3 C
Zenica
More
    Završetak radova u tunelu Vranduk najkasnije u maju
    Završetak radova u tunelu Vranduk najkasnije u maju

    Ukupno podjela

    Završetak radova u tunelu Vranduk najkasnije u maju Završetak radova u tunelu Vranduk najkasnije u maju Završetak radova u tunelu Vranduk najkasnije u maju

    Završetak radova u tunelu Vranduk najkasnije u maju

    Završetak radova u tunelu Vranduk najkasnije u maju

    Rekonstrukcija jednog od najpoznatijih tunela u regionu, onom u Vranduku kod Zenice, u završnoj je fazi, zbog čega je smanjen obim radova.

    - Izbori 2020 -Završetak radova u tunelu Vranduk najkasnije u maju

    Iako se proteklih dana u javnosti pojavila informacija da će svi radovi u tunelu Vranduk biti završeni do kraja marta, do toga, sve je izvjesnije, neće doći, saznaje “Dnevni avaz”.

    Ostalo je još da se montira oprema, odnosno ventilatori, rasvjeta, da se ofarba tunel i uradi završni sloj asfalta, a već su završeni poslovi na mostovima. 

    “Ti bi radovi trebali biti završeni do kraja marta, ali iako je najveći dio radova završen, oni će se nastaviti i u četvrtom mjesecu. Veoma je teško predvidjeti kada ćemo završiti radove s obzirom na to da imamo situaciju da već mjesec stoji 50 metara hidroizolacije i čeka se na nanošenje mlaznog betona”, kaže radnik u tunelu (identitet poznat redakciji, op. a.).

    - Izbori 2020 -Završetak radova u tunelu Vranduk najkasnije u maju

    Sitnice koje bi se radile i u aprilu, a eventualno, najkasnije, mogle potrajati i do polovine maja, tiču se farbanja i, praktično, “šminkanja” samog tunela.

    Sasvim drugačiju sliku tunel će, ipak, poprimiti postavljanjem nove LED rasvjete i svijetlećih znakova, a predviđeno je postavljanje i videonadzora. Prema mišljenju radnika u tunelu, koji su predano radili na rekonstrukciji tunela čak i tokom noći, najveći izazov je bila odvodnja.

    “Najveći izazov bio je odvesti i pokupiti svu vodu, koje je bilo u ogromnim količinama. Srećom, uspjeli smo u tome, a najgori posao je urađen i završen”, otkriva sagovornik.

    Prolongiran rok

    Ističe da su imali problem i sa jednom parcelom koja nije na vrijeme uvedena u posjed pa je rok za završetak radova u ugovoru po tom osnovu prolongiran na šesti mjesec. Osim tunela Vranduk, koji je planiran da se završi do kraja marta, kasnit će završetak i evakuacionog tunela.  

    Višemjesečni saobraćajni kolaps

    Zbog činjenice da se obnova tunela i dva mosta počela raditi bez detaljnih priprema, dolazilo je do potpunog saobraćajnog kolapsa na najfrekventnijem putu u Federaciji BiH M-17. 

    Kilometarske kolone, nervozni vozači, česte saobraćajne nezgode, neadekvatna signalizacija obilaznice… samo su neki od problema koji su vladali zbog radova na tunelu. 

    Rekonstrukcija jednog od najpoznatijih tunela u regionu, onom u Vranduku kod Zenice, u završnoj je fazi, zbog čega je smanjen obim radova.

    Iako se proteklih dana u javnosti pojavila informacija da će svi radovi u tunelu Vranduk biti završeni do kraja marta, do toga, sve je izvjesnije, neće doći, saznaje “Dnevni avaz”.

    Ostalo je još da se montira oprema, odnosno ventilatori, rasvjeta, da se ofarba tunel i uradi završni sloj asfalta, a već su završeni poslovi na mostovima. 

    “Ti bi radovi trebali biti završeni do kraja marta, ali iako je najveći dio radova završen, oni će se nastaviti i u četvrtom mjesecu. Veoma je teško predvidjeti kada ćemo završiti radove s obzirom na to da imamo situaciju da već mjesec stoji 50 metara hidroizolacije i čeka se na nanošenje mlaznog betona”, kaže radnik u tunelu (identitet poznat redakciji, op. a.).

    Sitnice koje bi se radile i u aprilu, a eventualno, najkasnije, mogle potrajati i do polovine maja, tiču se farbanja i, praktično, “šminkanja” samog tunela.

    Sasvim drugačiju sliku tunel će, ipak, poprimiti postavljanjem nove LED rasvjete i svijetlećih znakova, a predviđeno je postavljanje i videonadzora. Prema mišljenju radnika u tunelu, koji su predano radili na rekonstrukciji tunela čak i tokom noći, najveći izazov je bila odvodnja.

    “Najveći izazov bio je odvesti i pokupiti svu vodu, koje je bilo u ogromnim količinama. Srećom, uspjeli smo u tome, a najgori posao je urađen i završen”, otkriva sagovornik.

    Prolongiran rok

    Ističe da su imali problem i sa jednom parcelom koja nije na vrijeme uvedena u posjed pa je rok za završetak radova u ugovoru po tom osnovu prolongiran na šesti mjesec. Osim tunela Vranduk, koji je planiran da se završi do kraja marta, kasnit će završetak i evakuacionog tunela.  

    Višemjesečni saobraćajni kolaps

    Zbog činjenice da se obnova tunela i dva mosta počela raditi bez detaljnih priprema, dolazilo je do potpunog saobraćajnog kolapsa na najfrekventnijem putu u Federaciji BiH M-17. 

    Kilometarske kolone, nervozni vozači, česte saobraćajne nezgode, neadekvatna signalizacija obilaznice… samo su neki od problema koji su vladali zbog radova na tunelu. 

    IzvorAvaz.ba
    Zenica
    overcast clouds
    3 ° C
    3 °
    3 °
    100 %
    2.1kmh
    100 %
    čet
    21 °
    pet
    22 °
    sub
    17 °
    ned
    18 °
    pon
    10 °

    Posljednje objavljeno

    Naučnici predviđaju: Šta će na kraju biti sa koronavirusom?

    Jedan od najznačajnijih britanskih naučnika, Patrick Vallance, smatra da će koronavirus vjerovatno postati stalno oboljenje poput gripe ako vakcina protiv ovog virusa...

    Krizni štab FBiH traži od političkih stranaka da ne organizuju predizborne skupove

    Iz Kriznog štaba Federalnog ministarstva zdravstva apeluju na političke stranke da u predizbornoj kampanji smanje fizičke kontakte ljudi, odnosno da ne održavaju...

    Potrošio novac u kockarnici pa prijavio da mu je ukraden

    Policijski službenici Policijske stanice Brod utvrdili su da je M.H. sa područja Žepča lažno prijavio da mu je ukraden novčanik sa novcem,...

    Muškarac najljepše živi pored žene koja mu stalno “zvoca”

    Naučnici su dokazali da su žene koje posjeduju jake ličnosti pravi dragulj za partnera. Prema studiji, takva žena znatno smanjuje rizik od...