7.9 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Zenica
    scattered clouds
    7.9 ° C
    8.2 °
    7.9 °
    95 %
    0.6kmh
    25 %
    ned
    13 °
    pon
    14 °
    uto
    14 °
    sri
    12 °
    čet
    13 °

    U Zenici će se praviti tunel ispod Crkvičkog brda, zaobilaznica u Blatuši i podvožnjak u Radakovu

    U Zenici će se praviti tunel ispod Crkvičkog brda, zaobilaznica u Blatuši i podvožnjak u Radakovu

    Ovih dana u Zenici je u toku rekonstrukcija i sanacija ulica Londža i Talića brdo, kao i izgradnja kružnog toka i fontane kod RK Bosna. Više o ovome možete pročitati OVDJE.

    Nakon navedenih radova, počinje izgradnja mosta vangradske dionice Glavne gradske magistrale, a koji će finansirati JP Autoceste FBiH.

    O daljnjim planovima izgradnje i sanacije saobraćajnica u Zenici razgovarali smo sa Mirsadom Helegom, direktorom JP za prostorno planiranje i uređenje grada Zenica i Izvršne agencije za realizaciju projekta Glavne gradske magistrale.

    “Sve glavne saobraćajnice u gradu su rekonstruisane i kada je u pitanju razvoj saobraćaja imamo u planu da do 2030. godine uradimo još jedan most, vjerovatno na području Blatuše blizu postojećeg Željezničkog mosta, koji bi tunelom ispod Crkvičkog brda povezali sa naseljem Babina Rijeka”, izjavio je za Radio ZENIT Heleg.

    Osim ovoga, u ovom preduzeću planiraju i izgradnju saobraćajnice koja bi prošla od podvožnjaka u Blatuši do Petlje Blatuša, a koja bi bila smještena pored rijeke Bosne, kako bi se saobraćaj kroz Blatušu izvukao obodno prema rijeci Bosni.

    “Također, planiramo i izgradnju podvožnjaka kod buvlje pijace u Lukovom polju koji bi se vezao direktno na kružni tok Lukovo polje, a koji se preko mosta dalje veže na vangradsku dionicu Glavne gradske magistrale, jer bi tako sva naselja poput Radakova, Perinog Hana, pa i dalje prema Mošćanici bila povezana preko podvožnjaka na ovu dionicu GGM-a”, istakao je Heleg za kraj.

    Ovih dana u Zenici je u toku rekonstrukcija i sanacija ulica Londža i Talića brdo, kao i izgradnja kružnog toka i fontane kod RK Bosna. Više o ovome možete pročitati OVDJE.

    Nakon navedenih radova, počinje izgradnja mosta vangradske dionice Glavne gradske magistrale, a koji će finansirati JP Autoceste FBiH.

    O daljnjim planovima izgradnje i sanacije saobraćajnica u Zenici razgovarali smo sa Mirsadom Helegom, direktorom JP za prostorno planiranje i uređenje grada Zenica i Izvršne agencije za realizaciju projekta Glavne gradske magistrale.

    “Sve glavne saobraćajnice u gradu su rekonstruisane i kada je u pitanju razvoj saobraćaja imamo u planu da do 2030. godine uradimo još jedan most, vjerovatno na području Blatuše blizu postojećeg Željezničkog mosta, koji bi tunelom ispod Crkvičkog brda povezali sa naseljem Babina Rijeka”, izjavio je za Radio ZENIT Heleg.

    Osim ovoga, u ovom preduzeću planiraju i izgradnju saobraćajnice koja bi prošla od podvožnjaka u Blatuši do Petlje Blatuša, a koja bi bila smještena pored rijeke Bosne, kako bi se saobraćaj kroz Blatušu izvukao obodno prema rijeci Bosni.

    “Također, planiramo i izgradnju podvožnjaka kod buvlje pijace u Lukovom polju koji bi se vezao direktno na kružni tok Lukovo polje, a koji se preko mosta dalje veže na vangradsku dionicu Glavne gradske magistrale, jer bi tako sva naselja poput Radakova, Perinog Hana, pa i dalje prema Mošćanici bila povezana preko podvožnjaka na ovu dionicu GGM-a”, istakao je Heleg za kraj.

    Posljednje objavljeno