Ukupno podjela

Posljednje objavljeno

Marihuana podiže rizik za moždani udar

Marihuana podiže rizik za moždani udar

Istraživanje provedeno uz učešće 2,3 miliona odraslih ispitanika povezuje konzumaciju marihuane s prosječno 15 posto većim rizikom za moždani udar.

Naučnici s Univerziteta „Avalon“ vjeruju kako se uočena veza temelji na djelovanju sastojaka marihuane kanabinoida koji dovode do sužavanja krvnih žila u mozgu.

Rezultati studije odnose se na ishemijski moždani udar prouzrokovan ugruškom.

Moždani udar je drugi najčešći uzrok smrti i invaliditeta u svijetu te se procjenjuje kako odnosi jedan život svakih šest sekundi.

Istraživanje provedeno uz učešće 2,3 miliona odraslih ispitanika povezuje konzumaciju marihuane s prosječno 15 posto većim rizikom za moždani udar.

Naučnici s Univerziteta „Avalon“ vjeruju kako se uočena veza temelji na djelovanju sastojaka marihuane kanabinoida koji dovode do sužavanja krvnih žila u mozgu.

Rezultati studije odnose se na ishemijski moždani udar prouzrokovan ugruškom.

Moždani udar je drugi najčešći uzrok smrti i invaliditeta u svijetu te se procjenjuje kako odnosi jedan život svakih šest sekundi.

Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

Dodaj Zenit.ba među omiljene izvore na Googleu
IzvorAvaz.ba
Zenica
clear sky
23.4 ° C
23.4 °
23.4 °
43%
1.1m/s
0%
ned
34 °
pon
36 °
uto
27 °
sri
34 °
čet
36 °