16 C
Zenica
Četvrtak, 9 Jula, 2020
Zašto je od velike važnosti za vaš biznis da sajt bude prilagođen mobilnim uređajima?

Ukupno podjela

Zašto je od velike važnosti za vaš biznis da sajt bude prilagođen mobilnim uređajima?

Zašto je od velike važnosti za vaš biznis da sajt bude prilagođen mobilnim uređajima?

Zašto je od velike važnosti za vaš biznis da sajt bude prilagođen mobilnim uređajima?

Ukoliko do sada niste shvatili da korisnici surfaju putem mobilnih telefona, vrijeme da uskočite u posljednji voz. Kako bi poboljšali svoje poslovanje na internetu, angažovali ste freelancera ili kompaniju da vam obezbjede kvalitetnu i modernu web stranicu. Međutim, ni nakon određenog perioda vaš sajt nema dovoljno posjeta da vrati uloženi novac, a zaradu da ne spominjemo.
Dva su moguća problema zašto vaš sajt nema dovoljno prometa:

  • nije mobile friendly (prilagođen mobilnim uređajima)
  • loše je urađena SEO optimizacija

Šta znači da bude prilagođen mobilnim uređajima? Web stranica prilagođena mobilnim uređajima je ona koja se ispravno prikazuje na svim Android, iOS i tablet uređajima. Osim toga od velike važnoti je brzina web stranice. Ukoliko se web sajt učitava duže od 3 sekunde velika je vjerovatnoća da će korisnik napustiti sajt i otići kod konkurencije.

Zašto mi trebaju posjetioci sa mobilnih uređaja? 

Istraživanja su pokazala da 25-60% posjeta dolazi sa mobilnih uređaja. Uzmimo za primjer najnižu stopu od 25%. Je li ovo broj posjetioca koje želite zanemariti?

Kombinujte to s činjenicom da će zanemarivanje web stranice koja je u skladu s web standardima negativno uticati na vaš ukupni uspjeh u poslovanju.

Samo neke od prednosti mobile friendly web stranica:

  • pojednostavljeno korisničko iskustvo
  • pozitivni signali u povećanju prometa
  • povećavate stopu konverzije/prodaje
  • fleksibilnije i isplativije od razvoja mobilnih aplikacija
  • Google koristi mobile friendly web stranice kao faktor rangiranja

U 2015. godini Google je službeno objavio da je nadogradio algoritam za rangiranje na Google pretrazi i da je prvi faktor u rangiranju mobile friendly sajt, pa tek onda ostali faktori. Starije web stranice, čak i one koje su razvijene prije par godina, nisu bile uobičajeno formatirane za prikaz na mobitelima. Iako su neke kompanije brzo reagovale u izradi web stranica koje prate aktuelne standarde, mnogi donosioci odluka u svojoj kompanijama nisu svjesni da je to važno pitanje koje može imati uticaj na poslovanje njihove kompanije.

Sigurno ste do sada naišli na web stranicu koja nije prilagođena mobitelima. U šetnji ste i provjeravate jelovnik nekog restorana prije nego svratite do njih. Morate zumirati svaki dio stranice da biste pročitali bilo šta, o listanju cjelog jelovnika da ne govorimo. Ne daj Bože da su vam prsti malo deblji 🙂

Mnogi se neće ni potruditi da pregledaju stranicu koja nije formatirana za mobitele. Zašto bi kada imaju izbora?

Online kupci brzo su počeli upotrebljavati mobitele umjesto dektop uređaja prilikom kupovine. IBM je objavio podatak da su mobiteli prvi put prestigli desktop uređaje kada je kupovina u pitanju. To se desilo za black friday 2014. godine.

Želite ljudima olakšati potrošnju novca? Njihovo korisničko iskustvo je od najveće važnosti.

Kako napraviti sajt da bude mobile friendly?

  1. Koristite temu koja je responsive – Ukoliko želite što prije popraviti rezultate možete razmisliti o kupovini teme i uz sitne prepravke možete imati funkcionalan sajt. Ukoliko koristite wordpress, onda je promjena teme vrlo jednostavna.
  2. Pojednostavite meni – očito je da su mobilni ekrani znatno manji od laptopa. Imajte to na umu prilikom dizajniranja vašeg menija. Sigurno ne želite da posjetioci moraju zumirati kako bi vidjeli sve mogućnosti navigacije.
  3. Neka forme za popunjavanje bude što kraće – Ukoliko želite smanjiti stopu napuštanja korpe sa mobilnih uređaja morat ćete promijeniti dizajn forme. Pročitajte formulare i zapitajte se da li vam treba svaki red. Korisniku je lakše popuniti formu na svom desktop uređaju, jer mu je lakše tipkati i kretati se na većem ekranu.
  4. Uključite funkciju pretraživanja – Ova funkcija bi trebala biti na svakoj web stranici. Pogledajmo početni ekran industrijskog giganta Amazona.

  5. Uklonite pop up prozore – Riješite se pop up prozora na vašoj web stranici za mobilne uređaje. Oni su neugodni i ometaju korisničko iskustvo. Problem sa pop prozorima je što se teško zatvaraju na mobitelima i često dovode do napuštanja web stranice. Ukoliko se ipak odlučite zadržati pop u prozore, svakako napravite nekoliko testiranja.

Slijedite ove vrhunske principe dizajna kako bi povećali promet i konverzije na svojim mobilnim uređajima. Krenite u akciju! Ne bacajte svoje kupce sa mobilnih uređaja i provjerite jesu li vaše stranice mobile friendly. Pazite da vas Google ne kazni i izbace iz rezultata pretrage.

