21.2 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Uspješan poduhvat kod Zenice: Probijena lijeva cijev tunela Hum

    Uspješan poduhvat kod Zenice: Probijena lijeva cijev tunela Hum

    Radovi na Koridoru 5C dionici Donja Gračanica – tunel Zenica za sada idu planiranom dinamikom, a prije nekoliko dana probijena je i lijeva cijev tunela Hum.Radovi u zeničkom naslju Donja Grčanica predstavljaju posljednju dionicu Zeničke obilaznice, a trenutno se radi na izgradnji tunela Hum dužine blizu 430 metara i vijadukta Donja Gračanica.

    Radove na ovoj dionici za sada planiranom dinamikom i prije rokova po planu izvode turski Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S. Krajem desetog mjeseca u tunelu Hum bilo je iskopano nešto više od stotinu metara s obje strane tunela, a prije nekoliko dana turski Cengiz i BT3 BH probili su lijevu cijev tunela i to prije planiranih rokova što predstavlja veliki uspjeh na gradnji Zeničke obilaznice.

    Zenička obilzanica od početka gradnje predstavlja najzahtjevniji poduhvat na dionici Koridora 5C i to uglavnom zbog karakteristika terena, velikog broja klizišta, podzemnih voda, problema na izgradnji vijadukta Babina rijeka u istoimenom naselju te drugih faktora.

    Ipak, dionica na kojoj je probijena lijeva cijev tunela Hum je mnogo lakša i pristupačnija radnicima koji su zadovoljni tokom radova, a nakon Zeničke obilaznice Koridor 5C se nastavlja prema tunelu Zenica čije je probijanje počelo početkom januara prošle godine

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Radovi na Koridoru 5C dionici Donja Gračanica – tunel Zenica za sada idu planiranom dinamikom, a prije nekoliko dana probijena je i lijeva cijev tunela Hum.Radovi u zeničkom naslju Donja Grčanica predstavljaju posljednju dionicu Zeničke obilaznice, a trenutno se radi na izgradnji tunela Hum dužine blizu 430 metara i vijadukta Donja Gračanica.

    Radove na ovoj dionici za sada planiranom dinamikom i prije rokova po planu izvode turski Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S. Krajem desetog mjeseca u tunelu Hum bilo je iskopano nešto više od stotinu metara s obje strane tunela, a prije nekoliko dana turski Cengiz i BT3 BH probili su lijevu cijev tunela i to prije planiranih rokova što predstavlja veliki uspjeh na gradnji Zeničke obilaznice.

    Zenička obilzanica od početka gradnje predstavlja najzahtjevniji poduhvat na dionici Koridora 5C i to uglavnom zbog karakteristika terena, velikog broja klizišta, podzemnih voda, problema na izgradnji vijadukta Babina rijeka u istoimenom naselju te drugih faktora.

    Ipak, dionica na kojoj je probijena lijeva cijev tunela Hum je mnogo lakša i pristupačnija radnicima koji su zadovoljni tokom radova, a nakon Zeničke obilaznice Koridor 5C se nastavlja prema tunelu Zenica čije je probijanje počelo početkom januara prošle godine

    IzvorKlix.ba
    Zenica
    clear sky
    21.2 ° C
    21.2 °
    21.2 °
    53 %
    1.4kmh
    4 %
    sub
    28 °
    ned
    33 °
    pon
    33 °
    uto
    30 °
    sri
    31 °