Duhan godišnje ubije sedam miliona ljudi – svakog dana od konzumacije duhana ili zbog pasivnog pušenja umre 19.000 ljudi, stoji u izvještaju Svjetske zdravstvene organizacije (WHO).
Većina smrtnih slučajeva povezanih s konzumacijom duhana dešava se u državama s niskim i srednjim dohotkom; to su države koje su na meti intenzivnih reklama duhanskih proizvoda.
Duhan može biti smrtonosan i za nepušače: pasivno pušenje doprinosi nastanku srčanih bolesti, raka i drugih oboljenja, izazivajući otprilike 890.000 preuranjenih smrti godišnje.
Duhan i srce
Konzumacija duhana (uključujući pasivno pušenje) uzrokuje 17 posto svih smrtnih slučajeva uzrokovanih kardiovaskularnim oboljenjima (približno tri miliona smrtnih slučajeva godišnje).
Kardiovaskularni rizici koji se mogu pripisati duhanu rastu s većom količinom konzumiranog duhana i dužinom pušenja. Rizik od kardiovaskularnih bolesti znatno se povećava i pri maloj izloženosti duhanu, čak i kad je riječ o pasivnom pušenju.
Iako postoji snažna veza između količine konzumiranog duhana i vjerovatnoće razvoja bolesti, ona ipak nije linearna. Ustvari, pušenje samo jedne cigarete dnevno izaziva polovinu rizika od razvoja koronarne bolesti srca i moždanog udara koji izaziva pušenje 20 cigareta dnevno.
Na Svjetski dan nepušenja (31. maj) WHO je izdvojio brojne trenutne i dugoročne efekte koje prestanak konzumiranja duhana (u svim oblicima) ima na ljudski organizam.
Duhan godišnje ubije sedam miliona ljudi – svakog dana od konzumacije duhana ili zbog pasivnog pušenja umre 19.000 ljudi, stoji u izvještaju Svjetske zdravstvene organizacije (WHO).
Većina smrtnih slučajeva povezanih s konzumacijom duhana dešava se u državama s niskim i srednjim dohotkom; to su države koje su na meti intenzivnih reklama duhanskih proizvoda.
Duhan može biti smrtonosan i za nepušače: pasivno pušenje doprinosi nastanku srčanih bolesti, raka i drugih oboljenja, izazivajući otprilike 890.000 preuranjenih smrti godišnje.
Duhan i srce
Konzumacija duhana (uključujući pasivno pušenje) uzrokuje 17 posto svih smrtnih slučajeva uzrokovanih kardiovaskularnim oboljenjima (približno tri miliona smrtnih slučajeva godišnje).
Kardiovaskularni rizici koji se mogu pripisati duhanu rastu s većom količinom konzumiranog duhana i dužinom pušenja. Rizik od kardiovaskularnih bolesti znatno se povećava i pri maloj izloženosti duhanu, čak i kad je riječ o pasivnom pušenju.
Iako postoji snažna veza između količine konzumiranog duhana i vjerovatnoće razvoja bolesti, ona ipak nije linearna. Ustvari, pušenje samo jedne cigarete dnevno izaziva polovinu rizika od razvoja koronarne bolesti srca i moždanog udara koji izaziva pušenje 20 cigareta dnevno.
Na Svjetski dan nepušenja (31. maj) WHO je izdvojio brojne trenutne i dugoročne efekte koje prestanak konzumiranja duhana (u svim oblicima) ima na ljudski organizam.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.