Ukupno podjela

Posljednje objavljeno

Konzumiranje kafe može spriječiti hronično oboljenje jetre

Konzumiranje kafe može spriječiti hronično oboljenje jetre

Prema pisanju britanskog “The Guardiana”, istraživači sa Univerziteta Southampton u Velikoj Britaniji proveli su zanimljivo istraživanje u kojem su pokušali saznati da li konzumiranje kafe smanjuje rizik od hroničnog oboljenja jetre, prenosi Anadolu Agency (AA).

U studiji koja se zasniva na podacima Bio banke u Velikoj Britaniji analizirani su podaci 494.585 osoba.

U studiji su učestvovale osobe u dobi od 40 do 69 godina, od kojih je njih 384.818 konzumiralo kafu, a 109.767 nije konzumiralo ovaj napitak.

U okviru istraživanja poremećaji i oboljenja jetre učesnika praćeni su punih 11 godina.

Rezultati istraživanja su na kraju pokazali da ljudi koji konzumiraju kafu imaju 20 posto manji rizik od nastanka hroničnog oboljenja jetre i bolesti povezanih s masnom jetrom u odnosu na one koji ne konzumiraju kafu.

Također je utvrđeno da ljudi koji konzumiraju kafu imaju 49 posto manji rizik od smrti zbog bolesti jetre u odnosu na one koji to ne čine.

Istraživanje je objavljeno u naučnom časopisu “BMC Public Health”.

Prema pisanju britanskog “The Guardiana”, istraživači sa Univerziteta Southampton u Velikoj Britaniji proveli su zanimljivo istraživanje u kojem su pokušali saznati da li konzumiranje kafe smanjuje rizik od hroničnog oboljenja jetre, prenosi Anadolu Agency (AA).

U studiji koja se zasniva na podacima Bio banke u Velikoj Britaniji analizirani su podaci 494.585 osoba.

U studiji su učestvovale osobe u dobi od 40 do 69 godina, od kojih je njih 384.818 konzumiralo kafu, a 109.767 nije konzumiralo ovaj napitak.

U okviru istraživanja poremećaji i oboljenja jetre učesnika praćeni su punih 11 godina.

Rezultati istraživanja su na kraju pokazali da ljudi koji konzumiraju kafu imaju 20 posto manji rizik od nastanka hroničnog oboljenja jetre i bolesti povezanih s masnom jetrom u odnosu na one koji ne konzumiraju kafu.

Također je utvrđeno da ljudi koji konzumiraju kafu imaju 49 posto manji rizik od smrti zbog bolesti jetre u odnosu na one koji to ne čine.

Istraživanje je objavljeno u naučnom časopisu “BMC Public Health”.

Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

Dodaj Zenit.ba među omiljene izvore na Googleu
Zenica
scattered clouds
23.9 ° C
23.9 °
23.9 °
56%
1.3m/s
47%
sub
23 °
ned
28 °
pon
25 °
uto
25 °
sri
26 °