2.2 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Ministarstvo privrede ZDK i Privredna komora ZDK u kampanji “Kupujmo domaće – jačajmo BiH”

    Ministarstvo privrede ZDK i Privredna komora ZDK u kampanji “Kupujmo domaće – jačajmo BiH”

    Ministarstvo privrede Zeničko-dobojskog kantona i Privredna komora ZDK-a potpisali su danas ugovor o realizaciji desetomjesečne kampanje „Kupujmo domaće – jačajmo Bosnu i Hercegovinu“, u sklopu koje će se promovirati proizvodnja i proizvodi kompanija iz tog kantona.
    Prema riječima kantonalnog ministra privrede Samira Šibonjića, na ovu su ideju došli u razgovorima s privrednicima te nakon analize kupovine proizvoda na tržištu tog kantona i BiH.

    “Vidjeli smo da je, zaista, potrebno da se institucionalno uključi. Ovo je prvi put da se neko institucionalno uključi u ovu kampanju, a do sada su kampanje ovog tipa vođene od strane udruženja građana. Znamo da je ovo jako kompleksno, teško i da samo firme, bez podrške države i vlasti, ne mogu voditi kampanje ovog tipa”, kazao je ministar Šibonjić.

    Naveo je da bi sveobuhvatna kampanja trebala doprinijeti povećanju konkurentnosti privrede ovog kantona, kako u BiH tako i u inostranstvu, ali i povećanju broja zaposlenih.

    “Naše se firme susreću s raznim izazovima. Posebno, na početku godine, imali smo niz odluka koje su zasigurno negativno uticale na poslovanje malih – najmanjih preduzeća, a mi posebnu empatiju gradimo prema njima. Ovdje je jasan cilj da što veći broj građana dobije našu poruku. Da, kada kupujemo proizvode, da se odlučujemo za proizvode koji su proizvedeni u našoj domovini BiH. Na taj način zasigurno jačamo našu domovinu BiH. Naš se patriotizam ogleda u našim frižiderima”, poručio je Šibonjić.

    Predsjednica Privredne komore ZDK-a  Diana Babić rekla je da kampanja neće biti samo usmjerena na promociju prehrambenih proizvoda.

    “Želja nam je promovirati sve domaće proizvođače, najprije sa područja ZDK-a,  njihove proizvode i potencijale. Upravo smo zbog toga planirali i izradu videa, panel diskusije i na sajmu ZEPS- pod nazivom „Kupujmo domaće – gradimo BiH“, gdje ćemo, sigurna sam, okupiti paneliste koji su dovoljno referentni da govore o toj temi. Nastojat ćemo promovirati što više proizvoda i kompanija”, naglasila je Diana Babić.

    Ministar Samir Šibonjić je istakao da će posebna ciljna grupa kampanje biti djeca predškolske i školske dobi, koja će, u budućnosti, uticati na promjenu odnosa prema kupovini domaćih proizvoda te učiniti našu domovinu boljim mjestom za život. Podršku u dijelu kampanje prema školarcima pružat će i kantonalno Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Ministarstvo privrede Zeničko-dobojskog kantona i Privredna komora ZDK-a potpisali su danas ugovor o realizaciji desetomjesečne kampanje „Kupujmo domaće – jačajmo Bosnu i Hercegovinu“, u sklopu koje će se promovirati proizvodnja i proizvodi kompanija iz tog kantona.
    Prema riječima kantonalnog ministra privrede Samira Šibonjića, na ovu su ideju došli u razgovorima s privrednicima te nakon analize kupovine proizvoda na tržištu tog kantona i BiH.

    “Vidjeli smo da je, zaista, potrebno da se institucionalno uključi. Ovo je prvi put da se neko institucionalno uključi u ovu kampanju, a do sada su kampanje ovog tipa vođene od strane udruženja građana. Znamo da je ovo jako kompleksno, teško i da samo firme, bez podrške države i vlasti, ne mogu voditi kampanje ovog tipa”, kazao je ministar Šibonjić.

    Naveo je da bi sveobuhvatna kampanja trebala doprinijeti povećanju konkurentnosti privrede ovog kantona, kako u BiH tako i u inostranstvu, ali i povećanju broja zaposlenih.

    “Naše se firme susreću s raznim izazovima. Posebno, na početku godine, imali smo niz odluka koje su zasigurno negativno uticale na poslovanje malih – najmanjih preduzeća, a mi posebnu empatiju gradimo prema njima. Ovdje je jasan cilj da što veći broj građana dobije našu poruku. Da, kada kupujemo proizvode, da se odlučujemo za proizvode koji su proizvedeni u našoj domovini BiH. Na taj način zasigurno jačamo našu domovinu BiH. Naš se patriotizam ogleda u našim frižiderima”, poručio je Šibonjić.

    Predsjednica Privredne komore ZDK-a  Diana Babić rekla je da kampanja neće biti samo usmjerena na promociju prehrambenih proizvoda.

    “Želja nam je promovirati sve domaće proizvođače, najprije sa područja ZDK-a,  njihove proizvode i potencijale. Upravo smo zbog toga planirali i izradu videa, panel diskusije i na sajmu ZEPS- pod nazivom „Kupujmo domaće – gradimo BiH“, gdje ćemo, sigurna sam, okupiti paneliste koji su dovoljno referentni da govore o toj temi. Nastojat ćemo promovirati što više proizvoda i kompanija”, naglasila je Diana Babić.

    Ministar Samir Šibonjić je istakao da će posebna ciljna grupa kampanje biti djeca predškolske i školske dobi, koja će, u budućnosti, uticati na promjenu odnosa prema kupovini domaćih proizvoda te učiniti našu domovinu boljim mjestom za život. Podršku u dijelu kampanje prema školarcima pružat će i kantonalno Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta.

    Zenica
    clear sky
    2.2 ° C
    2.2 °
    2.2 °
    95 %
    0.1kmh
    0 %
    pet
    10 °
    sub
    8 °
    ned
    9 °
    pon
    9 °
    uto
    13 °