Ukoliko do sada niste shvatili da korisnici surfaju putem mobilnih telefona, vrijeme da uskočite u posljednji voz. Kako bi poboljšali svoje poslovanje na internetu, angažovali ste freelancera ili kompaniju da vam obezbjede kvalitetnu i modernu web stranicu. Međutim, ni nakon određenog perioda vaš sajt nema dovoljno posjeta da vrati uloženi novac, a zaradu da ne spominjemo.
Dva su moguća problema zašto vaš sajt nema dovoljno prometa:

  • nije mobile friendly (prilagođen mobilnim uređajima)
  • loše je urađena SEO optimizacija

Šta znači da bude prilagođen mobilnim uređajima? Web stranica prilagođena mobilnim uređajima je ona koja se ispravno prikazuje na svim Android, iOS i tablet uređajima. Osim toga od velike važnoti je brzina web stranice. Ukoliko se web sajt učitava duže od 3 sekunde velika je vjerovatnoća da će korisnik napustiti sajt i otići kod konkurencije.

Zašto mi trebaju posjetioci sa mobilnih uređaja? 

Istraživanja su pokazala da 25-60% posjeta dolazi sa mobilnih uređaja. Uzmimo za primjer najnižu stopu od 25%. Je li ovo broj posjetioca koje želite zanemariti?

Kombinujte to s činjenicom da će zanemarivanje web stranice koja je u skladu s web standardima negativno uticati na vaš ukupni uspjeh u poslovanju.

Samo neke od prednosti mobile friendly web stranica:

  • pojednostavljeno korisničko iskustvo
  • pozitivni signali u povećanju prometa
  • povećavate stopu konverzije/prodaje
  • fleksibilnije i isplativije od razvoja mobilnih aplikacija
  • Google koristi mobile friendly web stranice kao faktor rangiranja

U 2015. godini Google je službeno objavio da je nadogradio algoritam za rangiranje na Google pretrazi i da je prvi faktor u rangiranju mobile friendly sajt, pa tek onda ostali faktori. Starije web stranice, čak i one koje su razvijene prije par godina, nisu bile uobičajeno formatirane za prikaz na mobitelima. Iako su neke kompanije brzo reagovale u izradi web stranica koje prate aktuelne standarde, mnogi donosioci odluka u svojoj kompanijama nisu svjesni da je to važno pitanje koje može imati uticaj na poslovanje njihove kompanije.

Sigurno ste do sada naišli na web stranicu koja nije prilagođena mobitelima. U šetnji ste i provjeravate jelovnik nekog restorana prije nego svratite do njih. Morate zumirati svaki dio stranice da biste pročitali bilo šta, o listanju cjelog jelovnika da ne govorimo. Ne daj Bože da su vam prsti malo deblji 🙂

Mnogi se neće ni potruditi da pregledaju stranicu koja nije formatirana za mobitele. Zašto bi kada imaju izbora?

Online kupci brzo su počeli upotrebljavati mobitele umjesto dektop uređaja prilikom kupovine. IBM je objavio podatak da su mobiteli prvi put prestigli desktop uređaje kada je kupovina u pitanju. To se desilo za black friday 2014. godine.

Želite ljudima olakšati potrošnju novca? Njihovo korisničko iskustvo je od najveće važnosti.

Kako napraviti sajt da bude mobile friendly?

  1. Koristite temu koja je responsive – Ukoliko želite što prije popraviti rezultate možete razmisliti o kupovini teme i uz sitne prepravke možete imati funkcionalan sajt. Ukoliko koristite wordpress, onda je promjena teme vrlo jednostavna.
  2. Pojednostavite meni – očito je da su mobilni ekrani znatno manji od laptopa. Imajte to na umu prilikom dizajniranja vašeg menija. Sigurno ne želite da posjetioci moraju zumirati kako bi vidjeli sve mogućnosti navigacije.
  3. Neka forme za popunjavanje bude što kraće – Ukoliko želite smanjiti stopu napuštanja korpe sa mobilnih uređaja morat ćete promijeniti dizajn forme. Pročitajte formulare i zapitajte se da li vam treba svaki red. Korisniku je lakše popuniti formu na svom desktop uređaju, jer mu je lakše tipkati i kretati se na većem ekranu.
  4. Uključite funkciju pretraživanja – Ova funkcija bi trebala biti na svakoj web stranici. Pogledajmo početni ekran industrijskog giganta Amazona.

  5. Uklonite pop up prozore – Riješite se pop up prozora na vašoj web stranici za mobilne uređaje. Oni su neugodni i ometaju korisničko iskustvo. Problem sa pop prozorima je što se teško zatvaraju na mobitelima i često dovode do napuštanja web stranice. Ukoliko se ipak odlučite zadržati pop u prozore, svakako napravite nekoliko testiranja.

Slijedite ove vrhunske principe dizajna kako bi povećali promet i konverzije na svojim mobilnim uređajima. Krenite u akciju! Ne bacajte svoje kupce sa mobilnih uređaja i provjerite jesu li vaše stranice mobile friendly. Pazite da vas Google ne kazni i izbace iz rezultata pretrage.

Zašto je od velike važnosti za vaš biznis da sajt bude prilagođen mobilnim uređajima?
Zenica
clear sky
16 ° C
16 °
16 °
87 %
0.5kmh
0 %
čet
29 °
pet
32 °
sub
31 °
ned
22 °
pon
17 °
Zašto je od velike važnosti za vaš biznis da sajt bude prilagođen mobilnim uređajima?

Posljednje objavljeno