas”.

    “Prednosti zaštite autohtonih proizvoda su brojne te su značajno marketinško sredstvo. S obzirom na to da geografske oznake donose vrijednost proizvodu koji tako postaje konkurentniji na tržištu. Stoga je krajnje vrijeme da neke od autohtonih bh. proizvoda brendiramo”, naglasila je Dizdar.

    Posljednje objavljeno